Paard rijden.................

Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Origineel geplaatst door Jelle
Gewoon proberen Egbert, of het werkt of je krijgt en klap voor je hooffie.:,
Ik hoef het niet te proberen, de vraag stellen is hem beantwoorden:(
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Jelle

Bericht door Jelle »

Zou het met paardrijden van Madelief nu al een beetje beter gaan??? Of heeft ze nog een beetje hulp nodig;)
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ik geloof trouwens helemaal niet dat madelief paard kan rijden.. Ik denk dat iemand anders de teugels vasthoud en dat ze dan een rondje om de stal heen lopen..

Hier een foto van madelief met paard:P
Afbeelding
madelief

Bericht door madelief »

toevallig kan ik wel paardrijden en dit is gewoon een stille hint van Matthijs om mij te zien paard rijden. Hahahaha ik denk hij er zelf weinig van kan.
madelief

Bericht door madelief »

Als het goed is kun je mij hier zien zitten op een paard. Dit is Pucky. Nicky is hier nog niet in beeld.
Maar vermaak je bij het kijken naar de foto.........................
:,:,
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ik geloof er helemaal niets van..
madelief

Bericht door madelief »

Sorry de plaatsing is mislukt maar Matthijs kijk dan ff op mns msn profiel dat kun je de foto zien.
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Sorry :PMadelief:P alleen op vriendlijk verzoek zal ik deze url verwijderen...:,:,:,:,:,:P

KLIK SNEL HIER
madelief

Bericht door madelief »

Zo voor wie madeliefje te paard wil zien men klikken hier onders op de link. ( die van Matthijs dus.)
Bedankt schatje...................:in:in:in:in
Jelle

Bericht door Jelle »

Zo zo zo zo zohooo, die Matthijs maakt even een goeie beurt!!;)
Nou Madelief volgens mij sta je in een goed blaadje bij Matthijs:thu:thu:thu
Trouwens je ziet er echt als hollands glorie uit hoor op dat paard, geheel ontspannen en vrij:,:,
M en M :o? ik zeg niks
madelief

Bericht door madelief »

Nou niet plagen nu Matthijs en ik intieme gesprekken hebben.....................
Laat ons nu maar................:D:!:#:bu:+:thu:$:o:%:sne:in
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Ik heb ook 1 x op een paard gezeten..........


:(

Daarover vertel ik liever niet, of jullie moeten bij voorbaat beloven NIET te lachen!!!

:#

Bienveillance
madelief

Bericht door madelief »

Bedankt alvast en Bienveillance vertel eens...........................Je maakt me benieuwd.:,:,:,:,:,
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ja zeg madelief dan moet je niet van die lachende smileys erbij plaatsen.. Nu vertelt ze het misschien wel niet meer....:(:(:(:(:(:(:(:(:mad2::mad2::mad2::mad2:

Ik kijk alvast erg boos en serieus hoor Bien..:sne
Plaats reactie