Hoe werkt dit forum?

newton
Berichten: 673
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door newton »

Bourdon16 schreef: 06 mar 2023, 09:30
GerefGemeente-lid schreef: 06 mar 2023, 09:18
Herman schreef: 06 mar 2023, 09:15 1. Tapatalk werkt wel op zondag. Van u wordt enige zelfbeheersing verwacht.
2. Na de update staat de zondagspagina waarschijnlijk nog niet goed ingesteld.
3. Het is verder geen probleem om op zondag te posten, maar de moderators trachten aan enige zondagsheiliging te doen, waarom de site dicht is.
4. Ik ga een penalty-beleid voorstellen voor notoire overtreders.
5. En de Nieuw-Zeelanders en Amerikanen onder ons posten ook niet op zondag.
Dank!
Het viel mij op dat de site van het RD gisteren ook beschikbaar was.
rd.nl en refoforum.nl worden niet (meer) op dezelfde plek gehost. Enige overeenkomst in bereikbaarheid op zondag lijkt me daar niet persee gerelateerd.
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1424
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Marck »

Idd niet het meest moderne forum, maar wat mij betreft voldoende.
Goed dat die update er is geweest.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Piet Puk »

Klopt het dat sinds de update je enkel een melding krijgt van de 1e poster die op een bericht van mij reageert en de van de posters daarna geen melding meer krijgt?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33200
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Tiberius »

Piet Puk schreef: 30 mar 2023, 19:32 Klopt het dat sinds de update je enkel een melding krijgt van de 1e poster die op een bericht van mij reageert en de van de posters daarna geen melding meer krijgt?
Bij mij althans niet: ik kreeg zojuist in het andere topic (Ontwikkelingen HHK) 2 meldingen, omdat er 2 mensen op gereageerd hadden.
Online
Henk J
Berichten: 2561
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Henk J »

Piet Puk schreef: 30 mar 2023, 19:32 Klopt het dat sinds de update je enkel een melding krijgt van de 1e poster die op een bericht van mij reageert en de van de posters daarna geen melding meer krijgt?
Dat heb ik ook ja.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Piet Puk »

Klopt het dat de gewone smileys nou ook toegankelijk zijn om in de Refoforum - omgeving te gebruiken? Ik had het idee deze in de afgelopen tijd tegen te komen bij diverse posters
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Piet Puk schreef: 03 apr 2023, 19:50 Klopt het dat de gewone smileys nou ook toegankelijk zijn om in de Refoforum - omgeving te gebruiken? Ik had het idee deze in de afgelopen tijd tegen te komen bij diverse posters
Goed gezien! Mijn complimenten!👍
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Hoe om te gaan als er heel vaak een bericht nogmaals wordt geplaatst met dezelfde informatie als in één van de laatste berichten er boven?

Zijn de moderators het met mij eens dat herhaling niet nodig is en zouden die berichten geknipt kunnen worden? Ik stoor me er regelmatig aan.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23814
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door refo »

GerefGemeente-lid schreef: 15 apr 2023, 08:40 Hoe om te gaan als er heel vaak een bericht nogmaals wordt geplaatst met dezelfde informatie als in één van de laatste berichten er boven?

Zijn de moderators het met mij eens dat herhaling niet nodig is en zouden die berichten geknipt kunnen worden? Ik stoor me er regelmatig aan.
Heeft te maken met ongeduldige posters. De computer is traag en daarom tikken ze meermalen op de plaatsknop.
Erger je er niet aan, dat scheelt al de helft.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door GerefGemeente-lid »

refo schreef: 15 apr 2023, 08:47
GerefGemeente-lid schreef: 15 apr 2023, 08:40 Hoe om te gaan als er heel vaak een bericht nogmaals wordt geplaatst met dezelfde informatie als in één van de laatste berichten er boven?

Zijn de moderators het met mij eens dat herhaling niet nodig is en zouden die berichten geknipt kunnen worden? Ik stoor me er regelmatig aan.
Heeft te maken met ongeduldige posters. De computer is traag en daarom tikken ze meermalen op de plaatsknop.
Erger je er niet aan, dat scheelt al de helft.
Nee, ik bedoel als iemand anders iets post, terwijl de informatie door een medeforummer al is gedeeld.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Mannetje
Berichten: 7694
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Mannetje »

Als nietmod zou ik zeggen: waar het echt als storend ervaren wordt, bijv in het in memoriamtopic, gebruik de meldknop.
In andere gevallen lekker laten gaan. De verstandige lezer oordele zelf.
-
Bertiel
Berichten: 4557
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Bertiel »

Als je het alleen recht op nieuwsberichten wil hebben moet je een krant beginnen.
Als Claus jouw bericht niet gelezen had: kan gebeuren ook meermaals

Je reactie gisterenavond was echt te kinderachtig voor woorden ggl
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
DDD
Berichten: 28492
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door DDD »

Dat neemt niet weg, dat het wel irritant is. Het is niet aandachtig. Je zou in een gesprek de moeite moeten nemen om eerst de ander te horen, en dan te spreken. Dat zei de apostel Jacobus al, en ik zou niet weten waarom dat nu niet meer zou gelden.

Ik vind dus helemaal niet dat zoiets 'kan gebeuren'. Het is in strijd met normale fatsoensnormen en ook met een duidelijke bijbelse opdracht.
Bertiel
Berichten: 4557
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Bertiel »

Kom.
Stelletje zielepieten zeg hier, piepen als ze een bericht twee keer lezen
97,3% van dit forum bestaat uit herhalingen en rotondes
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10572
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Ad Anker »

Het is hier in ieder geval meer on topic. De mededeling in betreffende topic lijkt me duidelijk genoeg. Meer niet.
Plaats reactie