Ook dieren Israël voorbereid op gifaanval Irak

Plaats reactie
Kena

Ook dieren Israël voorbereid op gifaanval Irak

Bericht door Kena »

Mens en dier in Israël staan op scherp voor een mogelijke aanval van Irak met chemische wapens.


Injecties
De Israëli's laten niets aan het toeval over. De kans dat het land door de Irakezen met chemische wapens wordt bestookt is klein, maar je weet het nooit. Zelfs dieren krijgen nu injecties om ze te beschermen tegen een aanval met miltvuur.

Bron: RTLnieuws

Aanvulling Kena:

In staat van oorlog zijn, onder die hevige druk: gasmaskertjes verkrijgbaar voor alle soorten en maten van hondjes! Vacuümzakken om vogeltjes met kooi en al van een gewisse dood te redden.

Geen wonder dat G´d dit volk zo zegent. Geen volk die in staat van oorlog aan dieren denkt! Zelfs bij christenen in veilig Nederland mis ik soms dierenliefde...

Eén van de eerste G´ddelijke geboden heeft Israël hiermee volbracht: ´let op de diertjes´....

Alle diertjes tellen mee, dus ook Joods Israëlische diertjes :#
madelief

Bericht door madelief »

Mooi toch. Maar persoonlijk vind i het redden van mensen ff iets belangrijker dan het redden van dieren.
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door madelief
Mooi toch. Maar persoonlijk vind i het redden van mensen ff iets belangrijker dan het redden van dieren.
Daar gaat het hier niet om, Madelief. Je snapt de essentie van dit nieuwtje niet. Het is wel bekend dat mensen vaak te egoïstisch zijn tov de natuur. Maarre... wat dacht je van je verzorgpaard, Madelief? Als je het kon voorkomen? Niet doen, omdat mensen belangrijker zijn? Arme verzorgpaard...

We hebben het hier dus over preventie en niet over moment supreme. Je bent dan, zeker als christen, verplicht je dieren daarin mee te nemen!

Kena

[Veranderd op 4/2/03 door Kena]
Quazzy

Bericht door Quazzy »

Was het trouwens laatst niet in het nieuws dat het overgrote deel van de gasmaskers defect is? Dat dit al bij de vorige golfoorlog zo was, maar ze nog steeds het oude type gebruiken? (of dat het nieuwere type in ieder geval nog lang niet genoeg verspreid was)
Kena

Bericht door Kena »

Weet ik niets van. Maar alleen de poging daarote vind ik zo mooi. Ik zie nl het westen dit niet snel doen :!
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9229
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

moraal: De palestijnse autoriteit moet voor de eigen mensen zorgen. Israel heeft wat dat betreft net zoveel verplichtingen naar de Palestijnen als wij in Nederland hebben.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Adje

Bericht door Adje »

Dat kan je wel zo makkelijk zeggen, maar kan je ook wat van die internationale regels noemen??? Ik kan ook wel vertellen dat binnen de internationale regels er precies een uitzondering wordt gemaakt voor de Palestijnen.. Dusse, vertel eens...
Plaats reactie