Groeten uit oostenrijk
Groeten uit oostenrijk
Groeten vanuit een bijzonder zonnig Oostenrijk.
Vandaag heerlijk wezen skie-en op de Hintertuxer Gletscher op 3250 meter hoogte. Schitterende sneeuw, terwijl het dal geheel groen is, geen spetter sneeuw meer te zien.
Maar onze oude ledematen kunnen we nog heerlijk in beweging krijgen op grote hoogte.
Zon, sneeuw en skie-en op op z.n tijd een heerlijk biertje, wat wil je nog meer.
Aan het eind van de dag een heerlijke duik in het zwembad en in de wirllpoul en daarna een 7 gangen diner om de avond af te sluiten.
Allemaal de groeten van mij en mijn vrouwlief
:,:,:,
Vandaag heerlijk wezen skie-en op de Hintertuxer Gletscher op 3250 meter hoogte. Schitterende sneeuw, terwijl het dal geheel groen is, geen spetter sneeuw meer te zien.
Maar onze oude ledematen kunnen we nog heerlijk in beweging krijgen op grote hoogte.
Zon, sneeuw en skie-en op op z.n tijd een heerlijk biertje, wat wil je nog meer.
Aan het eind van de dag een heerlijke duik in het zwembad en in de wirllpoul en daarna een 7 gangen diner om de avond af te sluiten.
Heb het fijn daaaaaaaaaaaar!!! :bou::bou::bou:
Geen beentjes breken en heelhuids thuis komen
Geen beentjes breken en heelhuids thuis komen

Don't forget the modeshow :!Oorspronkelijk gepost door JelleAan het eind van de dag een heerlijke duik in het zwembad en in de wirllpoul en daarna een 7 gangen diner om de avond af te sluiten.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Wij mogen niets begeren wat van een ander is, maar die begeerte mag je ook niet opwekken meneer de Pater!Oorspronkelijk gepost door Jelle

[Aangepast op 4/4/05 door Pim]
Oorspronkelijk gepost door PimWij mogen niets begeren wat van een ander is, maar die begeerte mag je ook niet opwekken meneer de Pater!Oorspronkelijk gepost door Jelle
[Aangepast op 4/4/05 door Pim]
:,:,:,:, je hebt zeker regen in Nederland,:,:, t`Is hier 19 graden strak blauwe lucht en goede sneeuw:D:D
Ik vind u aardig hoor...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Het gaat hier goed en de vooruitzichten voor morgen: blauwe lucht 19 graden en goed ski-weer.
Waarschuwing: kijk uit voor verbrande hoofden en smeer je gezicht goed in.
Allemaal de groeten, het gaat goed met ons en zaterdag hopen we weer in goede gezondheid thuis te mogen komen.
maar aangezien dit:
Ons weersvooruitzicht is... word ik toch een beetje :iMorgen overdag is het half tot zwaar bewolkt en er vallen in het hele
land enkele buien, waarbij hagel of onweer niet uitgesloten zijn. De
middagtemperatuur doet met een graad of 11 opnieuw een stapje terug en
de zuidwestenwind neemt nog wat verder toe naar vrij krachtig boven land
en hard langs de kust.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."