wegwijs

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18743
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: wegwijs

Bericht door helma »

ik heb jullie niet gezien...
mijn zoon mocht iets leuks kiezen om te doen in de herfstvakantie (omdat hij zijn arm gebroken had vrijdag)
hij koos voor de Wegwijs. (hij had een vrijkaartje als RDbezorger)
Ik ben woensdag met drie kinderen geweest
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: wegwijs

Bericht door henriët »

helma schreef:
henriët schreef:als we za gaan, mag ik m dan, ik moet nog ff aan mn ma vragen.. of ze kan en wil....
ja tuurlijk!
t wordt met mn zusje en de kids..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: wegwijs

Bericht door Gijs83 »

JALP schreef:Hoorde dat er behoorlijke treinproblemen waren.... Dacht gelijk: Hé is het weer wegwijs... Geloof dat dat elk jaar zo is....
Ikke geen treinproblemen gehad :nananere , vorige keer wel helaas wel.
Johannes 3:16
Berichten: 913
Lid geworden op: 24 mar 2004, 00:17

Re: wegwijs

Bericht door Johannes 3:16 »

"Let op tasjesdieven", zei ik gisteren tegen mijn vriendin op de wegwijs.
Vriendin: "Die lopen hier toch niet?" :haha
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: wegwijs

Bericht door Gijs83 »

Hummel schreef:
En oja! De kerkbouw van de gergem in Gouda floreerde er ook aardig!
Ik heb daar ook maar 'een duit in het zakje gedaan'. Alleen de meditatiebundel is meegekomen, maar de stroopwafels ben ik kwijt :cry

Dit heb ik gisteren ongeveer beleefd:
Gelijk bij de eerste beste, boekhandel van Horssen al wat gekocht. Vervolgens een eindje verderop bij de stand van de 'Urkers' een CD van 35 jaar Woord&Daad met oa Willemijn en het Urker Mannenkoor Hallelujah. Toen even wat gegeten.
Onderweg krijg natuurlijk diverse foldertjes in je hand gedrukt. Een quiz ingevuld bij de SGP-stand. Bij de JBGG-stand nog het 1 en ander meegepikt. Bij Casa-Familia blokjes in een vitrinekast geraden. Ik dacht ongeveer 400. Bij Eleos nog een aantal vragen ingevuld en me geabonneerd op Eleosscript. Bij Den Hertog nog wat gekocht. Vervolgens nog gekeken naar de schoonrijders op de ijsbaan. Echt mooi gezicht! Vervolgens de ring&talk show van Riekelt Pasterkamp meegemaakt. Altijd lachen met die vent.
Bij de stand van Christelijk hulp.nl kennis gemaakt met deze mooie nieuwe website.
Ook nog bij Erdee en Bond tegen het Vloeken geweest. Met zware tassen dus huiswaarts gekeerd. Nog een koor uit Spakenburg(ik dacht fluitje zal vast wel van deze mensen kennen!) horen zingen en als laatse naar de massale samenzang geweest met organist Pieter Heykoop. Altijd indrukwekkend!
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: wegwijs

Bericht door Gijs83 »

Johannes 3:16 schreef:"Let op tasjesdieven", zei ik gisteren tegen mijn vriendin op de wegwijs.
Vriendin: "Die lopen hier toch niet?" :haha
Het schijnt dus van wel, want waar zijn mijn lekkere Goudse stroopwafels!?
Gebruikersavatar
Ariene
Berichten: 2687
Lid geworden op: 08 jul 2005, 15:44

Re: wegwijs

Bericht door Ariene »

Gijs schreef:Vervolgens nog gekeken naar de schoonrijders op de ijsbaan.
Was je écht op de wegwijs :oO
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: wegwijs

Bericht door Wilma van den Berg »

Gijs83 schreef:
Johannes 3:16 schreef:"Let op tasjesdieven", zei ik gisteren tegen mijn vriendin op de wegwijs.
Vriendin: "Die lopen hier toch niet?" :haha
Het schijnt dus van wel, want waar zijn mijn lekkere Goudse stroopwafels!?
Een kennis van mij had aan het einde geen paraplu meer....rara: reformatorisch lenen misschien? :) :slurp
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: wegwijs

Bericht door henriët »

Wilma van den Berg schreef:
Gijs83 schreef:
Johannes 3:16 schreef:"Let op tasjesdieven", zei ik gisteren tegen mijn vriendin op de wegwijs.
Vriendin: "Die lopen hier toch niet?" :haha
Het schijnt dus van wel, want waar zijn mijn lekkere Goudse stroopwafels!?
Een kennis van mij had aan het einde geen paraplu meer....rara: reformatorisch lenen misschien? :) :slurp
:haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: wegwijs

Bericht door albion »

Gijs83 schreef:
Nog een koor uit Spakenburg(ik dacht fluitje zal vast wel van deze mensen kennen!) horen zingen en als laatse naar de massale samenzang geweest met organist Pieter Heykoop. Altijd indrukwekkend!
Misschien zong fluitje wel mee?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: wegwijs

Bericht door BJD »

Gijs83 schreef:
Hummel schreef:
En oja! De kerkbouw van de gergem in Gouda floreerde er ook aardig!
Ik heb daar ook maar 'een duit in het zakje gedaan'. Alleen de meditatiebundel is meegekomen, maar de stroopwafels ben ik kwijt :cry

Dit heb ik gisteren ongeveer beleefd:
Gelijk bij de eerste beste, boekhandel van Horssen al wat gekocht. Vervolgens een eindje verderop bij de stand van de 'Urkers' een CD van 35 jaar Woord&Daad met oa Willemijn en het Urker Mannenkoor Hallelujah. Toen even wat gegeten.
Onderweg krijg natuurlijk diverse foldertjes in je hand gedrukt. Een quiz ingevuld bij de SGP-stand. Bij de JBGG-stand nog het 1 en ander meegepikt. Bij Casa-Familia blokjes in een vitrinekast geraden. Ik dacht ongeveer 400. Bij Eleos nog een aantal vragen ingevuld en me geabonneerd op Eleosscript. Bij Den Hertog nog wat gekocht. Vervolgens nog gekeken naar de schoonrijders op de ijsbaan. Echt mooi gezicht! Vervolgens de ring&talk show van Riekelt Pasterkamp meegemaakt. Altijd lachen met die vent.
Bij de stand van Christelijk hulp.nl kennis gemaakt met deze mooie nieuwe website.
Ook nog bij Erdee en Bond tegen het Vloeken geweest. Met zware tassen dus huiswaarts gekeerd. Nog een koor uit Spakenburg(ik dacht fluitje zal vast wel van deze mensen kennen!) horen zingen en als laatse naar de massale samenzang geweest met organist Pieter Heykoop. Altijd indrukwekkend!
Tja Gijs, met zulke klanten als jij blijft de Wegwijs bestaan.... ;)
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Re: wegwijs

Bericht door Billy »

billy heeft vandeweek ook eens even op de wegwijs rond gelopen. ( was al weer jaar of 5 geleden)

wat me opviel:

* weinig te merken van de kredietcrisis ( of het moeten de aanbiedingen van 3 cd's voor €15 zijn en het feit dat er m.i. minder orgelzaken stonden)
* veel "donkere "kleding, mar dat is in de mode geloof ik momenteel ( waar was trouwens college style?) :?
* hier valt nog de "echte refocultuur" te proeven.
* ik miste stand van de christenunie ( ik had nog wel paar vragen voor ze...)
* massale samenzang met Pieter Heijkoop is echt genieten.
* verbazing: Dat alle songteksten die willemijnopurk zong, door zware orthodoxgereformeerde zusters en broeders met luid applaus werd bejubeld. :quoi
( moet zeggen dat ze mooi kan zingen)
* er CD's van Jantje Smit in de stand van Willemijn lagen...... :nonnon :nonnon :bobo
* dhr. Pasterkamp DE refo-entertainer van dit moment schijnt te zijn met zijn grapjes en grollen die hij zo uit zijn kin schijnt te schudden..
* al is De verzuiling voorbij, hier heb je nog een laatste zuil die aardig staat denk ik maar hier en daar een klein evangelisch bij- steentje krijgt

kortom, proef het ultieme RD, SGP en GerGem beleven op de beurs

ik heb een gezellige dag gehad en veel (oude) bekenden ontmoet :yahoo

zou er geen ruimte zijn voor een breder christelijke beurs?

PS

Waarom geen inhoudelijke debatten en seminars op deze beurs ( is dat te serieus en intellectueel??)

ik zou wel eens een serieuze buitenstaner willen spreken na een blik op deze beurs. Wat is de meerwaarde van deze beurs voor zo iemand?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: wegwijs

Bericht door Lourens »

albion schreef:
Gijs83 schreef:
Nog een koor uit Spakenburg(ik dacht fluitje zal vast wel van deze mensen kennen!) horen zingen en als laatse naar de massale samenzang geweest met organist Pieter Heykoop. Altijd indrukwekkend!
Misschien zong fluitje wel mee?
:haha :haha Nee, Fluitje zong niet mee.
Ik zat afgelopen dagen in Limburg. Gisterenmiddag reden we op de terugweg vlak langs de jaarbeurs en bij de voetgangers oversteek lichten werd ik door de mensen er aan herinnert dat er Wegwijs was.
Ik ben toch maar meteen doorgereden naar huis aangezien ik dat veel belangrijker vond.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: wegwijs

Bericht door henriët »

een eerste impressie van de dag..
geweldig!!
een dag met een gouden randje...
in een intervieuw(tje) met ik denk Riekelt, heb ik op de vraag of ik volgende keer DV weer aanwezig ben.. absoluut gezegd....

wordt vervolgd..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Re: wegwijs

Bericht door Billy »

henriët schreef:een eerste impressie van de dag..
geweldig!!
een dag met een gouden randje...
in een intervieuw(tje) met ik denk Riekelt, heb ik op de vraag of ik volgende keer DV weer aanwezig ben.. absoluut gezegd....

wordt vervolgd..
er liepen ook aardig wat schoolzichtenaren.............. :OO3 :OO3
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie