Gereformeerde fietsers vrezen nudisten

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door jacob
ik denk dat lily het nederlands onvoldoende beheerst.
Jacob, SNAP IK HELEMAAL... maar ze moet het proberen vind ik... anders hoort ze niet thuis op n NEDERLANDSFORUM... (wel opvallend hoor dat je t zo voor haar op neemt.... :+:, ;) )
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Zeker niet Daphne, ik schrijf ook niet dat Tuk oordeelt, maar bevestig zijn regel.

(dat we elkaar niet verkeerd be(ver)oordelen.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Zeker niet Daphne, ik schrijf ook niet dat Tuk oordeelt, maar bevestig zijn regel.

(dat we elkaar niet verkeerd be(ver)oordelen.
oeps... :! foutje... sorry :)
england

Bericht door england »

Nee, ik denk dta Lily het best snapt, maar heeft alleen niet de 'grace' zich aan regels te houden...Ze staat onder en boven de wet...

En ik ben het er helemaal mee eens dat mensen in nette kleren erger af zullen zijn in de hel dan deze mensen die in hun naakte niksie gaan fietsen! Want deze refo's die het zo erg goed weten zijn niet allemaal in Christus, ook al weten ze dat ze dat wel zouden moeten zijn...
En bovendien, deze naaktfietsers zullen hun later aanklagen als er niets gezegd wordt...Ze hebben het dan niet geweten, en dat zal tegen ons getuigen!
Het is errug makkelijk om vanaf onze luie stoel te zeggen : ze komen allemaal in de hel met hun blote billen...Maar dat getuigt dan tegen ons! Wij zijn medeverantwoordelijk als we weten dat ze verloren gaan!
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door england
Nee, ik denk dta Lily het best snapt, maar heeft alleen niet de 'grace' zich aan regels te houden...Ze staat onder en boven de wet...

En ik ben het er helemaal mee eens dat mensen in nette kleren erger af zullen zijn in de hel dan deze mensen die in hun naakte niksie gaan fietsen! Want deze refo's die het zo erg goed weten zijn niet allemaal in Christus, ook al weten ze dat ze dat wel zouden moeten zijn...
En bovendien, deze naaktfietsers zullen hun later aanklagen als er niets gezegd wordt...Ze hebben het dan niet geweten, en dat zal tegen ons getuigen!
Het is errug makkelijk om vanaf onze luie stoel te zeggen : ze komen allemaal in de hel met hun blote billen...Maar dat getuigt dan tegen ons! Wij zijn medeverantwoordelijk als we weten dat ze verloren gaan!
:u:u:u:u mijn woorden alleen dan even iets anders verwoord!!! :u:u:u:u:u:u
england

Bericht door england »

Todah rabbah...als we het toch in andere talen gaan doen...dan mag Hebreeuws ook wel, toch?
Maar in het Hollands: mijn dank is groot...:o
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door england
Todah rabbah...als we het toch in andere talen gaan doen...dan mag Hebreeuws ook wel, toch?
Maar in het Hollands: mijn dank is groot...:o
nou zou ik heel interssant iets in t grieks/latijns ofzo kunnen zetten maar tot zo ver rijkt mijn talenknobbel niet dus... beprek ik me tot: GRAAG GEZEGD :D:+
Jelle

Bericht door Jelle »

Zijn die fietsers nu al langsgekomen? Ik heb ze nog niet gezien en er ook niets meer van gehoord.
Heb ik zeker toch gemist.:D
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Heb niets op het nieuws gehoord van rellen ofzo, dus zal wel goed gegaan zijn.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Het festijn zal plaatvinden op 12 juni dus aanstaande zaterdag... ik wens je veel plezier als je er heen gaat. Ik hoop er niet te komen.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zijn die fietsers nu al langsgekomen? Ik heb ze nog niet gezien en er ook niets meer van gehoord.
Heb ik zeker toch gemist.:D
Kijk, dat vind ik nou sneu Jelle, heb je voor niks langs de kant staan wachten. Ze komen 12 juni pas langs.
england

Bericht door england »

Maar er is nog een kans...

het is trouwens wel mooi in de die omgeving hoor, ik kan de fietstocht van de GerGem van harte aanbevelen!
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door england
Maar er is nog een kans...

het is trouwens wel mooi in de die omgeving hoor, ik kan de fietstocht van de GerGem van harte aanbevelen!
zouden er ook GerGemmers in hun blote kont gaan fietsen 12 juni???
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zijn die fietsers nu al langsgekomen? Ik heb ze nog niet gezien en er ook niets meer van gehoord.
Heb ik zeker toch gemist.:D
Kijk, dat vind ik nou sneu Jelle, heb je voor niks langs de kant staan wachten. Ze komen 12 juni pas langs.
Met mijn kwaaltje op dit moment, had ik waarschijnlijk het dubbele aantal kunnen zien, maar ja nu ben ik a.s. zaterdag helaas bezet.:i:,
england

Bericht door england »

Nee, daar is de gemeente te klein voor..ons kent ons... zelfs in je blote niksje herkennen ze je dan nog...
Plaats reactie