help-ideen voor een bruiloft-help

Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door henriët »

jvdg schreef:
henriët schreef:over een hele poos (oktober) heb ik een bruiloft, ik zou graag leuke ideeen/ tips willen hebben voor de dag!!!
Om goeie ideëen te lanceren moeten we uiteraard meer achtergrond informatie hebben.
Dat het over een hele poos plaatsvindt geeft ons geen grond iets zinvols naar voren te brengen.

Wat we nodig hebben is kerkelijke achtergrond, sociaal milieu, leeftijden, beroepen, relatie tot degene die iets wil ondernemen, familie, etc, etc, etc....... :bobo

Enfin, we horen wel.........
okee duidelijk ;)
ik bedoel eigenlijk weet iemand een origineel stukje en het is mijn zusje... nog meer weten?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door jvdg »

henriët schreef:
jvdg schreef:
henriët schreef:over een hele poos (oktober) heb ik een bruiloft, ik zou graag leuke ideeen/ tips willen hebben voor de dag!!!
Om goeie ideëen te lanceren moeten we uiteraard meer achtergrond informatie hebben.
Dat het over een hele poos plaatsvindt geeft ons geen grond iets zinvols naar voren te brengen.

Wat we nodig hebben is kerkelijke achtergrond, sociaal milieu, leeftijden, beroepen, relatie tot degene die iets wil ondernemen, familie, etc, etc, etc....... :bobo

Enfin, we horen wel.........
okee duidelijk ;)
ik bedoel eigenlijk weet iemand een origineel stukje en het is mijn zusje... nog meer weten?
't Is bepaald geen sterk punt voor mij, maar ik zal proberen in dezen mee te denken.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door wim »

henriët schreef:over een hele poos (oktober) heb ik een bruiloft, ik zou graag leuke ideeen/ tips willen hebben voor de dag!!!
Ik heb wel iets. Maar om het niet meteen helemaal in de openbaarheid te brengen, volgt een privé-bericht.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door Lassie »

gewoon GEEN stukje doen!
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door Wilma van den Berg »

Lassie schreef:gewoon GEEN stukje doen!
Tuurlijk wel, dat is altijd heel erg leuk! Maar goed, hier kijkt iedereen weer anders tegenaan....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door henriët »

wim schreef:
henriët schreef:over een hele poos (oktober) heb ik een bruiloft, ik zou graag leuke ideeen/ tips willen hebben voor de dag!!!
Ik heb wel iets. Maar om het niet meteen helemaal in de openbaarheid te brengen, volgt een privé-bericht.
SUPER

(grappig hoe nieuwsgierig ze nu zijn joh!!!!)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door henriët »

Lassie schreef:gewoon GEEN stukje doen!
Nee, dat is geen optie, het is mijn enige zusje, en ik wil sowieso iets persoonlijks doen, in de vorm van een lied of gedicht, maar daarnaast ook nog wat andere invullingen, maar we staan nog helemaal aan het begin om alles te regelen, dus moeten we eerst eens brainstormen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18745
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door helma »

Lassie schreef:gewoon GEEN stukje doen!
oeps en we wilden nog wel met z'n allen op jouw receptie blablablapstpstpst.........Afbeelding
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door Lassie »

wahahahah als er een stukje wordt gedaan en het slaat gewoon totaal NERGENS op dan loop ik zo weg hoor of ik ga met vriendinnen kletsen!

je hebt soms van die stomme afgezaagde nergens op slaande stukjes! Jammer van de receptie/feest.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10470
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door Zita »

heb pas een bruiloft meegemaakt waarbij weer het onvermijdelijke 'hoe-goed-kennen-ze-elkaar'-stukje werd gedaan. Maar hier geen afstraffing met water, maar iets originelers. Voor ieder fout antwoord van bruid of bruidegom, werd bij een van de daggasten de stropdas afgeknipt. Het bruidspaar was in alle staten, want oei, daar ging de dure das van pa, of daar ging de enige das van neef Willem, en, o nee, nu hebben ze opa te pakken. De overige gasten lachten zich zowat blauw, en de daggasten ook. Die waren op de hoogte en hadden allemaal gauw een das van de rommelmarkt omgedaan, die een beetje leek op de eigen das. Voor een eurodubbeltje per persoon had men enorme lol.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18745
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door helma »

Zita schreef:heb pas een bruiloft meegemaakt waarbij weer het onvermijdelijke 'hoe-goed-kennen-ze-elkaar'-stukje werd gedaan. Maar hier geen afstraffing met water, maar iets originelers. Voor ieder fout antwoord van bruid of bruidegom, werd bij een van de daggasten de stropdas afgeknipt. Het bruidspaar was in alle staten, want oei, daar ging de dure das van pa, of daar ging de enige das van neef Willem, en, o nee, nu hebben ze opa te pakken. De overige gasten lachten zich zowat blauw, en de daggasten ook. Die waren op de hoogte en hadden allemaal gauw een das van de rommelmarkt omgedaan, die een beetje leek op de eigen das. Voor een eurodubbeltje per persoon had men enorme lol.

dat heb ik pas ook meegemaakt

ik dacht echt: dat kunnen ze toch niet máken!!!

het was wel lachen ja.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door Lassie »

hahaha stropdassen? denk dat alleen mijn vader en schoonpa die dragen op die dag!
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door Wilma van den Berg »

Lassie schreef:hahaha stropdassen? denk dat alleen mijn vader en schoonpa die dragen op die dag!
Laat Kaw het niet horen :slurp
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door vlinder »

Wilma van den Berg schreef:
Lassie schreef:hahaha stropdassen? denk dat alleen mijn vader en schoonpa die dragen op die dag!
Laat Kaw het niet horen :slurp
Hoezo? Kislev was toch de man van de stopdassen?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: help-ideen voor een bruiloft-help

Bericht door Wilma van den Berg »

vlinder schreef:
Wilma van den Berg schreef:
Lassie schreef:hahaha stropdassen? denk dat alleen mijn vader en schoonpa die dragen op die dag!
Laat Kaw het niet horen :slurp
Hoezo? Kislev was toch de man van de stopdassen?
Sorry, was de verkeerde :)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Plaats reactie