Kom je ook?

de orthodoxer

Kom je ook?

Bericht door de orthodoxer »

Beste forummers,

Binnenkort, om precies te zijn op woensdag 17 april is er op jongerenkoor Laudate Deum te Ridderkerk een open avond.

Zijn er nog jongeren tussen de 16 en 30 jaar die nog niet op een koor zitten, maar wel graag willen?? Kom dan die avond eens een kijkje nemen.

De avond wordt gehouden in de Bethelkerk van de Gereformeerde Gemeente te Ridderkerk en begint om 19:45 uur....

Vooral mannen zijn van harte welkom, vooral als ze zich na die avond aanmelden als lid van het koor.
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Waar zit Ridderkerk erges??????????:(
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door secret boy
Waar zit Ridderkerk erges??????????:(
Een gebrek aan je algemene ontwikkeling? :sne
Het ligt in het schitterende Zuid-Holland, erg dicht bij Rotterdam.
Aapje

Bericht door Aapje »

Bij college style
Adje

Bericht door Adje »

bij college style

Aaaaaaach neeee...........


Dan liever de lucht in....
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Adje
bij college style


praat me er niet over wat een :mad2::mad2::stu:?:?:? zaak
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Kom Kom Billy, College style :stu valt wel mee hoor.
Ja dat de prijzen daar nu eenmaal twee keer zo hoog zijn als bij de anderen is een fijt. Maar dat komt door de naam he. Kijk `College´ is een deftige naam en daar betaal je voor maar als je gewoon zou zeggen een klere zaak is alles goed koper.:,:,:,:,
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

heel refo-nederland loopt er in...

wat een saaie eenheidsworst zijn we dan.

onze inkopen bij college style zijn daarom minimaal.........

en het is abnormaal duur voor ""niet-merk"" kleding. jajaja het eigen merk van college style hahahaha genaaid in het oostblok voor een habbekrats...

't is allemaal NEP, LIST en BEDROG:mad2::mad2::?:?:?:?:?:?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lieneke

Bericht door Lieneke »

't Is allemaal NEP, LIST, en BEDROG :mad2::mad2::?:?:?:?
Ho nou, niks tegen die moderne zaak he!!
Al m'n kleren komen er vandaan en heb ik spijt....?
Spijt?? Wat is dat?
En dan praten ze over "duur"... jullie hebben allemaal geld zat, dus je zal het wel kunnen betalen. Zie ik iemand zeggen dat hij liever de lucht in gaat, dat je niet over die zaak moet praten, dat die kleding genaaid is in het oostblok voor de habbekrats.
Wat is dat nou weer voor onzin!
Jullie zien me op die bijeenkomst netjes verschijnen in een mantelpakje van College Style!!

" LEVE DE "COLLEGE STYLE"!!!!!" :)
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

doe asjeblieft niet zo'n rose of blauw met wit gestreepte polotrui aan

die heeft ook IEEEEEEEDEREEN....

:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne:sne
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Lieneke,

ga jij echt helemaal naar Middelharnis of oud-beijerland rijden om daar te kopen??


hebben ze in goes en middelburg geen kledingzaken ofzo??

bij jou kost het dus nog een hoop benzine ook:%:%:%:,:,:,:!:!:mad2::mad2::sne:sne
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Doe alsjeblieft niet zo'n rose of blauw met wit gestreepte polotrui aan...
Nee, natuurlijk niet. Een mooi donkerblauw (tegen het zwarte aan) mantelpakje met een roze bloesje erbij. Liefst nog met streepjes! :P
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Ga jij echt helemaal naar Middelharnis of Oud-Beijerland rijden om daar te kopen???
Tuurlijk, dat heb ik er wel voor over!!

(Geintje, k meen er in die reactie's helemaal niets van. Natuurlijk ga ik niet in zo'n streepjes geval lopen. En m'n kleren zal ik er niet vandaan halen). ;)
Jelle

Bericht door Jelle »

Jammer Lieneke, had ik net hoop gekregen dat er eindelijk eens iemand was die de kleding van College Style zou dragen, kon ik het in het eggies ook eens zien, maar ja ik hoor het al het zal wel weer blijven bij de kleding die ik in de etalages zie hangen.

jammer hoor.:D
Refojongere

Bericht door Refojongere »

College Style? Wonen jullie allemaal bij de winkel van College Style ofzo dat jullie er zo over praten? 'k Heb er nog NOOOOOOIT van gehoord.
Plaats reactie