SRB avonden

anne

Bericht door anne »

Ik was ook op de psalmzangavond. Ik vond het erg leuk. Het was druk en veel bekenden daar. Wie weet heb ik je gezien...
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Ja ik zag er ook veel bekenden. Oude klasgenoten enzo. 'tWas een mooie avond, het zingt altijd wel lekker in die kerk, vind ik. En ook ds Neele was erg duidelijk, vond ik.
Mirror

Bericht door Mirror »

Ik ben ook geweest. Het is lastig zingen met die lange nagalm, maar wel mooi!

Wie is er naar de lezing van Ds. Ouwerkerk geweest?
anne

Bericht door anne »

De Oude Kerk in Dord heeft een goede akoestiek. Het is maar goed dat Ds. Neele niet zo snel praat, want anders praat hij zich zelf voorbij in die kerk. Bijzonder is dat! Ds. Neele is zeker duidelijk, 's morgens had ik hem ook al gehoord. Het leuke was dat enkele dingen die hij 's morgens aanhaalde, 's avonds weer in Dordt herhaalde. Over psalm 68 bijvoorbeeld en nog wel enkele dingen meer.
madelief

Bericht door madelief »

Hay,
Weet je wat ik vind als je zo nodig van elkaar moet weten of je op de SRB bent geweest dan kun je toch gewoon afspreken om samen te gaan. Hoe je later ook geen oproepjes te zetten van Dat meisje met die rode trui en blond haar en zo.Scheelt je weer geld in de advertetie kosten. En wie weet vind je je toekomstige levenspartner.:in:$
anne

Bericht door anne »

Madelief, doe je best..!
Misschien vindt jij zo iemand!
Maar ik ben niet zoekende.
En van contactadvertenties hebben ik helemaal een afkeer, het spijt me...
Maar misschien stond jij zaterdag in de krant?
Spontaan meisje:thu, 20 jr, zoekt kennismaking met leuk jongen:in, midden des lands.





:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:thu
madelief

Bericht door madelief »

Hoe vaak moet ik het nog zeggen dat ik echt niet op zoek ben.En ik plaats al helemaal geen advertenties met die gedachte. Ik weet wel waar je leuke jongens haalt. Maar het blijft bij vrienden, ik ben tenminste niet zo burgerlijk, van huisje boompje beestje. Enne misschien mag ik ook jouw de tip geven om eens met beter-uit op vakantiete gaan. Misschien is dat voor jouw de plaats om je toekomstige levenspartner te vinden.Succes gewenst in de liefde:bou:
anne

Bericht door anne »

Je zegt: Ik ben tenminste niet zo burgelijk, van huisje-boompje-beestje. Je zegt het wel zo, dat je dat dus absoluut niks lijkt (huisje-boompje-beestje). Ik denk dat daar niets mis mee is. En dat velen zich er heel gelukkig mee voelen. Maar je bent ook nog jong, misschien moet dat gevoel bij jou nog komen. Al ben ik zelf ook nog lang niet huisje-boompje-beestje.
Mijn voorkeur gaat eerder uit naar Amicitia dan Beter-uit, maar ik ga niet op vakantie om mijn levenspartner te ontmoeten. Ik ga voor de fun, voor de ontspanning, voor avontuur. Zoiets dergelijks als levenspartner ontmoeten op vakantie is nog niet in mijn bolletje opgekomen. Enfin. Het ga je goed. Geniet er van en kijk niet te veel naar het andere geslacht, stel je voor dat je echt verliefd wordt... Wat moet je dan met huisje-boompje-beestje?

:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
de Paus

Bericht door de Paus »

Spontaan meisje, 20 jr, zoekt kennismaking met leuk jongen, midden des lands.
Klinkt interessant :) :)
madelief

Bericht door madelief »

Aanmelden bij Anne door een berichtje te zenden.
:in:in:in:in
anne

Bericht door anne »

Even geen misverstand:
Het spontane meisje van 20 jr = madelief.
Ik ben geen 20, en woon ook niet in het midden des lands, dus dan valt dat zo tegen.
-> Maar je mag je bij mij melden als je geinteresseerd bent in madelief!!

:thu:,:,:,:,:,:,:,:,:,

Ps. Bij de SRB wordt Madelief aangeboden. Als je reageert, doe dit dan even bij die andere date-topic. Lijkt me iets beter...:!
madelief

Bericht door madelief »

Wanneer is er weer een srb avond in de grote kerk in dordt. Kan Anne weer jongens kijken.......................
Ff zonder dollen ik wil er best ook eens heen, al is het maar om te kijken of ik het wat vind.
Pingpongbal een idee soms...........
I love pingpongbal.:in:in:in
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Origineel geplaatst door madelief
Ff zonder dollen ik wil er best ook eens heen, al is het maar om te kijken of ik het wat vind.
Pingpongbal een idee soms...........
I love pingpongbal.:in:in:in
????????????????????????????
:$:$:$
Kom ik toevallig even langswaaien bij deze topic, zie ik dit staan??? Madeliefje, wat mankeer jij nou weer?
Ik dacht dat jij altijd in jongens geinteresseerd was en ik ben een meisje hoor. I love pingpongbal, zeg jij, nou jammer voor je want pingpongbal loved geen madeliefjes vandaag. (Morgen ook niet) Maar verder ben je best lief hoor. En wil ik ook best eens met je naar de SRB gaan hoor. Keus genoeg daar!
:in
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Wat vinden jullie van deze stelling?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Stelling vind ik juist, Billy.
Ik ga nooit alleen maar voor het onderwerp. Ook voor contacten. Het onderwerp zegt wel iets want ik kijk meestal van te voren wel welke spreker er is en welk onderwerp. Als het aanspreekt ga ik eerder. Ik denk dat er bijna niemand is die alleen voor het onderwerp gaat. Maar lang niet iedereen gaat alléén om dat ze op zoek zijn! Ik vind het ook altijd leuk om die oude klasgenoten te ontmoeten die ik soms al jaren niet gezien heb. :D
Plaats reactie