Interview met Willem Alexander en Maxima

Plaats reactie
Adje

Bericht door Adje »

Het argument mbt het onderzoek naar Pa zorregietta (schrijf je dit zo goed??)
afgedaan als "een mening" vindt ik wel erg slap!
Dat vinden er wel meer, ja. Wat een commotie zeg, om de woorden van een verliefde jongeman. Laat hem toch! Waarom zoveel aandacht geschonken aan de vergoeilijkende woorden van Alex? Liefde maakt blind! Dat weten we toch langzamerhand wel...
BOELY

Bericht door BOELY »

Het slaat toch nergens op. Laten ze hem met rust laten, toestemming voor het huwlijk is gegeven. Waarom moeten ze er altijd op terug komen? Ik vind het grote onzin. En dan 1 misplaatst woordje! En daar hebben die heren in de tweede kamer comentaar op, nou laat die hun eigen uitspraken maar een kritisch gaan bekijken, vooral die gasten van D66!
Calvo

Bericht door Calvo »

Sorry, even tussendoor, maar weet er iemand of ik op een of andere manier aan de inhoud van dat interview kan komen? Ik heb het niet gezien of gelezen maar hoor er veel reacties op.

Alvast bedankt,

Calvo
Basic-Liner

Bericht door Basic-Liner »

Calvo,

Ik heb een beetje meegekoekeloerd bij mijn a.s. schoonouders (je kunt er niet altijd onderuit) en ik kan je verzekeren dat je niets gemist hebt. Ik denk dat het RD-arikel (of welk willekeurig ander artikel dan ook) genoeg informatie biedt om zelf de conclusie te kunnen trekken dat je een uur hebt uitgespaard door niet te kijken. Het begon en eindigde met onderwerpen die eigenlijk iedereen al bekend zijn maar die men toch graag nóg een keer wil horen en tussendoor werden er een paar pogingen gedaan om wat hardere noten te kraken, maar Alexander was gereserveerd genoeg om deze onmiddellijk onder de grond te schoffelen, daarin bijgestaan door Maxima die werkelijk op een hele sympatieke manier lastige onderwerpen kan afkappen.

[Edited on 1/23/02 by Basic-Liner]
Plaats reactie