Mijn vakantie - Foto's

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23886
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door refo »

helma schreef:ik keek even bij pixem toen jij dat van de week poste, maar de reacties zijn niet allemaal even positief
voor de rest klinkt het wel aantrekkelijk.

ik ben eerst even aan t selecteren welke foto's er in moeten (we hadden 4 mensen met een toestel :jongle )
en dat is op zich al een hele klus
Als je afgaat op recties op internet over leveranciers koop je nooit meer ergens iets.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door Marnix »

refo schreef:Bij pixum kun je kiezen uit Windows, Mac en Linux.
Okeej, mooi, dat wist ik niet :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door albion »

Hendrikus schreef:
helma schreef:ik ben eerst even aan t selecteren welke foto's er in moeten (we hadden 4 mensen met een toestel :jongle )
en dat is op zich al een hele klus
Het is ook wel een leuk werk om zo'n boek samen te stellen, te experimenteren met de opmaak, leuke teksten erbij te schrijven enzovoort. Maar het kost wel tijd..

Zeg dat. Ik ben nu al een hele week bezig en kom zodoende minder op het rf. :huhu Maar ik doe het wel met veel plezier. Het is echt leuk. Niet alleen de foto's plaatsen, maar de schaduwen die je erom heen kan plaatsen of de clipart om het op te vrolijken, de randen, de passepartout in alle soorten. De foto's rechthoekig, rond, of in een andere vorm. Keuze te over. Achtergrond aanpassen etc. echt leuk!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10482
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door Zita »

helma schreef: ik ben eerst even aan t selecteren welke foto's er in moeten (we hadden 4 mensen met een toestel :jongle )
en dat is op zich al een hele klus
kijk dan uit met Kruidvat. Ik had van vijf mensen foto's, en de software zette ze op volgorde van naam. Ik vloog voortdurend heen en weer in die keuzebox (en daarnaast picasa open, omdat de fotootjes zo klein in de keuzebox stonden, dat ze niet echt te onderscheiden waren).
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door vlinder »

Ik heb het via D-foto's gedaan (dat is zeg maar van de Bas en de Dirk). Ben echt super tevreden. Ik ga zelf daar nog een fotoalbum maken van onze trouwdag!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10482
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door Zita »

vlinder schreef:Ik heb het via D-foto's gedaan (dat is zeg maar van de Bas en de Dirk). Ben echt super tevreden. Ik ga zelf daar nog een fotoalbum maken van onze trouwdag!
dat scheelt in prijs nogal wat met de andere aanbieders... Ik spoor nog maar een niet-afgedrukte vakantie op om het uit te testen.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16757
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door Hendrikus »

albion schreef:Zeg dat. Ik ben nu al een hele week bezig en kom zodoende minder op het rf. :huhu Maar ik doe het wel met veel plezier. Het is echt leuk. Niet alleen de foto's plaatsen, maar de schaduwen die je erom heen kan plaatsen of de clipart om het op te vrolijken, de randen, de passepartout in alle soorten. De foto's rechthoekig, rond, of in een andere vorm. Keuze te over. Achtergrond aanpassen etc. echt leuk!
Yep.

Ben vorige week trouwens nog speciaal voor je door Albion Street gelopen, in de hoop dat er iets moois te zien zou zijn. Dat viel tegen, helaas.
Een paar dingen die wél de moeite waard waren, vind je hier http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 7s#p383269
~~Soli Deo Gloria~~
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door albion »

Hendrikus schreef:
albion schreef:Zeg dat. Ik ben nu al een hele week bezig en kom zodoende minder op het rf. :huhu Maar ik doe het wel met veel plezier. Het is echt leuk. Niet alleen de foto's plaatsen, maar de schaduwen die je erom heen kan plaatsen of de clipart om het op te vrolijken, de randen, de passepartout in alle soorten. De foto's rechthoekig, rond, of in een andere vorm. Keuze te over. Achtergrond aanpassen etc. echt leuk!
Yep.

Ben vorige week trouwens nog speciaal voor je door Albion Street gelopen, in de hoop dat er iets moois te zien zou zijn. Dat viel tegen, helaas.
Een paar dingen die wél de moeite waard waren, vind je hier http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 7s#p383269
Albion street is zeker een straat in de binnenstad? Daar zal je die prachtige gebouwen, die je gefotografeerd hebt, zeker niet tegenkomen. :super
Als ik aan albion denk, denk ik eigenlijk aan witte rotsen, maar het slaat op Schotland (dacht ik). Ik zal het eens uit gaan pluizen.
Ik lees net in Wikipedia:
Albion (Greek: Ἀλβιών) is the oldest known name of the island of Great Britain. It is thought to derive from the white cliffs of Dover. Today, it is still sometimes used poetically to refer to the island or England in particular. It is also the basis of the Scottish Gaelic name for Scotland, Alba. :)

Ik zit er dus niet ver naast. :hum
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16757
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door Hendrikus »

albion schreef:Albion street is zeker een straat in de binnenstad? Daar zal je die prachtige gebouwen, die je gefotografeerd hebt, zeker niet tegenkomen. :super
Klopt, ’t was aan de rand van het centrum en er was niks te beleven. Parkeergarage en achterkanten van winkelpanden…
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10482
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door Zita »

vlinder schreef:Ik heb het via D-foto's gedaan (dat is zeg maar van de Bas en de Dirk). Ben echt super tevreden. Ik ga zelf daar nog een fotoalbum maken van onze trouwdag!
zijn ze bij de Bas anti-Refoforum? Als ik tussendoor even op RF ga, loopt 'ie vast en sluit 'ie af. Vijf keer achter elkaar. (zoiets geloof je na vier keer nog niet.)
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door vlinder »

Zita schreef:
vlinder schreef:Ik heb het via D-foto's gedaan (dat is zeg maar van de Bas en de Dirk). Ben echt super tevreden. Ik ga zelf daar nog een fotoalbum maken van onze trouwdag!
zijn ze bij de Bas anti-Refoforum? Als ik tussendoor even op RF ga, loopt 'ie vast en sluit 'ie af. Vijf keer achter elkaar. (zoiets geloof je na vier keer nog niet.)
Geen idee...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23886
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door refo »

Zaterdag hebben we een prachtig fotoboek ontvangen.
Ik ben nog immer tevreden over Pixum.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Droelie
Berichten: 1026
Lid geworden op: 09 mar 2009, 20:20
Locatie: Goesssssssss
Contacteer:

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door Droelie »

Afbeelding

Vakantie foto van mij op de jet-ski.. Tjonge wat ging dat ding hard :yahoo
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».


www.kralenjans.webs.com
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door judith »

marsm104 schreef:Van 22 juni tot 8 juli ben ik op vakantie geweest naar Zweden en Noorwegen. Bijna alle dagen mooi weer gehad, en enorm genoten de natuur daar. Echt supermooi! Hieronder een impressie.

Afbeelding
[1]Zuid Zweden, Ystad

Afbeelding
[2]Ale Stenar Zuid Zweden

Afbeelding
[3]Het plaatsje Strängnes

Afbeelding
[4]Beetje jammer van die auto... anders was het misschien wel een leuke foto geweest ;)

Afbeelding
[5]Ergens in Noorwegen

Afbeelding
[6]Idem

Afbeelding
[7]Ergens bij Blomvåg, schiereiland van Bergen

Afbeelding
[8]Fjorden...

Afbeelding
[9]Mmm... waar dit is, ik heb geen idee meer...:bonk:

Afbeelding
[10]Noorwegen, waar precies weet ik niet :bonk:

Ik hoop dat ik jullie kan boeien met mijn foto's.
Die met die rozen vind k het allermooist!!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Mijn vakantie - Foto's

Bericht door vlinder »

Prachtige foto's Juud! :super
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Plaats reactie