Zeebeving Azië

england

Bericht door england »

Inderdaad, Barryvrouw!

Ik denk dat deze ramp al erg genoeg is, zonder dat wij met z'n allen nog eens moeten bewijzen dat Matthijs z'n posting waarheid is.....!
De reacties die er op gekomen zijn tonen aan dat we allemaal zondaren zijn....

Waarom is het zo moeilijk voor ons mensen om dankbaar te zijn en te blijven, zonder de aansporing van een ramp in ons leven???? Ik vraag me dat echt af...
Channa
Berichten: 223
Lid geworden op: 25 nov 2004, 19:58

Bericht door Channa »

'k Zie net de regenboog aan de hemel staan.
Het teken dat God trouw blijft aan wat Hij heeft beloofd.
Ook in deze tijd.....
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik hoop dat velen die hier hun mening over hebben ook de betreffende gironummers niet zullen vergeten.
Ik heb inmiddels mijn dcohter zover gekregen dat wanneer zij met oud en nieuw bij elkaar komen met vrienden en vriendinnen dat er een pot zal staan waarin zij het geld kunnen doen wat ze uitsparen door geen vuurwerk te kopen. Ook op deze wijzen is het mogelijk te zorgen voor de financiele mogelijkheden om daar hulp en goederen te brengen.
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Haha Jelle, ik krijg de Tuk op bezoek. Zal er een melkbus neerzetten voor de centen. :%
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Mijn adoptiekindje woont in omgeving van het rampgebied. (k zit dus een beetje in onzekerheid).....


Er worden hier in de omgeving en in Nederland veel actie's gevoerd (activiteiten, financiele bijdrage) voor het rampgebied.
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Ik zie dat het dodental opeens verdubbeld is.
JAKARTA/RIJSWIJK - Het dodental in Zuidoost-Azië als gevolg van de zeebeving bij Sumatra is opgelopen tot ruim 56.000. Dit blijkt uit overzichten die het Franse persbureau AFP en het Britse persbureau Reuters hebben gemaakt op basis van voorlopige cijfers en schattingen van functionarissen in de door de ramp getroffen gebieden, aangevuld met gegevens uit andere bronnen.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik hoop dat velen die hier hun mening over hebben ook de betreffende gironummers niet zullen vergeten.
Ik heb inmiddels mijn dcohter zover gekregen dat wanneer zij met oud en nieuw bij elkaar komen met vrienden en vriendinnen dat er een pot zal staan waarin zij het geld kunnen doen wat ze uitsparen door geen vuurwerk te kopen. Ook op deze wijzen is het mogelijk te zorgen voor de financiele mogelijkheden om daar hulp en goederen te brengen.
en dit is toch ook wel weer een zeldzaam staaltje van fraaiigheid...

anderen wijzen op een gironummer
bussen plaatsen waar anderen geld in moeten doen
en het zelfs zo ver weten te schoppen dat ook anderen de bussen nog moeten neerzetten...

je blijft lachen, bij tijden, op osw...

maar wat ik vragen wil:
hoeveel geld heb je al gestort op het gironummer en/of in die bussen?

:cool:
je mag het gerust weten hoor!!!!
(50).
Lambertus

Bericht door Lambertus »

zie ook
http://www.giro555.nl

daar kun je een éénmalige automatische incasso laten plaats vinden hetgeen ik vanochtend gedaan heb
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik hoop dat velen die hier hun mening over hebben ook de betreffende gironummers niet zullen vergeten.
Ik heb inmiddels mijn dcohter zover gekregen dat wanneer zij met oud en nieuw bij elkaar komen met vrienden en vriendinnen dat er een pot zal staan waarin zij het geld kunnen doen wat ze uitsparen door geen vuurwerk te kopen. Ook op deze wijzen is het mogelijk te zorgen voor de financiele mogelijkheden om daar hulp en goederen te brengen.
en dit is toch ook wel weer een zeldzaam staaltje van fraaiigheid...

anderen wijzen op een gironummer
bussen plaatsen waar anderen geld in moeten doen
en het zelfs zo ver weten te schoppen dat ook anderen de bussen nog moeten neerzetten...

je blijft lachen, bij tijden, op osw...

maar wat ik vragen wil:
hoeveel geld heb je al gestort op het gironummer en/of in die bussen?

:cool:
Dat behoeft niemand te weten Anemoon wat ik op het gironummer heb gestort.
Het belangrijkste is dat de Heere het weet en dat ik van mijn overvloed voldoende heb mogen geven, waarvoor ik me niet behoef te schamen.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hier een amateur filmpje waar je goed kunt zien welk een enorme kracht zo'n golf heeft.


KLIK HIER
Lambertus

Bericht door Lambertus »

niet te geloven hè zo iets ?
ik ben blij dat ik een donatie heb gedaan dat is op dit moment (naast bidden) het enige wat je kunt doen
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door anemoonmaar wat ik vragen wil:
hoeveel geld heb je al gestort op het gironummer en/of in die bussen?
Das nou net zo'n vraag als: 'Welke partij stem je' 'Hoe oud ben je' etc.

K vind niet dat het geuit hoeft te worden hoeveel een ieder geeft! Ik las gisteravond nog in de Bijbel over de verschillen van gaven in de Tempeldienst. De arme vrouw die een paar cent (bijna alles wat ze had) had gegeven en de rijke man waarvan ieder mocht en moest zien hoeveel hij gaf! En toch had de arme vrouw met haar paar cent, het meest gegeven! Dit gaat naar mijn inziens nogsteeds zo op :% dus of je nu 50 euro of 2.5 euro geeft... het blijft net zo veel! (Naar bepaalde situaties gekeken dan :))
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

Net het journaal gezien, je verstand staat stil bij het zien van zoveel leed en verdriet.
God, waarom ?
Die vraag komt bij je naar boven. Waarom wij niet ?
Wat wilt U hiermee zeggen ?

..................................................................................................................................................................................................
Plaats reactie