Vakantie

Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vakantie

Bericht door Bezorgd »

FlyingEagle schreef:Wij hebben het geluk dat m’n ouders een vakantiehuisje hebben, daar gaan we heen deze zomer. Nee niet in Zeeland
Begrijpelijk :haha
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17454
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Vakantie

Bericht door huisman »

Mannetje schreef:
huisman schreef:Wij hebben een best wel duur en groot huis geboekt in Normandië. 60% aanbetaald. Als Frankrijk op slot gaat voor toeristen uit het buitenland dan verwacht ik mijn geld terug.
Eind mei maakt de Franse overheid bekend wat ze gaan doen in het vakantieseizoen. Iedereen verwacht dat ze op slot blijven voor buitenlandse gasten.

Thuisblijven is voor ons trouwens echt geen straf.
Reken maar niet op alles terug.
Ik reken op niets terug. Kan het alleen maar meevallen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door Nasrani »

Jantje schreef:Gebeurt dat op Zuid-Beveland ook?

Ik kan me er niets bij voorstellen.
Waarom niet?

Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door Jantje »

Nasrani schreef:
Jantje schreef:Gebeurt dat op Zuid-Beveland ook?

Ik kan me er niets bij voorstellen.
Waarom niet?

Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk
Ik geloof er niets van dat ze bij jouw op het dorp op zondagmiddag allemaal een rondje lopen. Als dat werkelijk zo zou zijn, dan zou ik dat een cultuurschok vinden.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Vakantie

Bericht door Hollander »

Mannetje schreef:
huisman schreef:Wij hebben een best wel duur en groot huis geboekt in Normandië. 60% aanbetaald. Als Frankrijk op slot gaat voor toeristen uit het buitenland dan verwacht ik mijn geld terug.
Eind mei maakt de Franse overheid bekend wat ze gaan doen in het vakantieseizoen. Iedereen verwacht dat ze op slot blijven voor buitenlandse gasten.

Thuisblijven is voor ons trouwens echt geen straf.
Reken maar niet op alles terug.
De Europese Commissie was afgelopen week best duidelijk voor reisorganisaties en vliegtuigmaatschappijen. Ik vind het goed dat er oog blijft voor consumentenrechten. Voor een niet geleverde dienst blijft recht op teruggave van het geld. De praktijk is alleen soms weerbarstiger.
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Vakantie

Bericht door Hollander »

Jantje schreef:Ik begreep dat Zeeland inmiddels al voor de hele zomer zit volgeboekt.
Booking.com geeft voor regio Zeeland in het midden van de zomervakantie zo'n 79-84% als volgeboekt aan. Dus er is nog plaats. ;)
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Jantje »

Hollander schreef:
Jantje schreef:Ik begreep dat Zeeland inmiddels al voor de hele zomer zit volgeboekt.
Booking.com geeft voor regio Zeeland in het midden van de zomervakantie zo'n 79-84% als volgeboekt aan. Dus er is nog plaats. ;)
Het stond in het RD, meen ik.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28864
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie

Bericht door DDD »

Wij zitten met hetzelfde. De tweede aanbetaling geweigerd te betalen omdat we verwachtten dat de lockdown zou worden voortgezet. De reisorganisatie heeft vervolgens de reis geannuleerd en weigert te reageren op berichten.

Helaas is de boeking gedaan door iemand zonder rechtsbijstandverzekering. Weer wat geleerd: altijd navragen of je reisgenoten behoorlijk verzekerd zijn.
Wim Anker
Berichten: 3937
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Vakantie

Bericht door Wim Anker »

Wat een materialisme, egoisme en ikke, ikke in deze pagina's.
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Vakantie

Bericht door Hollander »

Jantje schreef:
Hollander schreef:
Jantje schreef:Ik begreep dat Zeeland inmiddels al voor de hele zomer zit volgeboekt.
Booking.com geeft voor regio Zeeland in het midden van de zomervakantie zo'n 79-84% als volgeboekt aan. Dus er is nog plaats. ;)
Het stond in het RD, meen ik.
Misschien heeft het RD alleen gesproken over de christelijke campings en parken?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Jantje »

Hollander schreef:
Jantje schreef:
Hollander schreef:
Jantje schreef:Ik begreep dat Zeeland inmiddels al voor de hele zomer zit volgeboekt.
Booking.com geeft voor regio Zeeland in het midden van de zomervakantie zo'n 79-84% als volgeboekt aan. Dus er is nog plaats. ;)
Het stond in het RD, meen ik.
Misschien heeft het RD alleen gesproken over de christelijke campings en parken?
Ja, dat zou kunnen.

Na de discussie van gisterenavond zitten die nu zeker wel vol, vermoed ik. :D
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28864
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie

Bericht door DDD »

Wim Anker schreef:Wat een materialisme, egoisme en ikke, ikke in deze pagina's.
Wat is dit voor onzin. Ik zit in een sector die vrijwel is stilgevallen, en ik moet ook gewoon alle rekeningen en alle salarissen betalen. Maar klanten hoeven niet te betalen voor niet geleverde diensten. Dat is een heel normaal principe.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Jantje »

Wim Anker schreef:Wat een materialisme, egoisme en ikke, ikke in deze pagina's.
Jij gaat zeker niet op vakantie, deze zomer? Je bent altijd welkom in Zeeland. Er is vast nog wel een plekje vrij. Op Schouwen-Duiveland bijvoorbeeld. Of hier op Walcheren.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Vakantie

Bericht door Hollander »

Jantje schreef:Na de discussie van gisterenavond zitten die nu zeker wel vol, vermoed ik. :D
Ik laat zowel Texel als Zeeland een jaartje links liggen nadat de beelddenker in mij gisteren ernstig is aangetast m.b.t. kuiten, wapperende rokken, drie-kwartbroeken, blote benen, omkleden na zwemmen en de plee boenen in zondagse kleding.
Zeeuw
Berichten: 11660
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door Zeeuw »

Jantje schreef:
Nasrani schreef:
Jantje schreef:Gebeurt dat op Zuid-Beveland ook?

Ik kan me er niets bij voorstellen.
Waarom niet?

Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk
Ik geloof er niets van dat ze bij jouw op het dorp op zondagmiddag allemaal een rondje lopen. Als dat werkelijk zo zou zijn, dan zou ik dat een cultuurschok vinden.
'Allemaal', 'cultuurschok'....
Plaats reactie