Wat vind Jij? RDnet--------Open Internet?

wpv

Bericht door wpv »

Origineel geplaatst door Adje
Mijn vrouw heeft het wachtwoord, ik kan dus zelf niets aan de instellingen veranderen.
Hoezo vertrouwen. :stu:stu:stu
Ik ken mezelf
Jos

Bericht door Jos »

Origineel geplaatst door Admin
als je veel gebruikt maakt van internet kun je overwegen ADSL te nemen

maar inderdaad de kosten zijn nog steeds het grootste probleem voor de gemiddelde gebruiker

ik vindt dat daar is wat aangedaan moet worden. bv het project in Arnhem internet via het stopcontact...

een alternatief of het werkt en hoe ????

Ik zou graag adsl willen ja, maar filternet levert dat niet, dus zou ik solcon moeten nemen, maar die is redelijk duur wat adsl betreft. Maar wel goedkoper dan mijn/onze telefoonkosten.

En dat proefproject met internet via het stopcontact is wel redelijk verlopen ja, maar er zitten nogal wat schommelingen in en bovendien ligt het er vaak uit (ik heb niet meegedaan hoor, want ik woon daar namelijk niet). En bovendien duurt dat nog wel een aantal jaar voordat dat overal verkrijgbaar is...
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Waar let het RD dan op als ze een site toelaten?? :o:o:bou::-

(hoe screenen ze???:sne)

[Veranderd op 3/4/02 door secret boy]
Trein

Bericht door Trein »

Origineel geplaatst door wpv
Origineel geplaatst door Adje
Mijn vrouw heeft het wachtwoord, ik kan dus zelf niets aan de instellingen veranderen.
Hoezo vertrouwen. :stu:stu:stu
Ik ken mezelf
Dus echt overtuigd Christen ben je niet, je bent alleen maar Christen zolang je geen verleidingen tegenkomt :stu :stu :stu
NicoDePico_

Bericht door NicoDePico_ »

Origineel geplaatst door wpv
Ik gebruik zelf Weblocker. Dit programmaatje is te downloaden van internet. Mijn vrouw heeft het wachtwoord, ik kan dus zelf niets aan de instellingen veranderen. Ik ben zelf hier heel tevreden over.
En er zijn op internet allerhande tools verkrijgbaar om gewoon kei -en keihard door die wachtwoorden heen te kraken.

Kind kan (letterlijk) de was doen en pappa merkt daar niets van. Dus er kan (gelukkig) nog steeds pr0n gedownload worden.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Trein,

In jouw ogen zijn christenen wondermensen! Zegt de bijbel dit ook?

In een christen blijft heel zijn leven een gevecht tussen de oude en nieuwe mens. Jammer dat Paulus niet meer leeft zodat je hem persoonlijk kon spreken!! Maar gelukkig kan je hierover ook veel onderwijs uit zijn brieven krijgen!

Als je toch christenen blijft zien als een wondermens die tegen alles kan, dan volg je de bijbel niet. En mensen die de bijbel volgen zijn christen!
Trein

Bericht door Trein »

Origineel geplaatst door kridje
Trein,

In jouw ogen zijn christenen wondermensen! Zegt de bijbel dit ook?

In een christen blijft heel zijn leven een gevecht tussen de oude en nieuwe mens. Jammer dat Paulus niet meer leeft zodat je hem persoonlijk kon spreken!! Maar gelukkig kan je hierover ook veel onderwijs uit zijn brieven krijgen!

Als je toch christenen blijft zien als een wondermens die tegen alles kan, dan volg je de bijbel niet. En mensen die de bijbel volgen zijn christen!
<GAAP>
NicoDePico_

Bericht door NicoDePico_ »

Ja hoor Weblocker is helemaal niet moeilijk te kraken dus dat password heb je van je vrouw helemaal niet nodig pak maar gewoon de CD erbij, van dit url:

http://www.cs.usask.ca/undergrads/bcb66 ... ocker.html

[quote]
How easy is it to “crackâ€
wpv

Bericht door wpv »

Al een aantal malen lees ik hier dat Weblocker makkelijk te kraken is. Dat zal best zo wezen, maar daar heb ik geen behoefte. Het is voor mij voldoende, om dit eenvoudige programmaatje te hebben, zodat ik er in eerste niet bijkan.

Eh...Ik hoop mijn dochtertje van nu 6 jaar, straks zo ver te krijgen dat zij daar ook geen behoefte aan heeft.:(
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Trein
Origineel geplaatst door wpv
Origineel geplaatst door Adje
Mijn vrouw heeft het wachtwoord, ik kan dus zelf niets aan de instellingen veranderen.
Hoezo vertrouwen. :stu:stu:stu
Ik ken mezelf
Dus echt overtuigd Christen ben je niet, je bent alleen maar Christen zolang je geen verleidingen tegenkomt :stu :stu :stu
Ik weet dat het overbodig is, maar deze is speciaal voor Trein:

Indien wij zeggen, dat wij geen zonde hebben, zo verleiden wij ons zelven, en de waarheid is in ons niet. (1 Johannes 1:8)

Niet om je mee om de oren te slaan, maar om Gods Woord hierin te laten spreken.
Trein

Bericht door Trein »

Maar God wil ook niet dat wij onzelf in een donkere kelder opsluiten om maar niet in verleiding gebracht te worden.
En daar lijken dit soort praktijken zeer veel op.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Trein
Maar God wil ook niet dat wij onzelf in een donkere kelder opsluiten om maar niet in verleiding gebracht te worden.
En daar lijken dit soort praktijken zeer veel op.
Niet mee eens. Als je je terug trekt in een klooster, dan sluit je jezelf op! Als je nu gewoon zondige dingen probeerd te weren, daar is toch niks op tegen?
Trein

Bericht door Trein »

Daar is alles op tegen wat maar te verzinnen is.
In een gesloten omgeving kan iedereen braaf zijn, maar dat getuigd dan niet van oprechtheid of van overtuiging.
Wat is een mening van iemand waard als die nooit getoetst wordt..........helemaal niets dus.
En zo is het ook met het geloof. Jouw en mijn geloof is ook niets waard als je nooit voor je overtuiging uit hoeft te komen, en je geloof nooit in daden om hoeft te zetten.
Jezus liep immers ook niet weg uit de woestijn om de confrontatie met de duivel maar niet aan te hoeven gaan.
En is Jezus niet het voorbeeld wat wij allen moeten volgen?

Nu hoeven wij gelukkig de confrontatie met de duivel zelf niet aan, die zure appel heeft Jezus al voor ons gegeten. Maar de confrontatie met onze eigen "duiveltjes" mogen we net zo min uit de weg gaan als Jezus hem uit de weg gaat.

Het is eigenlijk net zoiets als dat je je kind verbied om uit de snoeppot te stelen. Wat is de gehoorzaamheid van je kind in deze waard als er helemaal geen snoeppot meer staat. Je leert de gehoorzaamheid van je kind pas kennen als je die snoeppot wel neerzet, en je kind inderdaad niets uit die snoeppot steelt.
Zo is het ook met ons geloof, als je alle verleidingen angstvallig uit de weg gaat, heeft je geloof ook helemaal geen enkele waarde en is niet meer dan een lege schil.

Je kan je af gaan vragen waar God meer respect voor heeft, voor iemand die de kracht van zijn geloof laat zien en de verleiding bijna altijd kan weerstaan en als hij toch een keer een fout maakt daar dan oprecht vergeving voor vraagt, of voor iemand die de weg van de minste weerstand kiest, en niet de oprechtheid van zijn geloof durft te beproeven.

[Veranderd op 13/4/02 door Trein]
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Trein
Maar God wil ook niet dat wij onzelf in een donkere kelder opsluiten om maar niet in verleiding gebracht te worden.
En daar lijken dit soort praktijken zeer veel op.
Het is bij jou altijd zwart of wit. Een beetje buiten je eigen wereldje je ogen open doen kan echt geen kwaad. Wanneer anderen ervaren dat bepaalde sites, die niet kunnen, trekken, dan is het helemaal niet verkeerd hier een hek omheen te zetten. Wellicht voor jou niet nodig, maar laat anderen daar, in vrede met God, hier een eigen beslissing innemen.

Deze zin van jou: "Dus echt overtuigd Christen ben je niet, je bent alleen maar Christen zolang je geen verleidingen tegenkomt " staat dan ook haaks op je andere beweringen.
Plaats reactie