Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Het kabinet gaat 'vallen'

Ja
20
48%
Nee
16
38%
Weet ik niet
6
14%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door Piet Puk »

Gaat het kabinet vallen: ja of nee?
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2992
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door Job »

Yes, Pukker is weer eens peiler!
MGG
Berichten: 3553
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door MGG »

Ik mis de vraag nog of Rutte ooit een Oscar gaat winnen voor beste acteur in de politiek. Hij beheerst het politieke spel uitmuntend.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2992
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door Job »

MGG schreef: 07 jul 2023, 13:24 Ik mis de vraag nog of Rutte ooit een Oscar gaat winnen voor beste acteur in de politiek. Hij beheerst het politieke spel uitmuntend.
Het is één grote aanfluiting.
HersteldHervormd
Berichten: 6114
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door HersteldHervormd »

Ik heb gestemd op weet niet.
Ik hoop het wel, het is een keer klaar met D66.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Hendrien
Berichten: 1338
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door Hendrien »

Toch gevallen
Zeeuw
Berichten: 11625
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door Zeeuw »

We kunnen het niet eens worden, dus laten we het kabinet vallen, zodat er weer fijn vertraging op veel belangrijke dossiers optreedt.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9201
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door parsifal »

Kabinetten die vallen is inderdaad niet geweldig voor het land. Maar dat gezinshereniging echt een punt is waar bij Christen Unie geen water bij de wijn kan lijkt me ook helemaal redelijk en echt Christelijk.

Verder hoop in dat eindelijk Rutte eens vertrekt en we een premier krijgen met een functionerend geheugen en iets meer oog voor de armsten in het land.

Ik voorzie een heel lange demissionaire periode.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Online
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door DDD »

Ik vind dat toch niet zo eenvoudig hoor. Ik ben niet tegen gezinshereniging, maar ik zie niet in waarom mensen die hier alleen heen komen een heel gezin hier moeten herenigen. Dat zou toch ook prima in andere landen kunnen, zoals in Afrika.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9201
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door parsifal »

DDD schreef: 07 jul 2023, 21:42 Ik vind dat toch niet zo eenvoudig hoor. Ik ben niet tegen gezinshereniging, maar ik zie niet in waarom mensen die hier alleen heen komen een heel gezin hier moeten herenigen. Dat zou toch ook prima in andere landen kunnen, zoals in Afrika.
Waarom Afrika? Het gaat om mensen die hier al mogen blijven en die verblijfsvergunning hebben ze waarschijnlijk nog niet in Afrika. Verschillende status voor asielzoekers is okee maar betrek dat niet op gezinshereniging: Ga geen gezinnen uit elkaar rukken.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Online
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door DDD »

Omdat daar meer ruimte is. Hier is het al tamelijk druk bevolkt. En ook omdat de meeste vluchtelingen van dat continent komen.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10609
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door Ad Anker »

Rutte gaat voor Rutte V. En terecht. Hopelijk lukt dat met BBB en nog wat rechts.

Ik vind het gemompel dat Rutte weg moet altijd een beetje flauw. Nu ook weer.
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door Piet Puk »

Ad Anker schreef: 07 jul 2023, 22:08 Rutte gaat voor Rutte V. En terecht. Hopelijk lukt dat met BBB en nog wat rechts.

Ik vind het gemompel dat Rutte weg moet altijd een beetje flauw. Nu ook weer.
Volgens mij heeft Van der Plas gezegd niet mer Rutte te willen regeren. Zou haar geloofwaardigheid aantasten voor mij
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9201
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door parsifal »

DDD schreef: 07 jul 2023, 22:05 Omdat daar meer ruimte is. Hier is het al tamelijk druk bevolkt. En ook omdat de meeste vluchtelingen van dat continent komen.
En hier is meer geld om het te regelen. Maar ik kan nog begrijpen dat je asielzoekers liever ergens anders opvangt, maar dat geldt voor hele gezinnen. Als je eenmaal pa (of ma) asiel hebt verleend, neem dan ook de rest op. Als je dat niet kunt had je geen A moeten zeggen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
refomart
Inactief
Berichten: 284
Lid geworden op: 17 dec 2022, 10:33

Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?

Bericht door refomart »

---knip--- Verheerlijking van lynchpartijen is niet toegestaan.
Plaats reactie