Tip voor gospel- e.a. Chr. muziek

Plaats reactie
Petrus

Tip voor gospel- e.a. Chr. muziek

Bericht door Petrus »

http://www.bright.fm

Voor de liefhebbers/sters van gospel e.a. christelijke muziek (zojuist op internet gevonden)
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Ken het, goede zender inderdaad. Seven.fm is ook leuk, kan je zelf veel leuke/mooie muziek aanvragen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16756
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Tip voor gospel- e.a. Chr. muziek

Bericht door Hendrikus »

Petrus schreef:http://www.bright.fm
Voor de liefhebbers/sters van gospel e.a. christelijke muziek (zojuist op internet gevonden)
Zojuist gevonden en nu al tip? Aan de toepassing van "Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede" ben je nog niet toegekomen?

Bij de weg: ik dacht dat jij alleen naar de RO luisterde? :roll:
Petrus

Re: Tip voor gospel- e.a. Chr. muziek

Bericht door Petrus »

Hendrikus schreef:
Petrus schreef:http://www.bright.fm
Voor de liefhebbers/sters van gospel e.a. christelijke muziek (zojuist op internet gevonden)
Zojuist gevonden en nu al tip? Aan de toepassing van "Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede" ben je nog niet toegekomen?

Bij de weg: ik dacht dat jij alleen naar de RO luisterde? :roll:
Beste Hendrikus, ik heb nóg een goede tip voor je: lees óók eens iemands profiel voor je dingen zegt die niet echt hout snijden!
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Wat staat er voor relevants in jouw profiel?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Unionist schreef:Wat staat er voor relevants in jouw profiel?
RK, Postulant-Oblaat Benedictijner-orde

:roll: :?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Petrus

Bericht door Petrus »

Pim schreef:
Unionist schreef:Wat staat er voor relevants in jouw profiel?
RK, Postulant-Oblaat Benedictijner-orde

:roll: :?
Je was me vóór.............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (oja en ook lector)
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Maar daarom mag je toch nog wel naar de RO luisteren? We leven toch niet meer in 1950? En anders zeg je gewoon tegen de pastoor dat het Roomsche Omroep heet...

Als 'ie boos wordt, stap je gewoon over naar de Jezuïeten. Die houden wel van dat soort interpretaties.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16756
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Tip voor gospel- e.a. Chr. muziek

Bericht door Hendrikus »

Petrus schreef:Beste Hendrikus, ik heb nóg een goede tip voor je: lees óók eens iemands profiel voor je dingen zegt die niet echt hout snijden!
Petrus schreef:Wij hebben voor het overgrote deel van de dag onze theemutsen op bij de RO......lekker warm hoor!........................toch eens op zaterdagavond luisteren op 747AM.....
Excuus, ik had dat restantje van de dag over het hoofd gezien :wink:
Petrus

Bericht door Petrus »

Hendrikus,

we hebben idd meestentijds de RO aan, want alleen bijv. Radio Set (Gregoriaans) aanhebben dat is ook wel heel veel van het goede...ok een uurtje, maar dan weer naar RO of ClassicFM.

Dat zijn de twee standaard-zenders voor ons.

Héél af en toe heb ik wel eens een (soft-)popzender aanstaan, maar daar wordt je écht gestoord van zeg!!! En het geeft ook nog eens een heel akelig naar gevoel als je die "muziek" hoort...........
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Haha we beginnen toch niet weer met een anti-moderne-muziek-offensief? :) Hoewel een zender als SkyRadio mij ook niet kan bekoren :D De commerciele moderne muziek is veel te simplistisch, gelukkig zijn er betere muziekstijlen die de meesten hier niet zullen kennen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33337
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Marnix schreef:Haha we beginnen toch niet weer met een anti-moderne-muziek-offensief? :)
Wij zouden niet durven. 8)
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16756
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Marnix schreef:gelukkig zijn er betere muziekstijlen die de meesten hier niet zullen kennen.
Wat ben je toch weer goed hë Marnix :mrgreen:
We kunnen nog veel van je leren :wink:
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

haha dat hoeft niet... maar als er alleen maar top-40 muziek was zou ik maar weinig moderne muziek luisteren, dat wilde ik ff kwijt :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie