COVID-19

Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: COVID-19

Bericht door Charles »

https://www.rd.nl/artikel/1010835-ongev ... -niet-meer

Helemaal herkenbaar wat mij betreft.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: COVID-19

Bericht door Herman »

Interessant om de visie van dr R. Seldenrijk en ondernemer Evert te lezen over hun betrokkenheid bij de BPOC naar aanleiding van de aanhouding van dominee Pieter K.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: COVID-19

Bericht door Bonny »

Herman schreef: 09 mar 2023, 23:20 Interessant om de visie van dr R. Seldenrijk en ondernemer Evert te lezen over hun betrokkenheid bij de BPOC naar aanleiding van de aanhouding van dominee Pieter K.
Volgens mij mag K. überhaupt de titel ds. niet voeren.
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: COVID-19

Bericht door Herman »

Iedereen mag zich dominee noemen, maar hij noemde zich ook onterecht Bsc, en dat is wel een beschermde titel
Bruna
Berichten: 1734
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: COVID-19

Bericht door Bruna »

Herman schreef: 09 mar 2023, 23:20 Interessant om de visie van dr R. Seldenrijk en ondernemer Evert te lezen over hun betrokkenheid bij de BPOC naar aanleiding van de aanhouding van dominee Pieter K.
Niet te verwarren met ds. Peter K.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: COVID-19

Bericht door parsifal »

https://www.nature.com/articles/s41467-023-36494-0

Het onderzoek wat ik had willen uitvoeren en veel volksgezondheidsinstituten over heb gemaild is eindelijk door anderen gedaan. De analyse van sterfte na besmetting is dubieus, maar ik kan me geen betere studieopzet voorstellen dan de gebruikte om te kijken of vaccinaties aantoonbaar extra sterfgevallen veroorzaken in de maanden volgend op de vaccinatie.

Er lijken geen aanwijzingen te zijn voor noemenswaardig extra gevaar op overlijden in jonge mensen.

Er zijn technische redenen om alleen naar jongeren te kijken in de analyse, al zou ik de analyse ook vertrouwen voor leeftijsgroepen tot 70 of 80 jaar.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
DDD
Berichten: 28478
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: COVID-19

Bericht door DDD »

Wim Anker
Berichten: 3875
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: COVID-19

Bericht door Wim Anker »

JOBOMSCHRIJVING

De GGD is bezig met het opzetten van meer en grotere teststraten in (de omgeving van) Gouda. Als medewerker teststraat ben jij verantwoordelijk voor het testen van de cliënten.
De werkzaamheden vinden plaats onder zeer beschermde omstandigheden en je volgt een strikte werkinstructie. Daarnaast zal je éérst een trainingsdag volgen alvorens je aan de teststraat wordt ingezet. Ook zal er altijd supervisie zijn van medisch geschoold personeel waar jij terecht kunt voor al je vragen gedurende jouw werkdagen. Als medewerker teststraat controleer jij de persoonsgegevens van de cliënt met de gemaakte afspraak en neem je bij de cliënten een keel- en neuskweek af.

•Flexibele werkdagen én uren. Je werkt doordeweeks en/of in het weekend tussen : en :;
•Je kunt jezelf inplannen in het rooster dat wekelijks beschikbaar komt;
•Je krijgt uiteraard alle bescherming die je nodig hebt om je werk zo veilig mogelijk uit te voeren.
•Uurloon €
Waarom??????
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: COVID-19

Bericht door HersteldHervormd »

Wim Anker schreef: 17 jun 2023, 21:16
JOBOMSCHRIJVING

De GGD is bezig met het opzetten van meer en grotere teststraten in (de omgeving van) Gouda. Als medewerker teststraat ben jij verantwoordelijk voor het testen van de cliënten.
De werkzaamheden vinden plaats onder zeer beschermde omstandigheden en je volgt een strikte werkinstructie. Daarnaast zal je éérst een trainingsdag volgen alvorens je aan de teststraat wordt ingezet. Ook zal er altijd supervisie zijn van medisch geschoold personeel waar jij terecht kunt voor al je vragen gedurende jouw werkdagen. Als medewerker teststraat controleer jij de persoonsgegevens van de cliënt met de gemaakte afspraak en neem je bij de cliënten een keel- en neuskweek af.

•Flexibele werkdagen én uren. Je werkt doordeweeks en/of in het weekend tussen : en :;
•Je kunt jezelf inplannen in het rooster dat wekelijks beschikbaar komt;
•Je krijgt uiteraard alle bescherming die je nodig hebt om je werk zo veilig mogelijk uit te voeren.
•Uurloon €
Waarom??????
Vraagje, is dit een vacature die onlangs gekomen is of een die al een jaar oud is maar nog niet verwijderd is?
Op Prinsjesdag viel het mij wel op dat er nog zeer veel geld gereserveerd was voor kosten van vaccinaties c.q. testen.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Wim Anker
Berichten: 3875
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: COVID-19

Bericht door Wim Anker »

HersteldHervormd schreef: 17 jun 2023, 21:46
Wim Anker schreef: 17 jun 2023, 21:16
JOBOMSCHRIJVING

De GGD is bezig met het opzetten van meer en grotere teststraten in (de omgeving van) Gouda. Als medewerker teststraat ben jij verantwoordelijk voor het testen van de cliënten.
De werkzaamheden vinden plaats onder zeer beschermde omstandigheden en je volgt een strikte werkinstructie. Daarnaast zal je éérst een trainingsdag volgen alvorens je aan de teststraat wordt ingezet. Ook zal er altijd supervisie zijn van medisch geschoold personeel waar jij terecht kunt voor al je vragen gedurende jouw werkdagen. Als medewerker teststraat controleer jij de persoonsgegevens van de cliënt met de gemaakte afspraak en neem je bij de cliënten een keel- en neuskweek af.

•Flexibele werkdagen én uren. Je werkt doordeweeks en/of in het weekend tussen : en :;
•Je kunt jezelf inplannen in het rooster dat wekelijks beschikbaar komt;
•Je krijgt uiteraard alle bescherming die je nodig hebt om je werk zo veilig mogelijk uit te voeren.
•Uurloon €
Waarom??????
Vraagje, is dit een vacature die onlangs gekomen is of een die al een jaar oud is maar nog niet verwijderd is?
Op Prinsjesdag viel het mij wel op dat er nog zeer veel geld gereserveerd was voor kosten van vaccinaties c.q. testen.
Actuele vacature. Google maar. Overal worden de teststraten (weer) opgetuigd.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: COVID-19

Bericht door Bezorgd »

Oude vacatures, ook bij Googlen zie ik geen recente vacatures.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: COVID-19

Bericht door Job »

Wim Anker schreef: 17 jun 2023, 21:55
Actuele vacature. Google maar. Overal worden de teststraten (weer) opgetuigd.
Weliswaar blijven op sommige vacaturesites oude wervingsadvertenties hardnekkig automatisch herplaatst worden (die gezien de tekst overduidelijk middenin de crisis zijn opgesteld), maar voor het weer overal optuigen van GGD-teststraten is werkelijk geen enkel bewijs. Dat is complotpraat.
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: COVID-19

Bericht door HersteldHervormd »

https://maurice.nl/2023/08/15/keulemans ... conclusie/

Misschien kan en wil Parsival vanuit zijn achtergrond wat zinnigs zeggen over deze tegenstrijdige analyses?
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1457
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: COVID-19

Bericht door Delftenaar »

De vaccins beschermen niet tegen infectie, maar wel tegen ernstige ziekte. Dat is voldoende aangetoond.
De rest gaat richting complottheorien.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: COVID-19

Bericht door parsifal »

HersteldHervormd schreef: 16 aug 2023, 08:28 https://maurice.nl/2023/08/15/keulemans ... conclusie/

Misschien kan en wil Parsival vanuit zijn achtergrond wat zinnigs zeggen over deze tegenstrijdige analyses?
Ik kan even wat dingen opzoeken als ik meer tijd heb. De Denen hebben waarschijnlijk beste data en studies. Ik meen dat gevaccineerd zijn zeker bij jongere mensen de relatieve kans op ziekenhuisopname of ernstiger behoorlijk doet afnemen. Bij ouderen dacht ik dat de bescherming goed is net na vaccinatie, maar neemt snel af. Daarom zijn boosters voor 70+ers waarschijnlijk wel goed. Nu de vaccins veel duurder worden, zullen de booster campagnes wel afnemen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie