SCHITTERENDE KERSTCONCERTEN

bloob

Bericht door bloob »

Origineel geplaatst door Kruimel
Hallo, gaat er nog iemand naar het kerstconcert in Ede op 13 dec. a.s.. ?
Er gaan er nog wel wat hoor kruimel en ook Veenendalers komen. Er zijn nu 350 kaarten verkocht, dusse je bent echt niet de enige die komt. :)

enne... foto??? Neej, je mag lekker puzzelen, ok?
Zoek maar bij de alten.... :o
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

in St. jan bij kerstconcert van http://www.urkermannenensemble.nl en http://www.janvayne.nl geweest.

in 1 woord:

SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

IN GEEN TIJDEN ZO'N MOOI CONCERT BELEEFD!!

En weet je wie ik er ook nog tegenkwam?

Opa Jelle en zijn vrouw! en nog veel meer andere bekenden!!!

De moeite waard!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Gaat er morgenavond nog iemand naar de Sint Jan?
Pingpongbal hoopt er wel te zijn. En de vriend van Pingpongbal en onze Rekna hopen te zingen op mannenkoor David uit Lisse!!!:thu
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha ha, zeker Billy een bijzonder mooi concert. het is verbazingwekking wat een geluid 11 mannen kunnen voortbrengen, wat een volume en zuiver.

Eigenlijk heb ik het idee gekregen dat er maar eens een OSWmannenensemble opgericht moet worden dan kunnen we tijdens de meetings ook zingen.:D
Trouwens ik zie Billy wel als een goede voorzanger:bou:

Ik zag ook dat er D.V. mei juni een nieuwe CD uitkomt vanhen met Psalmen en liederen lijkt me erg mooi om die maar eens aan te schaffen.

[Veranderd op 18/12/02 door Jelle]
rekna
Berichten: 295
Lid geworden op: 11 apr 2002, 04:18

Bericht door rekna »

Origineel geplaatst door pingpongbal
Gaat er morgenavond nog iemand naar de Sint Jan?
Pingpongbal hoopt er wel te zijn. En de vriend van Pingpongbal en onze Rekna hopen te zingen op mannenkoor David uit Lisse!!!:thu
Tot vanavond pingpongbal!!

We hopen er wat moois van te maken!!:-
Jelle

Bericht door Jelle »

Helaas pingponfbal, ik had graag eens van je zonnetje genoten maar ik moet vanavond met de vrouw mee naar de vrouwenvereniging wegens Kerstviering.

Voor jullie ook nog een fijne en mooie avond toegewenst.:bo
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Billy......

Ik heb nog zo naar je gezwaaid maandag.... :# ennuh samen met Jelle hebben we jou nog gzocht tijdens de pauze maar volgens mij was je gewoon stiekum een handtekening aan t vragen van Jan Vayne........ :,:!

was wel echt SCHITTEREND inderdaad!!!!!

(Moet je na gaan... ik hou niet van mannenkoren....)

T was echt GOED!!!!!!!
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Vrijdagavond in Rijssen was ook erg gaaf. Heb na de tijd nog een biertje gedronken met die pianisten. Gave lui zijn dat. Heel gewoon.



tukkertje
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Origineel geplaatst door rekna
Origineel geplaatst door pingpongbal
Gaat er morgenavond nog iemand naar de Sint Jan?
Pingpongbal hoopt er wel te zijn. En de vriend van Pingpongbal en onze Rekna hopen te zingen op mannenkoor David uit Lisse!!!:thu
Tot vanavond pingpongbal!!

We hopen er wat moois van te maken!!:-
Het was schitterend!!!
En ik zat maar te kijken naar die bassen... welke zou Rekna nou zijn??? Waar stond je ergens, Rekna?
Ik zat op de voorste bank aan de zijkant. Bijna tegen het kinderkoor aan.
Vooral "De herders waren in het veld" vond ik erg mooi!!!
Volgensmij was bijna de helft wel Dirkslands mannenkoor...

:thu:thu:thu:thu:thu
rekna
Berichten: 295
Lid geworden op: 11 apr 2002, 04:18

Bericht door rekna »

Het was schitterend!!!
En ik zat maar te kijken naar die bassen... welke zou Rekna nou zijn??? Waar stond je ergens, Rekna?
Ik zat op de voorste bank aan de zijkant. Bijna tegen het kinderkoor aan.
Vooral "De herders waren in het veld" vond ik erg mooi!!!
Volgensmij was bijna de helft wel Dirkslands mannenkoor...
Ja, heb je genoten pingpongbal? Ik vond het ook heerlijk zingen in zo'n grote kerk. Vond Gloria en het kinderkoor ook goed hoor!!
Vooral die lange adem bij het 'gloria' wat die kinderen moesten zingen. Knap hoor!!

Ik zit bij de baritons hoor. Ik stond precies in het midden in het looppad, helemaal achteraan. Lekker plekkie overigens. Toen we niet zongen zat ik vooraan. (konden niet allemaal in de bankjes achteraan).

't Was inderdaad de vraag of het 'David' was met een delegatie Dirkslands mannenkoor of andersom. Maar dat geeft niets, het ging lekker zo!!

Heb dus ook erg genoten!!:-:-
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Origineel geplaatst door rekna
Toen we niet zongen zat ik vooraan.
Oh dan zat je vlak bij mijn vriend denk ik. Want hij zat op de tweede bank bij de tenoren, naast het gangpad. Hij ging ook nog collecteren.

Ja ik heb genoten hoor! Dirkslands mannenkoor had ik al vaker gehoord hoor. Goed koor!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Daphne
Billy......

Ik heb nog zo naar je gezwaaid maandag.... :# ennuh samen met Jelle hebben we jou nog gzocht tijdens de pauze maar volgens mij was je gewoon stiekum een handtekening aan t vragen van Jan Vayne........ :,:!

was wel echt SCHITTEREND inderdaad!!!!!

(Moet je na gaan... ik hou niet van mannenkoren....)

T was echt GOED!!!!!!!

Daphne?? was jij er ook dan???? heb alleen Jelle en je moeder gezien en nog een oudere vrouw was erbij geloof ik?
Waar zat jij dan??
tja... kwam ook zoveel bekenden tegen

echt reuzegezellig concert.!!

zaten mooi vooraan en konden alles goed zien!

In de pauze kwam ik tot m'n verbazing 2 collega's van een collega-organisatie tegen uit Flakkee. was zeer verbaasd ze in de St. Jan te zien! wist van die ene zelfs niet dattie christelijk was.

Dus daar heb ik zowat de hele pauze mee staan te praten.

Heb Jelle en jou dus in de pauze idd ook niet gezien.

kwam hem na afloop buiten nog wel tegen en hij stelde gelijk maar voor om een OSW ensemble pop te richten hhahahhaaa



Trouwens, op die foto in de Goudse Post van vandaag zie ik Jelle zitten hhahahhahaha
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie