Curatorium GG

Leonius

Re: Curatorium GG

Bericht door Leonius »

Frans Jozef schreef:Och ja ik zal me eerst even voorstellen aan de Noormannen, Germanen en Batavieren.
Van harte welkom barbaar!! Of ben je een beschaafde Romein?

Ja, inderdaad velen op dit forum zijn van harte GG, net als jij. Dus we zijn elkaars broeders, of wil je de anderen - net als de farizeeers van weleer - niet als zodanig omarmen?
behalve roddelen over predikanten??
Ai, ai, ai!! Is er geroddeld? Noem a.u.b. man en paard, want dát kan niet bestaan, toch?! De moderator dient dan immers onverwijld in te grijpen en de desbetreffende personen te bannen. Want dat is het beleid op dit forum.....
Frans Jozef

Re: Curatorium GG

Bericht door Frans Jozef »

Erik de Noorman schreef:
aangenaam
Ook aangenaam!!
Leonius

Re: Curatorium GG

Bericht door Leonius »

Frans Jozef schreef:
Frans Jozef schreef:Alleen maar anti curatorium, anti ds die en anti ds zus en ds zo.
Ik mag hopen dat dit gehele gedoe binnen de korste keren opgedoekt zal worden.
Oeps iemand heeft mij verkeerd begrepen.

dit slaat op jullie en de gehele topic.

Ik stem van harte in met het Curatorium. Stel voor dat iedereen zomaar predikant zou kunnen worden. Dan waren er dus allemaal types als hier op de site!!!
Zo, zo jíj hebt snel je oordeel klaar. Gelukkig maar dat jij niet van het curatorium deel uit maakt. Zij leggen immers de zaken neer in gebed, alvorens zij hun oordeel uitspreken.....
Pffffffff......dankzij het Curatorium worden er mannen toegelaten die onderzocht zijn in roeping, leer en leven. GELUKKIG! ! ! !
Door wie is dat ontkent dan?
Frans Jozef

Bericht door Frans Jozef »

Ach man, man,

Ik kom er gisteren achter dat er een tijd geleden er veel over een predikant is geschreven op deze site. Gemeen, vals en onwaar!!!

Beide schrijvers reageren niet op PB's.

Dus open ik een nieuw topic: L*** en A*** beijden schuld aan ds **

Nog voor er ook maar iemand gereageerd heeft is de topic al gesloten.
Bij schadelijke en schandelijke opmerkingen over predikanten moet men er soms om smeken.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Heb je de postings hieronder gelézen, Frans Jozef?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Frans Jozef is iemand die zich al langere tijd zit op te vreten...?
en je bent ook al een keer verwijderd van dit forum omdat je je niet netjes gedragen hebt?
Laatst gewijzigd door Miscanthus op 02 jun 2006, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Je wilt er over praten?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Frans Jozef schreef:Ach man, man,

Ik kom er gisteren achter dat er een tijd geleden er veel over een predikant is geschreven op deze site. Gemeen, vals en onwaar!!!

Beide schrijvers reageren niet op PB's.

Dus open ik een nieuw topic: L*** en A*** beijden schuld aan ds **

Nog voor er ook maar iemand gereageerd heeft is de topic al gesloten.
Bij schadelijke en schandelijke opmerkingen over predikanten moet men er soms om smeken.
Leonius en Adrianus? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Wij zijn gewend dat mensen die hier nieuw zijn niet direct al schreeuwend en schoppend rondgaan, maar zich wat terughoudend opstellen. Dat doen wij nl. ook als wij ergens op visite gaan. Dan gaan we ook niet gelijk roepen: Wat een stomme gordijnen, gooi die tv de deur uit, uw rok is te kort mevrouw en oh, meneer, u rookt. Doe uit die peuk!!!

Dat is niet beleefd.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Frans Jozef

Curatorium GG

Bericht door Frans Jozef »

Miscanthus schreef:Frans Jozef is iemand die zich al langere tijd zit op te vreten...?
Inderdaad !!!!!!!

Ben ik nu echt de enige???
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Re: Curatorium GG

Bericht door Miscanthus »

Frans Jozef schreef:
Miscanthus schreef:Frans Jozef is iemand die zich al langere tijd zit op te vreten...?
Inderdaad !!!!!!!
Mens erger je niet....
Das niet goed voor je bloeddruk.
En het helpt niet ook. Ik spreek uit ervaring..... :wink:

Maar ik weet nog steeds je punt niet. misschien kun je specifiek aangeven aan wie je je stoort en waarom.
Laatst gewijzigd door Miscanthus op 02 jun 2006, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Bericht door jakobmarin »

refo schreef:En wi mag Franz Jozef wel zijn?
Volgens Wikipedia een Oostenrijkse keizer (1848-1916) en zéér katholiek..

Dus dat geeft te denken :roll:
Leonius

Re: Curatorium GG

Bericht door Leonius »

Frans Jozef schreef:
Miscanthus schreef:Frans Jozef is iemand die zich al langere tijd zit op te vreten...?
Inderdaad !!!!!!!
Zou het niet wat tactischer en idd wat beleefder zijn als je je gewoon weet te gedragen en fatsoenlijk je ongenoegen uit?? Dan is het misschien mogelijk een gesprek aan te gaan, op basis van wederzijds respect. Dat noemen we namelijk 'christelijk' met elkaar omgaan.
Ben ik nu echt de enige???
Nee hoor, het is lang niet koek en ei, maar dat betekent nog niet dat je je zomaar mag misdragen....
Frans Jozef

curatorium GG

Bericht door Frans Jozef »

[quote="Unionist"]Wij zijn gewend

Wij zijn gewend . . . . . . laat me niet lachen.
Je begrijpt dat ik gauw even een stuk of 2.500 berichten wil rond zenden want dan kan ik ook van Wij spreken.

dus als ik het goed begrijp moet je als nieuwkomer eerst maar even je mond houden?

Unionist (kom zeker van Christen Unie? Die zijn erg links) Laat me dan maar weten wanneer ik dan pas iets mag zeggen.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Frans Jozef beziet de wereld als een Ministeck doos. Alle kleurtjes in aparte vakjes. Zit je eenmaal in een vakje, kom je er nooit meer uit.
Gesloten