Contact

3Gert
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2023, 09:39

Contact

Bericht door 3Gert »

Hallo,
Misschien een niet alledaagse vraag maar zijn er in deze tijd nog mensen die 's zondags thuis de oude schrijvers lezen en geen lid zijn van een kerkverband? Graag zou ik met zo iemand eens wat contact hebben om eens op een positieve wijze van gedachten te wisselen. Het gaat mij absoluut niet om meningen, discussies o.i.d. maar gewoon om een gezellig, waardevol contact.
Ik ben een gehuwde man van 57 jaar en daardoor NIET op zoek naar een relatie. Het gaat dus alleen om vriendschappelijk contact.
Stuur gerust eens een berichtje. Je krijgt altijd antwoord terug.
Hartelijke groet,
Gert
Online
DDD
Berichten: 28670
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Contact

Bericht door DDD »

Wat een goed initiatief. Alle goeds.
3Gert
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2023, 09:39

Re: Contact

Bericht door 3Gert »

DDD schreef:Wat een goed initiatief. Alle goeds.
Hartelijk dank hoor!
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6503
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Contact

Bericht door Posthoorn »

3Gert schreef:Hallo,
Misschien een niet alledaagse vraag maar zijn er in deze tijd nog mensen die 's zondags thuis de oude schrijvers lezen en geen lid zijn van een kerkverband? Graag zou ik met zo iemand eens wat contact hebben om eens op een positieve wijze van gedachten te wisselen. Het gaat mij absoluut niet om meningen, discussies o.i.d. maar gewoon om een gezellig, waardevol contact.
Ik ben een gehuwde man van 57 jaar en daardoor NIET op zoek naar een relatie. Het gaat dus alleen om vriendschappelijk contact.
Stuur gerust eens een berichtje. Je krijgt altijd antwoord terug.
Hartelijke groet,
Gert
Welke oude schrijvers lees je zoal?
3Gert
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2023, 09:39

Re: Contact

Bericht door 3Gert »

Posthoorn schreef:
3Gert schreef:Hallo,
Misschien een niet alledaagse vraag maar zijn er in deze tijd nog mensen die 's zondags thuis de oude schrijvers lezen en geen lid zijn van een kerkverband? Graag zou ik met zo iemand eens wat contact hebben om eens op een positieve wijze van gedachten te wisselen. Het gaat mij absoluut niet om meningen, discussies o.i.d. maar gewoon om een gezellig, waardevol contact.
Ik ben een gehuwde man van 57 jaar en daardoor NIET op zoek naar een relatie. Het gaat dus alleen om vriendschappelijk contact.
Stuur gerust eens een berichtje. Je krijgt altijd antwoord terug.
Hartelijke groet,
Gert
Welke oude schrijvers lees je zoal?
Hoi, dank voor je reactie. Op dit moment lees ik Thomas Boston en Stephen Charnock. Verder ook Abraham Hellenbroek, Theodorus van der Groe en Bernardus Smytegelt om maar een aantal bekenden te noemen. Er zijn er uiteraard nog veel meer en ik zou willen dat ik ze allemaal tegelijk kon lezen! Maar ja, dat kan een mens nu eenmaal niet in een keer verwerken.
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Contact

Bericht door Piet Puk »

Dag Gert,

Leuk initiatief, maar ben helaas wel bang dat je hier geen thuislezers gaat vinden. Volgens de forumgrondslag behoren thuislezers niet tot de doelgroep. Maar misschien zijn er thuislezers bij de beoordeling van het lidmaatschap tussendoor geglipt.

Succes in ieder geval met je zoektocht....

P.S. ik lees ook thuis, maar meestal doordeweeks, maar niet omdat ik niet bij een kerkverband of genootschap ben aangesloten. En ja, meestal zijn dat oudere schrijvers.
CvdW
Berichten: 2943
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Contact

Bericht door CvdW »

Piet Puk schreef:Dag Gert,

Leuk initiatief, maar ben helaas wel bang dat je hier geen thuislezers gaat vinden. Volgens de forumgrondslag behoren thuislezers niet tot de doelgroep. Maar misschien zijn er thuislezers bij de beoordeling van het lidmaatschap tussendoor geglipt.

Succes in ieder geval met je zoektocht....

