Wat vind Jij? RDnet--------Open Internet?

secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Wat vind Jij? RDnet--------Open Internet?

Bericht door secret boy »

Haai,

Wat vind jij? Is een open aansluiting nog goed? Wat vind je van RD-net, Filternet of een anderen aanbieder?

Geef me advies

secret boy :bu:bu:bu:(:(
bloob

Bericht door bloob »

kweenie,

Filternet had ik maar, maar dat werkte van geen meter... kon geen email versturen en dat soort dingen.

het RD net lijkt mij, zover ik het kan bekijken, wel heel beperkt.

Dus ik heb open internet. Uhm.. kep verschillende filters uitgeprobeerd maar ik weet nog steeds niet welke nou het beste is. :(
wpv

Bericht door wpv »

Ik gebruik zelf Weblocker. Dit programmaatje is te downloaden van internet. Mijn vrouw heeft het wachtwoord, ik kan dus zelf niets aan de instellingen veranderen. Ik ben zelf hier heel tevreden over.
Adje

Bericht door Adje »

Mijn vrouw heeft het wachtwoord, ik kan dus zelf niets aan de instellingen veranderen.
Hoezo vertrouwen. :stu:stu:stu
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Origineel geplaatst door bloob
kweenie,

Filternet had ik maar, maar dat werkte van geen meter... kon geen email versturen en dat soort dingen.

het RD net lijkt mij, zover ik het kan bekijken, wel heel beperkt.

Dus ik heb open internet. Uhm.. kep verschillende filters uitgeprobeerd maar ik weet nog steeds niet welke nou het beste is. :(
Dat wilde ik eigenlijk ook wel eens weten. Kun je niet bij de consumentenbond informeren welke filters doeltreffend zijn? :sne:sne:sne:sne:sne:sne
Lecram

Bericht door Lecram »

Die van Solcon (http://www.solcon.nl) schijnt het beste te zijn. Zowel het RDnet als Filternet en NCRVNet zijn bij Solcon ondergebracht.

Ik heb zelf geen problemen met Solcon.
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Wat voor problems had je dan bij Filternet?

(veel virussen?)

[Veranderd op 2/4/02 door secret boy]
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Op mijn prive computer heb ik filternet, moet zeggen dat ik er al 3 jaar ( vanaf het begin) goeie ervaringen mee heb, nooit problemen geahd.

Dus : allemaal aan de FILTERNET!!!

kijk op http://www.eo.nl
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Of RD-net???????????????;););)
Jos

Bericht door Jos »

Ik heb Filternet, bevalt best, beter dan elk andere inbel-provider.
Maar die telefoonkosten hangen mn keel uit..........
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Hé bloob, waar blijf je????????/ :-:-:-:-:-
bloob

Bericht door bloob »

kwas ff van t zonnetje aan het genieten. Wat voor problemen ik had met filternet. Nou, ik kon geen email versturen. En ook op sommige gewone, normale, verantwoorde websites kon ik ook niet komen. Of ik was een halve avond aan het inbellen en dat soort dingen. Geen virussen, dat niet. Als je een gewoon goede virusscan dr op set die automaitsch de updates bijhoudt maakt het denk ik neit uit welk soort verbinding je hebt...
bloob

Bericht door bloob »

en het RD net vind ik gewoon wel heel beperkt.

[Veranderd op 2/4/02 door bloob]
Duplomaat

Bericht door Duplomaat »

Duplomaat heeft geprobeerd filternet te krijgen, maar dat lukte daar niet helemaal. Wel aangemeld en machtiging ondertekend, maar verder niks gekregen, behalve dan het bericht van de samenwerking met Solcon. RD-net is voor studie etc te beperkt. Vind ik ook wel erg betuttelend...
Plaats reactie