Nieuwe redacteuren Om Sions Wil

Petrus

Bericht door Petrus »

jvdg schreef: Conclusie: Laten we samen gaan, want we lijken op elkaar. Dat is mijn Harteschreeuw!
Ik zou zeggen: open dáárover een ándere topic..............
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

limosa schreef:
freek schreef:
Petrus schreef:
freek schreef: Meen je dat?
Ik heb een tijdje onder zijn prediking mogen verkeren................
We hebben net zijn dagboekstukjes uit Verzamelde Aren achter de rug. Ik was er eerlijk gezegd niet zo kwijt van. Beetje overmatig lijntjes trekken tussen een bijbelpersonage en 'Gods volk'. Maar dat kan aan mij liggen hoor.
we hebben 'm een aantal keren in de vakantie gehoord en wij hadden onder zijn prediking echt het gevoel thuis te komen
Heel fijn! Als hij bij ons op dorp is, moet het erg druk zijn. Moet ik toch maar eens gaan luisteren.
Waarschijnlijk kan t ie gewoon geen 'stukkies' schrijven :wink:
Grt.
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Om Sions Wil schreef:Juli 2007 - De redactie van Om Sions Wil wordt uitgebreid. Vanaf september 2007 verlenen
Ds. M. van Kooten - Scherpenisse (Herv Geref-PKN) en
Ds. B. van der Heiden - Alblasserdam (Ger. Gem) hun medewerking aan ons blad.
Het wordt steeds oecumenischer. :wink:
En wij maar denken dat er geen ontwikkelingen zijn ...
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

geledu schreef:
Om Sions Wil schreef:Juli 2007 - De redactie van Om Sions Wil wordt uitgebreid. Vanaf september 2007 verlenen
Ds. M. van Kooten - Scherpenisse (Herv Geref-PKN) en
Ds. B. van der Heiden - Alblasserdam (Ger. Gem) hun medewerking aan ons blad.
Het wordt steeds oecumenischer. :wink:
En wij maar denken dat er geen ontwikkelingen zijn ...
Om Sions Wil
Oecumenische SamenWerking
Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Bericht door Ander »

Een prachtblad, OSW in nieuwe vorm. Mooie, leerzame stukken van ds. van diverse pluimage. Het voorbeeld van eenheid ondanks verscheidenheid. Elke 14 dagen weer een plezier om het blad te lezen. Eigentijds, betrokken en eerlijk. Super!!
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

Ander schreef:Een prachtblad, OSW in nieuwe vorm. Mooie, leerzame stukken van ds. van diverse pluimage. Het voorbeeld van eenheid ondanks verscheidenheid. Elke 14 dagen weer een plezier om het blad te lezen. Eigentijds, betrokken en eerlijk. Super!!
Aandelen? :mrgreen:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Mister schreef:
Ander schreef:Een prachtblad, OSW in nieuwe vorm. Mooie, leerzame stukken van ds. van diverse pluimage. Het voorbeeld van eenheid ondanks verscheidenheid. Elke 14 dagen weer een plezier om het blad te lezen. Eigentijds, betrokken en eerlijk. Super!!
Aandelen? :mrgreen:
nog steeds een A3 dubbelgevouwen blaadje? dus 4 bladzijden A4?

zo ja, dan is de abonnementsprijs wel aan de hoge kant.......... :shock:

voorheen was het trouwens een WEEKblad...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Ander schreef:Een prachtblad, OSW in nieuwe vorm. Mooie, leerzame stukken van ds. van diverse pluimage. Het voorbeeld van eenheid ondanks verscheidenheid. Elke 14 dagen weer een plezier om het blad te lezen. Eigentijds, betrokken en eerlijk. Super!!
:shock: :roll: Dit had ik van jou niet verwacht.
Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Bericht door Ander »

geledu schreef:
Ander schreef:Een prachtblad, OSW in nieuwe vorm. Mooie, leerzame stukken van ds. van diverse pluimage. Het voorbeeld van eenheid ondanks verscheidenheid. Elke 14 dagen weer een plezier om het blad te lezen. Eigentijds, betrokken en eerlijk. Super!!
:shock: :roll: Dit had ik van jou niet verwacht.
Nou ja zeg, ik ben zo oecumenisch als de neten!!
De artikelen zijn goed: ds. Pieters schrijft al een poosje over of je kinderen mag aanspreken als schaapjes van de Goede Herder, ds. Zweistra heeft een prachtige artikelenserie over het huwelijksformulier, ds. Visscher schrijft aktuele artikelen en drs. Zevenbergen over opvoeding. Mooi hoor! En dan zijn er nog een paar scribenten en er komen er nog een paar bij. Behalve de GGiN is de hele ger. gezindte wat betreft scribenten vertegenwoordigd. En dat vind ik prachtig.

Tja, gewoon een rechts-reformatorisch blad met inhoud. Daar kan Terdege of GezinsGids, hoe gezellig ook, niet aan tippen.

Enne, dat past best bij mij hoor!
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

Vooral de recensie door ds Pieters over een cathechismusmethode van C. de Bode was erg goed. Heel scherp maar uiterst terecht.
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

ehhh... ben ik een vreemde eens in de bijt als ik zeg dat ik er niet zo veel aan vind aan het blad. heb een paar een keer proefnummer gehad, maar vond het er sowieso niet uit zien en het ademde (voor mij dan) een sfeertje uit, die ik niet prettig vond.

Ik vind het overigens wel mooi dat er uit zoveel verschillende kerken mensen aan meewerken
Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Bericht door Ander »

JALP schreef:ehhh... ben ik een vreemde eens in de bijt als ik zeg dat ik er niet zo veel aan vind aan het blad. heb een paar een keer proefnummer gehad, maar vond het er sowieso niet uit zien en het ademde (voor mij dan) een sfeertje uit, die ik niet prettig vond.

Ik vind het overigens wel mooi dat er uit zoveel verschillende kerken mensen aan meewerken
Ik weet niet wanneer jij proefnummers heb gehad, het blad is kortgeleden helemaal vernieuwd. Daarvoor vond ik het ook veel minder. De nieuwe opzet is een grote verbetering!
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Ander schreef:
Nou ja zeg, ik ben zo oecumenisch als de neten!! (...)

Behalve de GGiN is de hele ger. gezindte wat betreft scribenten vertegenwoordigd. En dat vind ik prachtig.
Ik dacht dat dit nu juist de reden zou zijn dat je het niets zou vinden , maar zo zie je dat ook ik me daarin kan vergissen :wink:
Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Bericht door Ander »

geledu schreef: Ik dacht dat dit nu juist de reden zou zijn dat je het niets zou vinden , maar zo zie je dat ook ik me daarin kan vergissen :wink:
vooroordelen, grrrr :oops: :x
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

freek schreef:Vooral de recensie door ds Pieters over een cathechismusmethode van C. de Bode was erg goed. Heel scherp maar uiterst terecht.
Wil je die hier eens posten, Freek? Of naar mij toe PB-en?
Plaats reactie