RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Welke RF-meeting wordt als eerste gehouden?

Zeeland
5
12%
Utrecht
18
42%
Geen van beide
13
30%
Anders
7
16%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8977
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door J.C. Philpot »

Bertiel schreef:wat is de dresscode?
Aangezien je een man bent, graag met bretels, baard en met hoed van een doorsnede van minstens 45 centimeter. Graag strikt aan houden. Lieden met moderne dracht vallen op in deze streek, en lopen het risico met pek en veren verjaagd te worden door joelende inboorlingen :)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12065
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Herman »

Maanenschijn schreef:Voor de gene die graag met OV komen, de stations Tiel en (bij voorkeur) Geldermalsen zijn daarvoor het meest geschikt. Eventueel vervoer vanaf het station kan worden geregeld.
Datum genoteerd. Gezien de ligging van mijn woning nevens de stationswijk, kan ik makkelijk mensen oppikken.
Bertiel
Berichten: 4622
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Bertiel »

J.C. Philpot schreef:
Bertiel schreef:wat is de dresscode?
Aangezien je een man bent, graag met bretels, baard en met hoed van een doorsnede van minstens 45 centimeter. Graag strikt aan houden. Lieden met moderne dracht vallen op in deze streek, en lopen het risico met pek en veren verjaagd te worden door joelende inboorlingen :)
heb enkel hertog jan betrels, mag dat?
Zoek trouwens een bob :)
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
HersteldHervormd
Berichten: 6114
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door HersteldHervormd »

Helaas ben ik verhindert.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8977
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door J.C. Philpot »

Bertiel schreef:heb enkel hertog jan betrels, mag dat?
Zoek trouwens een bob :)
Dat ligt gevoelig. We vallen hier van oudsher onder de hertog van Gelre. Het domein van Hertog Jan bezien wij sinds de 80-jarige oorlog met enige reserve.

En nog even verder zoeken naar een bob. Als ik jou op moet halen verveelvoudigd dat het aantal kilometers dat ik moet maken met een factor 20 ;)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Bertiel
Berichten: 4622
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Bertiel »

ik ga denk ik verstandig doen en wordt de bob, maar dan wel zonder bretels
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6505
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Posthoorn »

Maanenschijn schreef:Save the date.

@Helma en ik hebben overlegd. Op DV vrijdagavond 4 november aanstaande zijn jullie welkom bij mij.

Voor de gene die graag met OV komen, de stations Tiel en (bij voorkeur) Geldermalsen zijn daarvoor het meest geschikt. Eventueel vervoer vanaf het station kan worden geregeld.

Voor degene die serieus overwegen te komen: stuur graag via RF een mail, dan krijg je nadere informatie, met de contact gegevens van Helma en mij. Daarnaast geeft het ons wat inzicht in het aantal te verwachten personen.

Het lijkt ons leuk jullie ‘in het echt’ te ontmoeten :).
In welke plaats woon je dan? :hum
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1500
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Bourdon16 »

Maanenschijn schreef:Save the date.

@Helma en ik hebben overlegd. Op DV vrijdagavond 4 november aanstaande zijn jullie welkom bij mij.

Voor de gene die graag met OV komen, de stations Tiel en (bij voorkeur) Geldermalsen zijn daarvoor het meest geschikt. Eventueel vervoer vanaf het station kan worden geregeld.

Voor degene die serieus overwegen te komen: stuur graag via RF een mail, dan krijg je nadere informatie, met de contact gegevens van Helma en mij. Daarnaast geeft het ons wat inzicht in het aantal te verwachten personen.

Het lijkt ons leuk jullie ‘in het echt’ te ontmoeten :).
Leuk, ik wil graag komen. Ik ga even kijken of ik kan en zal je dan een mail sturen!
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1500
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Bourdon16 »

HersteldHervormd schreef:
Bourdon16 schreef:
HersteldHervormd schreef:Ik snap niet dat je naar een PKN gaat als er gewoon een HHG zit.
Er is toch niks mis met de beide hervormde gemeenten ter plaatse?
Tjsa ach, je sluit je toch aan bij een kerk? Maargoed, laten we het er maar op houden dat het een doopdienst is van een bekende.
Ik wilde nog aanvullen dat het enige wat mis is, dat we gescheiden optrekken.
DDD
Berichten: 28736
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door DDD »

Ik vind het leuk om te komen.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8977
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door J.C. Philpot »

Kunnen we de "kerken in het kerkgenootschap waar je lid bent"-conversatie apart voortzetten? Dan kunnen we hier over de meeting blijven converseren ;)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10609
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Ad Anker »

Het is best gezellig om hier al te premeeten. Dat gaat ook heel gezindtelijk: we praten over kerkgenootschappen en dominees. Toch is dit een topic over de meeting. Blijf daar een beetje bij in de buurt.
Bertiel
Berichten: 4622
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Bertiel »

J.C. Philpot schreef:Kunnen we de "kerken in het kerkgenootschap waar je lid bent"-conversatie apart voortzetten? Dan kunnen we hier over de meeting blijven converseren ;)
Komt Philpot ook?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8977
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door J.C. Philpot »

Bertiel schreef:
J.C. Philpot schreef:Kunnen we de "kerken in het kerkgenootschap waar je lid bent"-conversatie apart voortzetten? Dan kunnen we hier over de meeting blijven converseren ;)
Komt Philpot ook?
Ik hoop zeker op de meeting aanwezig te zijn!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3056
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Lilian1975 »

Ik weet niet of het lukt op die avond. Dus kan niets beloven. Eigenlijk, maar je moet nu eenmaal een datum prikken, komt het niet echt geweldig uit. Jammer.
Plaats reactie