goochelen

appie21

goochelen

Bericht door appie21 »

Ik heb zelf de (dure) hobby goochelen?

Maar wat vinden jullie er van tegenover het geloof

Ik kan echt uren voor de spiegel staan en maar oefenen...

Ik hou niet echt van kaart truuks en ilusionisten vind ik maar nix...

En het is echt mooi om mensen op die manier te laten foppen...

Ik doe dit al vanaf m,n 12e jaar op verjaardagen en feestjes

Nou ik hoor het wel of jullie dit intreseert
Lecram

Bericht door Lecram »

Wat is het verschil tussen illusionisten en goochelaars?
appie21

Bericht door appie21 »

Een ilusionist heeft vaak een show met veel licht geluid en muziek. en hij heeft vaak hulp van adere nodig (van die opvallende dames) hij maakt er echt een show van..

terwijl een goochelaar zijn praatje houd en dan zijn truuk uit voert klaar dit gebeurt gewoon op straat of op een feestje of ook in een show maar dan is hij echter alleen

Een ilusionist gebruikt gevaarlijke dingen zoals explosiefen of vuur of water tijgers en doet dus gevaarlijke dingen met ,zn lichaam

Ik hoop dat je het een beetje snapt....
Origineel geplaatst door Lecram
Wat is het verschil tussen illusionisten en goochelaars?
Lecram

Bericht door Lecram »

Ik vroeg het omdat Hans Kazan en Magic Unlimited zich ook ilusionisten noemen. Zij maken er inderdaad een show van, maar voor zover ik kan beoordelen zonder gevaarlijke elementen.

Ik kan niet bedenken wat tegen goochelen kan zijn, behalve als er 'magisch' over gedaan wordt.
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Ik ben inderdaad ook van mening dat het niet echt iets zeer gevaarlijks is. Het verdient juist veel respect, als je werkelijk mensen kan 'foppen' met vingervlugheid en dergelijke. Het is een kunst, geen religie :)
appie21

Bericht door appie21 »