Heb jij een 2e account op Refoforum?

Ik heb een 2e account op Refoforum

Ja
11
21%
Nee
42
79%
Weet ik niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 53

Online
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10609
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Ad Anker »

Tiberius schreef: 24 okt 2023, 08:21
pierre27 schreef: 23 okt 2023, 23:41
MGG schreef: 23 okt 2023, 23:12 Ik met een combinatie letters die voor tal van zaken kan staan. UNG bijvoorbeeld.
Ik blijf Pierre heten😁
Misschien inmiddels Pierre28: een jaartje ouder.
Sinds 2005, heeft Pierre gisteren onthuld. Dat is 18 jaar geleden, dus maak er maar 45 van. :)
Gebruikersavatar
Psalm
Berichten: 930
Lid geworden op: 15 mei 2023, 20:15

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Psalm »

Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 08:43 Dat kan. Maar dan kan het nog zo zijn dat je daarvoor met een andere naam hebt gepost. Dat sluit je opmerking niet uit namelijk. Maar goed, je keert je er sterk tegen hier, dus dat ligt niet in de lijn der verwachting.
Ja, uiteindelijk komt het aan het op vertrouwen. Maar wel grappig dat jullie dat van mij denken :) Blijkbaar linken jullie mij aan eerdere accounts. Mijn opvattingen zijn natuurlijk best gangbaar binnen de gereformeerde gezindte. Dus de kans is best groot dat ik op accounts uit het verleden lijk.
Inwoner
Berichten: 407
Lid geworden op: 11 sep 2023, 14:09

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Inwoner »

Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 08:47
Inwoner schreef: 24 okt 2023, 07:54Excuses, ik ben me niet bewust van 'drammerig'. Overigens een wat bijzondere bijdrage voor een moderator. Etiketjes plakken is wel heel erg gemakkelijk. Laten we het houden bij een volkomen misplaatst onderbuikgevoel.
Het is wat DDD zegt: ik probeer vooral duidelijk te zijn en waar nodig de onderste steen boven te krijgen, want die ontbreekt nog al eens in de discussie.
Maar als ik niet gewenst ben, hoor ik het graag. Ik had overigens van jou een wat waardenvollere reactie verwacht, maar misschien is dat mijn onderbuikgevoel?
Je bent ontzettend gewenst, zoals iedereen hier. Al vind ik het idee dat er terugkeerders zijn wat schimmig. Ik kan daar niet zo goed tegen merk ik. Ik post hier met een eigen naam, mensen weten wie ik ben, ik weet van heel veel mensen inmiddels wie ze zijn maar voor een aantal ook echt absoluut niet. Het idee dat ik met iemand praat waar ik eerder onder een andere naam mee hebt gepraat vind ik ingewikkeld.

En ja, jij als relatieve nieuwkomer, hebt al aardig wat in de melk te brokkelen richting andere forummers. Dat valt me op. Wellicht een rare reactie van een moderator. Ik ben ook de raarste van het stel. ;)
Nieuwkomer is relatief, ik las al jaren mee en denk inmiddels wat mensen te (her-)kennen.
In de melk brokkelen? Begrijp ik niet zo goed. Volgens mij geef ik vooral mijn mening (daar is een forum toch voor?) en stel de nodige vragen.
Dat jij de raarste van het stel bent, waag ik te betwijfelen, maar misschien is deze mening te stevig. In dat geval: excuses.
En fijn dat ik ondanks mijn 'luis-in-de-pels gedrag' toch gewenst ben.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen terugkeerder. Ik heb een aantal jaren meegelezen en doe nu onder de naam 'Inwoner' soms mee aan de meningsvorming. En ik heb maar één account.
Online
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10609
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Ad Anker »

Psalm schreef: 24 okt 2023, 09:07
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 08:43 Dat kan. Maar dan kan het nog zo zijn dat je daarvoor met een andere naam hebt gepost. Dat sluit je opmerking niet uit namelijk. Maar goed, je keert je er sterk tegen hier, dus dat ligt niet in de lijn der verwachting.
Ja, uiteindelijk komt het aan het op vertrouwen. Maar wel grappig dat jullie dat van mij denken :) Blijkbaar linken jullie mij aan eerdere accounts. Mijn opvattingen zijn natuurlijk best gangbaar binnen de gereformeerde gezindte. Dus de kans is best groot dat ik op accounts uit het verleden lijk.
Nog steeds geen keihard: dit is mijn eerste account hier op refoforum.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2992
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Job »

Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 09:21
Psalm schreef: 24 okt 2023, 09:07
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 08:43 Dat kan. Maar dan kan het nog zo zijn dat je daarvoor met een andere naam hebt gepost. Dat sluit je opmerking niet uit namelijk. Maar goed, je keert je er sterk tegen hier, dus dat ligt niet in de lijn der verwachting.
Ja, uiteindelijk komt het aan het op vertrouwen. Maar wel grappig dat jullie dat van mij denken :) Blijkbaar linken jullie mij aan eerdere accounts. Mijn opvattingen zijn natuurlijk best gangbaar binnen de gereformeerde gezindte. Dus de kans is best groot dat ik op accounts uit het verleden lijk.
Nog steeds geen keihard: dit is mijn eerste account hier op refoforum.
Het lijkt wel een politiek-diplomatiek interview wat jullie hebben.
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Piet Puk »

merel schreef: 23 okt 2023, 22:34 Kunnen de mensen met een 2e account niet gewoon hun eerdere naam delen? Of namen nemen die daarop lijken. Dat maakt de conversatie wat eenvoudiger.
Ik kom een volgende keer wel terug als mus of koolmees ;)
Ik als bakker Fijnebol :D
Zeeuw
Berichten: 11628
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Zeeuw »

Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 09:32
merel schreef: 23 okt 2023, 22:34 Kunnen de mensen met een 2e account niet gewoon hun eerdere naam delen? Of namen nemen die daarop lijken. Dat maakt de conversatie wat eenvoudiger.
Ik kom een volgende keer wel terug als mus of koolmees ;)
Ik als bakker Fijnebol :D
Ik in ieder geval niet als Limburger.
Gebruikersavatar
Psalm
Berichten: 930
Lid geworden op: 15 mei 2023, 20:15

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Psalm »

Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 09:21 Nog steeds geen keihard: dit is mijn eerste account hier op refoforum.
Haha, mijn vermoeden is bevestigd dat je mij toch verdenkt van meerdere accounts uit het verleden. Anders zou je dit niet zo recht op de persoon af vragen. Maar ik laat mij gewoon niet in dit hoekje drukken. Jij schept nu toch een sfeer over mij dat ik meerdere accounts heb gehad. Dat kan ik ontkennen. Zoals eerder gezegd is anonimiteit voor mij erg belangrijk. Ik ga daarom ook niet verder in de bewijsvoering door meer identiteitskenmerken te geven. Dus vandaar dat ik zeg dat het uiteindelijk aankomt op vertrouwen :) .
HHR
Berichten: 988
Lid geworden op: 15 jun 2023, 09:02

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door HHR »

Psalm schreef: 24 okt 2023, 09:56
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 09:21 Nog steeds geen keihard: dit is mijn eerste account hier op refoforum.
Haha, mijn vermoeden is bevestigd dat je mij toch verdenkt van meerdere accounts uit het verleden. Anders zou je dit niet zo recht op de persoon af vragen. Maar ik laat mij gewoon niet in dit hoekje drukken. Jij schept nu toch een sfeer over mij dat ik meerdere accounts heb gehad. Dat kan ik ontkennen. Zoals eerder gezegd is anonimiteit voor mij erg belangrijk. Ik ga daarom ook niet verder in de bewijsvoering door meer identiteitskenmerken te geven. Dus vandaar dat ik zeg dat het uiteindelijk aankomt op vertrouwen :) .
Ook hier zou Rutte mee wegkomen.
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Piet Puk »

Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 09:38
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 09:32
merel schreef: 23 okt 2023, 22:34 Kunnen de mensen met een 2e account niet gewoon hun eerdere naam delen? Of namen nemen die daarop lijken. Dat maakt de conversatie wat eenvoudiger.
Ik kom een volgende keer wel terug als mus of koolmees ;)
Ik als bakker Fijnebol :D
Ik in ieder geval niet als Limburger.
Tenzij je naar Limburg vertrekt. Dan weten we dat ook gelijk als je je forumnaam aanpast
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Piet Puk »

Psalm schreef: 24 okt 2023, 09:56
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 09:21 Nog steeds geen keihard: dit is mijn eerste account hier op refoforum.
Haha, mijn vermoeden is bevestigd dat je mij toch verdenkt van meerdere accounts uit het verleden. Anders zou je dit niet zo recht op de persoon af vragen. Maar ik laat mij gewoon niet in dit hoekje drukken. Jij schept nu toch een sfeer over mij dat ik meerdere accounts heb gehad. Dat kan ik ontkennen. Zoals eerder gezegd is anonimiteit voor mij erg belangrijk. Ik ga daarom ook niet verder in de bewijsvoering door meer identiteitskenmerken te geven. Dus vandaar dat ik zeg dat het uiteindelijk aankomt op vertrouwen :) .
Je vult nu iets in wat Ad Anker wellicht helemaal niet denkt. Daar heb ik echt bezwaar tegen.
Gebruikersavatar
Klavart
Berichten: 1242
Lid geworden op: 24 jun 2015, 08:36

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Klavart »

Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 09:38
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 09:32
merel schreef: 23 okt 2023, 22:34 Kunnen de mensen met een 2e account niet gewoon hun eerdere naam delen? Of namen nemen die daarop lijken. Dat maakt de conversatie wat eenvoudiger.
Ik kom een volgende keer wel terug als mus of koolmees ;)
Ik als bakker Fijnebol :D
Ik in ieder geval niet als Limburger.
Wel als Belg (ben eerst Limburger geweest)?
Onbekende
Berichten: 325
Lid geworden op: 27 sep 2021, 20:19

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Onbekende »

Hier een reactie van iemand met 2 accounts, oftewel een terugkeerder onder een andere naam.

De reden van het stoppen met mijn eerste account (niet in gebruik maar ik kan er nog bij dus zou als dubbel account gezien kunnen worden) is dat ik steeds vaker merkte dat mijn postings niet meer serieus genomen werden. Ik ben geen standaard refo om het zo maar eens te zeggen dus heb ook wel eens een wat afwijkende mening. Ik had zeer sterk de indruk dat door het zien van mijn nickname mijn postings niet meer serieus gelezen werden en zelfs de allergie van deze en gene opwekte. Voor mij persoonlijk was het ook beter om een poosje afstand van het forum te nemen. Na een tijdje heb ik besloten om onder een andere naam terug te keren, Onbekende dus (omdat ik graag onbekend wilde blijven).

Ik lees nog altijd mee maar voel op dit moment niet meer zo de behoefte om te reageren. Maar hier wilde ik toch even een andere kant van de medaille laten zien.
De strijdende kerk op aarde strijdt vooral onderling.
Zeeuw
Berichten: 11628
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Zeeuw »

Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 10:04
Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 09:38
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 09:32
merel schreef: 23 okt 2023, 22:34 Kunnen de mensen met een 2e account niet gewoon hun eerdere naam delen? Of namen nemen die daarop lijken. Dat maakt de conversatie wat eenvoudiger.
Ik kom een volgende keer wel terug als mus of koolmees ;)
Ik als bakker Fijnebol :D
Ik in ieder geval niet als Limburger.
Tenzij je naar Limburg vertrekt. Dan weten we dat ook gelijk als je je forumnaam aanpast
haha, die kans acht ik klein. Maar als er iets dergelijks gebeurt zal ik het inderdaad duidelijk in de forumnaam naar voren brengen.
Profesto
Berichten: 791
Lid geworden op: 23 sep 2014, 11:02

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Profesto »

Onbekende schreef: 24 okt 2023, 10:42 Hier een reactie van iemand met 2 accounts, oftewel een terugkeerder onder een andere naam.

De reden van het stoppen met mijn eerste account (niet in gebruik maar ik kan er nog bij dus zou als dubbel account gezien kunnen worden) is dat ik steeds vaker merkte dat mijn postings niet meer serieus genomen werden. Ik ben geen standaard refo om het zo maar eens te zeggen dus heb ook wel eens een wat afwijkende mening. Ik had zeer sterk de indruk dat door het zien van mijn nickname mijn postings niet meer serieus gelezen werden en zelfs de allergie van deze en gene opwekte. Voor mij persoonlijk was het ook beter om een poosje afstand van het forum te nemen. Na een tijdje heb ik besloten om onder een andere naam terug te keren, Onbekende dus (omdat ik graag onbekend wilde blijven).

Ik lees nog altijd mee maar voel op dit moment niet meer zo de behoefte om te reageren. Maar hier wilde ik toch even een andere kant van de medaille laten zien.
Ik herken dit deels, maar vind het geen reden om een ander account te nemen. Dat anderen jouw bijdragen niet serieus nemen, zegt toch vooral wat over hun eigen houding?
Gesloten