Heb jij een 2e account op Refoforum?

Ik heb een 2e account op Refoforum

Ja
11
21%
Nee
42
79%
Weet ik niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 53

Profesto
Berichten: 791
Lid geworden op: 23 sep 2014, 11:02

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Profesto »

Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 10:42
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 10:04
Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 09:38
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 09:32

Ik als bakker Fijnebol :D
Ik in ieder geval niet als Limburger.
Tenzij je naar Limburg vertrekt. Dan weten we dat ook gelijk als je je forumnaam aanpast
haha, die kans acht ik klein. Maar als er iets dergelijks gebeurt zal ik het inderdaad duidelijk in de forumnaam naar voren brengen.
Iets als Zeeuwse Limburger? :OO3
Online
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door DDD »

Het is natuurlijk zo dat je als je enigszins uitgesproken bent, en niet schizofreen, het nogal snel opvalt als je met meerdere accounts bijdragen geeft.

In mijn geval zou dat echt geen zin hebben.
Zeeuw
Berichten: 11625
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Zeeuw »

Profesto schreef: 24 okt 2023, 10:52
Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 10:42
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 10:04
Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 09:38 Ik in ieder geval niet als Limburger.
Tenzij je naar Limburg vertrekt. Dan weten we dat ook gelijk als je je forumnaam aanpast
haha, die kans acht ik klein. Maar als er iets dergelijks gebeurt zal ik het inderdaad duidelijk in de forumnaam naar voren brengen.
Iets als Zeeuwse Limburger? :OO3
Het een zachte G, uitgesproken als een H.
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door merel »

Onbekende schreef: 24 okt 2023, 10:42 Hier een reactie van iemand met 2 accounts, oftewel een terugkeerder onder een andere naam.

De reden van het stoppen met mijn eerste account (niet in gebruik maar ik kan er nog bij dus zou als dubbel account gezien kunnen worden) is dat ik steeds vaker merkte dat mijn postings niet meer serieus genomen werden. Ik ben geen standaard refo om het zo maar eens te zeggen dus heb ook wel eens een wat afwijkende mening. Ik had zeer sterk de indruk dat door het zien van mijn nickname mijn postings niet meer serieus gelezen werden en zelfs de allergie van deze en gene opwekte. Voor mij persoonlijk was het ook beter om een poosje afstand van het forum te nemen. Na een tijdje heb ik besloten om onder een andere naam terug te keren, Onbekende dus (omdat ik graag onbekend wilde blijven).

Ik lees nog altijd mee maar voel op dit moment niet meer zo de behoefte om te reageren. Maar hier wilde ik toch even een andere kant van de medaille laten zien.
Heel herkenbaar hoor. Ik heb de indruk dat bij mijn reacties sommige al uit voorzorg op de haverkist springen.

ik heb nu een sterk donkerbruin vermoeden welk account eerder van jou was.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10609
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Ad Anker »

Psalm schreef: 24 okt 2023, 09:56
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 09:21 Nog steeds geen keihard: dit is mijn eerste account hier op refoforum.
Haha, mijn vermoeden is bevestigd dat je mij toch verdenkt van meerdere accounts uit het verleden. Anders zou je dit niet zo recht op de persoon af vragen. Maar ik laat mij gewoon niet in dit hoekje drukken. Jij schept nu toch een sfeer over mij dat ik meerdere accounts heb gehad. Dat kan ik ontkennen. Zoals eerder gezegd is anonimiteit voor mij erg belangrijk. Ik ga daarom ook niet verder in de bewijsvoering door meer identiteitskenmerken te geven. Dus vandaar dat ik zeg dat het uiteindelijk aankomt op vertrouwen :) .
Je zegt dus: Ik heb geen andere account op dit forum dan het account 'Psalm'? Ik vind het nog steeds wat wollig geformuleerd namelijk. Daar groeit mijn vertrouwen niet van. :) Ik stelde overigens geen vraag, dus de reactie van PP begrijp ik wel. Maar goed, net als ieder ander forummer ben je hartelijk welkom wat mij betreft om een inhoudelijke bijdrage te leveren. Daar is dit forum immers voor bedoeld.
MGG
Berichten: 3552
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door MGG »

Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 10:42
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 10:04
Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 09:38
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 09:32

Ik als bakker Fijnebol :D
Ik in ieder geval niet als Limburger.
Tenzij je naar Limburg vertrekt. Dan weten we dat ook gelijk als je je forumnaam aanpast
haha, die kans acht ik klein. Maar als er iets dergelijks gebeurt zal ik het inderdaad duidelijk in de forumnaam naar voren brengen.
Zou bolusvlaai een idee zijn?
Profesto
Berichten: 791
Lid geworden op: 23 sep 2014, 11:02

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Profesto »

MGG schreef: 24 okt 2023, 11:20
Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 10:42
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 10:04
Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 09:38 Ik in ieder geval niet als Limburger.
Tenzij je naar Limburg vertrekt. Dan weten we dat ook gelijk als je je forumnaam aanpast
haha, die kans acht ik klein. Maar als er iets dergelijks gebeurt zal ik het inderdaad duidelijk in de forumnaam naar voren brengen.
Zou bolusvlaai een idee zijn?
Ligt het aan mij dat dit heel vies klinkt?
Ander idee: Aspergebabbelaar? :super
Laatst gewijzigd door Profesto op 24 okt 2023, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Profesto
Berichten: 791
Lid geworden op: 23 sep 2014, 11:02

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Profesto »

merel schreef: 24 okt 2023, 11:07
Onbekende schreef: 24 okt 2023, 10:42 Hier een reactie van iemand met 2 accounts, oftewel een terugkeerder onder een andere naam.

De reden van het stoppen met mijn eerste account (niet in gebruik maar ik kan er nog bij dus zou als dubbel account gezien kunnen worden) is dat ik steeds vaker merkte dat mijn postings niet meer serieus genomen werden. Ik ben geen standaard refo om het zo maar eens te zeggen dus heb ook wel eens een wat afwijkende mening. Ik had zeer sterk de indruk dat door het zien van mijn nickname mijn postings niet meer serieus gelezen werden en zelfs de allergie van deze en gene opwekte. Voor mij persoonlijk was het ook beter om een poosje afstand van het forum te nemen. Na een tijdje heb ik besloten om onder een andere naam terug te keren, Onbekende dus (omdat ik graag onbekend wilde blijven).

Ik lees nog altijd mee maar voel op dit moment niet meer zo de behoefte om te reageren. Maar hier wilde ik toch even een andere kant van de medaille laten zien.
Heel herkenbaar hoor. Ik heb de indruk dat bij mijn reacties sommige al uit voorzorg op de haverkist springen.

ik heb nu een sterk donkerbruin vermoeden welk account eerder van jou was.
Wat ik best irritant vindt, is dat sommigen een soort controlevragen gaan stellen en als je daar niet juist op antwoordt, wordt je afgeserveerd.
Gebruikersavatar
Psalm
Berichten: 930
Lid geworden op: 15 mei 2023, 20:15

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Psalm »

Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 11:18 Je zegt dus: Ik heb geen andere account op dit forum dan het account 'Psalm'? Ik vind het nog steeds wat wollig geformuleerd namelijk. Daar groeit mijn vertrouwen niet van. :) Ik stelde overigens geen vraag, dus de reactie van PP begrijp ik wel. Maar goed, net als ieder ander forummer ben je hartelijk welkom wat mij betreft om een inhoudelijke bijdrage te leveren. Daar is dit forum immers voor bedoeld.
Ja, dat kan ik wel zeggen inderdaad. Nu duidelijk? Maar het feit dat je nu toch doorvraagt bevestigd mijn vermoeden dat jij toch een zekere verdenking hebt richting mij. Je zou anders er niet zoveel interesse in hebben en niet doorvragen. Verder is het leuke dat je aangeeft dat je de reactie van Pietje Puk wel begrijpt, maar dat zegt natuurlijk niets over de feitelijke situatie dat je mij wel of niet verdenkt. Je kunt de gedachtengang van Pietje Puk heel goed begrijpen, maar toch wel een verdenking hebben. Je spreekt de verdenking alleen niet uit omdat dat wat onaardig overkomt.

Wel fijn overigens dat ik welkom ben. Ik krijg beetje de indruk dat ik gewantrouwd word.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10609
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Ad Anker »

Psalm schreef: 24 okt 2023, 11:44
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 11:18 Je zegt dus: Ik heb geen andere account op dit forum dan het account 'Psalm'? Ik vind het nog steeds wat wollig geformuleerd namelijk. Daar groeit mijn vertrouwen niet van. :) Ik stelde overigens geen vraag, dus de reactie van PP begrijp ik wel. Maar goed, net als ieder ander forummer ben je hartelijk welkom wat mij betreft om een inhoudelijke bijdrage te leveren. Daar is dit forum immers voor bedoeld.
Ja, dat kan ik wel zeggen inderdaad. Nu duidelijk? Maar het feit dat je nu toch doorvraagt bevestigd mijn vermoeden dat jij toch een zekere verdenking hebt richting mij. Je zou anders er niet zoveel interesse in hebben en niet doorvragen. Verder is het leuke dat je aangeeft dat je de reactie van Pietje Puk wel begrijpt, maar dat zegt natuurlijk niets over de feitelijke situatie dat je mij wel of niet verdenkt. Je kunt de gedachtengang van Pietje Puk heel goed begrijpen, maar toch wel een verdenking hebben. Je spreekt de verdenking alleen niet uit omdat dat wat onaardig overkomt.

Wel fijn overigens dat ik welkom ben. Ik krijg beetje de indruk dat ik gewantrouwd word.
Nee, niet duidelijk. Je kan altijd iets zeggen, logisch. Daarmee zeg je namelijk niks. Het wordt voor mij steeds meer een onbekende psalm. ;) Mijn vragen zijn gewoon on topic, ik vis ook niet naar je identeit maar door jouw wollige antwoorden kriebelt het wat. Snap je?
En inderdaad, hartelijk welkom.
Zeeuw
Berichten: 11625
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Zeeuw »

Profesto schreef: 24 okt 2023, 11:31
MGG schreef: 24 okt 2023, 11:20
Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 10:42
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 10:04

Tenzij je naar Limburg vertrekt. Dan weten we dat ook gelijk als je je forumnaam aanpast
haha, die kans acht ik klein. Maar als er iets dergelijks gebeurt zal ik het inderdaad duidelijk in de forumnaam naar voren brengen.
Zou bolusvlaai een idee zijn?
Ligt het aan mij dat dit heel vies klinkt?
Ander idee: Aspergebabbelaar? :super
Oesterzoervleisj
MGG
Berichten: 3552
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door MGG »

Profesto schreef: 24 okt 2023, 11:31
MGG schreef: 24 okt 2023, 11:20
Zeeuw schreef: 24 okt 2023, 10:42
Piet Puk schreef: 24 okt 2023, 10:04

Tenzij je naar Limburg vertrekt. Dan weten we dat ook gelijk als je je forumnaam aanpast
haha, die kans acht ik klein. Maar als er iets dergelijks gebeurt zal ik het inderdaad duidelijk in de forumnaam naar voren brengen.
Zou bolusvlaai een idee zijn?
Ligt het aan mij dat dit heel vies klinkt?
Ander idee: Aspergebabbelaar? :super
Ik vind het heerlijk klinken. Bolusijs is ook heerlijk.
Aspergebabbelaar is een bijzondere combinatie, maar wie weet smaakt het goed. Als je snel bent, dan kan je een patent aanvragen.
Gebruikersavatar
Psalm
Berichten: 930
Lid geworden op: 15 mei 2023, 20:15

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Psalm »

Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 11:55 Nee, niet duidelijk. Je kan altijd iets zeggen, logisch. Daarmee zeg je namelijk niks. Het wordt voor mij steeds meer een onbekende psalm. ;) Mijn vragen zijn gewoon on topic, ik vis ook niet naar je identeit maar door jouw wollige antwoorden kriebelt het wat. Snap je?
En inderdaad, hartelijk welkom.
Ja, maar wat wil je precies horen dan? Mijn antwoord is voor wel welwillende lezer voldoende. Alleen iemand die met een verdenking mijn berichten berichten leest zal hier iets anders in (willen) lezen.

Daarnaast toont jouw reactie aan dat je mij toch wel verdenkt. Je beaamt het nu zelf ook door te zeggen dat het "kriebelt". Dus mijn eerdere inschatting over jou is wel waar. Ook mijn analyse over jouw opmerking dat je Pietje Puk wel begrijpt i.c.m. het feitelijk wel of niet verdenken is een juiste analyse. Heb je accounts uit het verleden op het oog? Wil je daar expliciete ontkenningen van mij over horen?
Onbekende
Berichten: 325
Lid geworden op: 27 sep 2021, 20:19

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Onbekende »

Hier komt een diepgeworteld probleem uit onze gezindte aan het licht: het gebrek aan vertrouwen.

We vertrouwen God niet en we vertrouwen onze medemens niet.

Tot zover deze korte analyse mijnerzijds.
De strijdende kerk op aarde strijdt vooral onderling.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10609
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Ad Anker »

Psalm schreef: 24 okt 2023, 12:51
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 11:55 Nee, niet duidelijk. Je kan altijd iets zeggen, logisch. Daarmee zeg je namelijk niks. Het wordt voor mij steeds meer een onbekende psalm. ;) Mijn vragen zijn gewoon on topic, ik vis ook niet naar je identeit maar door jouw wollige antwoorden kriebelt het wat. Snap je?
En inderdaad, hartelijk welkom.
Ja, maar wat wil je precies horen dan? Mijn antwoord is voor wel welwillende lezer voldoende. Alleen iemand die met een verdenking mijn berichten berichten leest zal hier iets anders in (willen) lezen.

Daarnaast toont jouw reactie aan dat je mij toch wel verdenkt. Je beaamt het nu zelf ook door te zeggen dat het "kriebelt". Dus mijn eerdere inschatting over jou is wel waar. Ook mijn analyse over jouw opmerking dat je Pietje Puk wel begrijpt i.c.m. het feitelijk wel of niet verdenken is een juiste analyse. Heb je accounts uit het verleden op het oog? Wil je daar expliciete ontkenningen van mij over horen?
Als ik jou een gesloten vraag stel, bijv: Is het account 'Psalm' jouw eerste account op Refoforum?, kun je dit met -ja- of -nee- beantwoorden.
Wanneer je dan antwoordt: Dat kan ik ontkennen, zeg je geen -ja- en geen -nee-. Dat is mijn hele punt hier.

Maar het is goed hoor! Ik zal er over stoppen. :super
Gesloten