P.S. ik lees ook thuis, maar meestal doordeweeks, maar niet omdat ik niet bij een kerkverband of genootschap ben aangesloten. En ja, meestal zijn dat oudere schrijvers.
VGG behoren ook niet tot de doelgroep. Staat namelijk niet in het lijstje.
Mannetje
Berichten: 7745
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Contact

Bericht door Mannetje »

Iets met stok en paardje?

Welkom Gert!
-
CvdW
Berichten: 2943
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Contact

Bericht door CvdW »

Mannetje schreef:Iets met stok en paardje?

Welkom Gert!
Dit vind ik leuker overkomen, dat een thuislezer ook welkom is op RF.
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Contact

Bericht door Piet Puk »

CvdW schreef:
Mannetje schreef:Iets met stok en paardje?

Welkom Gert!
Dit vind ik leuker overkomen, dat een thuislezer ook welkom is op RF.
Hoho, voor mij zijn thuislezers ook van harte welkom hier! Maar als dit onder 'doelgroep' staat, wilde ik enkel maar aangeven dat de groep thuislezers op Refoforum mogelijk niet groot zal zijn.
CvdW
Berichten: 2943
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Contact

Bericht door CvdW »

Piet Puk schreef:
CvdW schreef:
Mannetje schreef:Iets met stok en paardje?

Welkom Gert!
Dit vind ik leuker overkomen, dat een thuislezer ook welkom is op RF.
Hoho, voor mij zijn thuislezers ook van harte welkom hier! Maar als dit onder 'doelgroep' staat, wilde ik enkel maar aangeven dat de groep thuislezers op Refoforum mogelijk niet groot zal zijn.
Hartelijk dank voor de correctie. Bij mij ook kwam het anders over.
Gebruikersavatar
Adagio
Berichten: 910
Lid geworden op: 22 feb 2018, 15:06

Re: Contact

Bericht door Adagio »

Piet Puk schreef:
CvdW schreef: Dit vind ik leuker overkomen, dat een thuislezer ook welkom is op RF.
Hoho, voor mij zijn thuislezers ook van harte welkom hier! Maar als dit onder 'doelgroep' staat, wilde ik enkel maar aangeven dat de groep thuislezers op Refoforum mogelijk niet groot zal zijn.
Alhier geen kerkverband, maar een forumverband.
3Gert
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2023, 09:39

Re: Contact

Bericht door 3Gert »

Piet Puk schreef:Dag Gert,

Leuk initiatief, maar ben helaas wel bang dat je hier geen thuislezers gaat vinden. Volgens de forumgrondslag behoren thuislezers niet tot de doelgroep. Maar misschien zijn er thuislezers bij de beoordeling van het lidmaatschap tussendoor geglipt.

Succes in ieder geval met je zoektocht....

P.S. ik lees ook thuis, maar meestal doordeweeks, maar niet omdat ik niet bij een kerkverband of genootschap ben aangesloten. En ja, meestal zijn dat oudere schrijvers.
Hoi Piet Puk,
Dankjewel voor je berichtje.
Inderdaad verwacht ik ook niet dat het storm zal lopen maar ik vond het het proberen waard. Wel gebied de eerlijkheid mij te vermelden dat ik ook wel regelmatig via kerkomroep meeluister met de OGG(iN). Ik ben dus niet antikerkelijk o.i.d. maar onkerkelijk om het zo maar eens uit te drukken.
Groetjes,
Gert
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6503
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Contact

Bericht door Posthoorn »

3Gert schreef:
Posthoorn schreef:Welke oude schrijvers lees je zoal?
Hoi, dank voor je reactie. Op dit moment lees ik Thomas Boston en Stephen Charnock. Verder ook Abraham Hellenbroek, Theodorus van der Groe en Bernardus Smytegelt om maar een aantal bekenden te noemen. Er zijn er uiteraard nog veel meer en ik zou willen dat ik ze allemaal tegelijk kon lezen! Maar ja, dat kan een mens nu eenmaal niet in een keer verwerken.
Ik lees liever de 19e-eeuwers, zoals Kohlbrugge, Philpot, Ryle. Die staan voor mijn gevoel wat 'dichter bij' mij. Hellenbroek bijv. vind ik vrij droog, Smytegelt niet overigens.
Bertiel
Berichten: 4596
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Contact

Bericht door Bertiel »

Ik vind Hellenbroek dan weer geweldig doordacht le preken.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Plaats reactie