Alicia en Alexia

Majorca

Alicia en Alexia

Bericht door Majorca »

Prins Bernard heeft tegenover De Volkskrant bekend twee buitenechtelijke dochters te hebben (als ik goed begrijp uit twee verschillende buitenechtelijke seksuele relaties): Alicia (rond de 50 jaar oud nu, en wonend in Amerika) en Alexia (net zo oud als prins Willem-Alexander, en naar dezelfde opa vernoemd). Deze onrechtmatige dochters en half-zussen van Koningin Beatrix zullen delen in de erfenis (die geschat wordt op een kleine 300 miljoen euro).

Is dit allemaal niet heel bizar, en een zéér slecht voorbeeld voor land en volk?

Ik bedoel, ik ben een warm voorstander van het Oranje-huis, maar dit moet toch krachtig veroordeeld worden?

(tot nu toe heb ik nog weinig veroordelingen of afkeuringen van deze handelswijze gelezen of gehoord)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Het heeft wel wat van koning David. Die had ook zoveel vrouwen. Of Salomo, die had er duizend.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

De prins heeft buiten het weten van de RVD, de premier en koningin Beatrix gesproken met de Volkskrant. Opzich typeerd dit wel weer voor prins Bernhard Hij had, zoals het journaal dit noemde, het laatste woord en omzeilde alle wegen. (Hij schreef ook in de Telegraaf bij leven....) dus ik vind dit niet verwonderlijk.
Vanaf konining Wilhelmina is de man al strak gehouden.... hij mocht niet openlijk op zaken ingaan die hem bezighield. Hij mocht nooit echt zn mening geven en aldoor maar zwijgen... of als hij al wat mocht zeggen... deed de rvd dit voor hem. Heel vaak zie je wel bij mensen die zo strak gehouden worden dat ze op een gegeven moment ontsporen (hou me ten goede... k zeg NIET dat Bernhard ontspoort is!!!!) Maar ik verwonder me eigenlijk hier niet om!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lambertus

Bericht door Lambertus »

zo zie je maar wat er voor ons allemaal verborgen gehouden wordt want oh oh oh dan val je het koningshuis aan

Nou ik vind het een zeer goedkope aflevering van Dallas en hopelijk zien we nu in dat dat hele gedoe met het koningshuis één grote bla bla bla is

Oh ze zijn zo gelovig maar hij heb buitenechtelijke kinderen Lachwekkend

Ikm vind het steeds leuker worden het koningshuis

ff kijken wat hebben we

kosten 95 miljoen euro

8 miljoen uero feestje jubileum koninging

leve oranje maar inmiddel zit er Duits Spaans Argentijns Frans en Amerikaans bloed in

Koninging regelt veel voor Nederland oa de handels betrekking Ja ja ze kwam trug uit thailand en 2 criminelen werden door haar vrijgesproken die daar ...ach waar heb ik het over ...voor drugs in de lik aldaar zaten

Alexander gaat trouwen welja kan gebeuren niets op tegen kost Amsterdam dacht ik 6 miljoen euro (maar ja we hebben dan ook geen andere problemen in Amsterdam dus dat is absoluut geen weggegooid geld

De erfenis van Juliana en Bernard wordt verdeeld onder de kinderen Jaja want die hebben het al zo slecht toch? kont ook nog eens bij hoe komtie aan die erfenis juist!! van de staat dus geef het restant terug aan de staat

Wat een ongeloofeliijke ophef en geld verspillerij aan mensen die net zo slecht en goed zijn als wij alleen hebben ze het voordeel dat ze niet hoeven te werken

Nou ja ze moeten wat vaker als ons naar het buitenland (skieën enzo )

Ja ze zullen moe zijn

ik vind het om te :i:i:i:i
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
zo zie je maar wat er voor ons allemaal verborgen gehouden wordt want oh oh oh dan val je het koningshuis aan
Ehm neej Lambertus dan val je het koningshuis niet aan maar de mensen hebben ook een prive leven weet je nog?!
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Nou ik vind het een zeer goedkope aflevering van Dallas en hopelijk zien we nu in dat dat hele gedoe met het koningshuis één grote bla bla bla is
Meer respect mag wel....
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Oh ze zijn zo gelovig maar hij heb buitenechtelijke kinderen Lachwekkend

Meer respect mag wel....
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Ikm vind het steeds leuker worden het koningshuis

ff kijken wat hebben we

kosten 95 miljoen euro

8 miljoen uero feestje jubileum koninging

leve oranje maar inmiddel zit er Duits Spaans Argentijns Frans en Amerikaans bloed in
In 1 Samuel 5: 3
Zo sloot David voor de ogen van de Heere in Hebron een verbond met de leiders van Israel en zijn zalden hem tot koning
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Koninging regelt veel voor Nederland oa de handels betrekking Ja ja ze kwam trug uit thailand en 2 criminelen werden door haar vrijgesproken die daar ...ach waar heb ik het over ...voor drugs in de lik aldaar zaten
Hebj exacte details?! Want de koningin is niet iemand die zo maar 2 zware boeven uit de gevangenis trekt.
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Alexander gaat trouwen welja kan gebeuren niets op tegen kost Amsterdam dacht ik 6 miljoen euro (maar ja we hebben dan ook geen andere problemen in Amsterdam dus dat is absoluut geen weggegooid geld
Ehm... t is onze kroonprins Lambertus! Als jij gaat trouwen wil je er toch ook een leuk feestje van maken?! In dit geval ligt het ook wel even anders omdat hij kroonprins is!
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
De erfenis van Juliana en Bernard wordt verdeeld onder de kinderen Jaja want die hebben het al zo slecht toch? kont ook nog eens bij hoe komtie aan die erfenis juist!! van de staat dus geef het restant terug aan de staat
Kan maar geef jij je vermogen ook aan de staat als jij er niet meer bent?!
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Wat een ongeloofeliijke ophef en geld verspillerij aan mensen die net zo slecht en goed zijn als wij alleen hebben ze het voordeel dat ze niet hoeven te werken
hoeven ze niet te werken!? Staan ze niet continu in de spotlights, zijn het geen vertegenwoordigers voor Nederland? Is de koningin geen hoofd van de regering meer?! Hoeft ze geen staatsbezoeken meer te doen?! Hoeft ze geen belangrijke beslissingen meer te doen?! Hoeft ze niet meer te bemiddelen?!
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Nou ja ze moeten wat vaker als ons naar het buitenland (skieën enzo )
erg flauw!!!!
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Ja ze zullen moe zijn

ik vind het om te :i:i:i:i
Sorry voor mijn reactie Lambertus maar t moest me effe van t hart :)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Adorote

Bericht door Adorote »

Leuk hoor 6 van die meiden,welke vader wil geen dochters.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

ik wil alleen zeggen dat er onnodige ophef gemaakt wordt omtrent deze familie en dat ze niets meer of minder zijn dan een ander. Ik kan er lang over bomen maar dat doe ik niet ik sluit dus mijn commentaar bij deze af en voor volgende discussies omtrent deze familie met.

voor mij hoeft het niet zo en de toegevoeggde waarde voor het land betwijfel ik ten zeerste en voor mij blijft het een bijzondere komische atractie die hele familie

groetjes

oh nog ff één ding als je het wel leuk vind ...blijf het dan gewoon leuk vinden hè !
Majorca

Bericht door Majorca »

je kunt er wel zo vergoeilijkend over doen Rens, door te zeggen dat het gewoon menselijk is, maar ik vind dat we wel wat negatiever en bestraffender mogen zijn als het gaat om seks buiten het huwelijk om met allerlei vrouwen. Dat geeft geen pas. Dat is schandalig. Een prins onwaardig. Iemand zonder zelfbeheersing die zijn driften laat regeren. Iemand die geen gevoel voor standen en rangen heeft, en het hooghouden van een goede naam. Verwerpelijk.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Ik ben er helemaal niet in geïnteresseerd of prins Bernhard buitenechtelijke kinderen had ja ofte nee.

Ik heb me gestoord aan de geilheid waarmee de media (ook de reformatorische!) zich op zulke sensatienieuwtjes storten.

Ik vind dat uitermate hypocriet.

Waarom wil iedereen dat soort dingen weten?

Omdat ze het zelf niet durven?

Of omdat ze in gedachten, woorden en werken seksueel rein zijn en verdriet hebben over de misstappen van bekende Nederlanders?

Pas las ik in een Boek over een Man en Die zei iets over een eerste steen werpen of zoiets.

Volgens mij kwam er ook deze regel in voor: "en van hun geweten overtuigd zijnde, gingen uit, de een na den andere."
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Majorca
Iemand zonder zelfbeheersing die zijn driften laat regeren. Verwerpelijk.
Weet je wat verwerpelijk is?
Iemand die denkt zichzelf in de hand te hebben, anderen de hele dag op fouten wijst, en dan de mond nog eens vol heeft van zelfkennis.

[Aangepast op 14/12/04 door Gian]
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Ik ben er helemaal niet in geïnteresseerd of prins Bernhard buitenechtelijke kinderen had ja ofte nee.

Ik heb me gestoord aan de geilheid waarmee de media (ook de reformatorische!) zich op zulke sensatienieuwtjes storten.

Ik vind dat uitermate hypocriet.

Waarom wil iedereen dat soort dingen weten?

Omdat ze het zelf niet durven?

Of omdat ze in gedachten, woorden en werken seksueel rein zijn en verdriet hebben over de misstappen van bekende Nederlanders?

Pas las ik in een Boek over een Man en Die zei iets over een eerste steen werpen of zoiets.

Volgens mij kwam er ook deze regel in voor: "en van hun geweten overtuigd zijnde, gingen uit, de een na den andere."
:u:u:u:u:u
Plaats reactie