Waar denk je op dit moment aan? [4]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]
Prima hoor..!
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
Waar heb jij dat gelezen? Ik zag alleen dat het topic verdwenen was.DDD schreef: ↑25 okt 2024, 09:56 En wat zijn je gedachten? Ik zie dat zij vertrok 'vanwege een onvriendelijk topic waarin over haar gepraat werd'. Er staat echter niet bij dat zij in dat specifieke geval zelf de mogelijkheid uitsloot om met haar te praten.
Er zijn inderdaad onaardige opmerkingen geweest, maar er zijn ook een hoop mensen die inhoudelijk en niet onvriendelijk hebben gereageerd. Dus ik ben benieuwd naar jouw ideeën hierover.
Ik wilde hetzelfde vragen.merel schreef: ↑25 okt 2024, 17:29Waar heb jij dat gelezen? Ik zag alleen dat het topic verdwenen was.DDD schreef: ↑25 okt 2024, 09:56 En wat zijn je gedachten? Ik zie dat zij vertrok 'vanwege een onvriendelijk topic waarin over haar gepraat werd'. Er staat echter niet bij dat zij in dat specifieke geval zelf de mogelijkheid uitsloot om met haar te praten.
Er zijn inderdaad onaardige opmerkingen geweest, maar er zijn ook een hoop mensen die inhoudelijk en niet onvriendelijk hebben gereageerd. Dus ik ben benieuwd naar jouw ideeën hierover.
Waar stond: "Ik zie dat zij vertrok 'vanwege een onvriendelijk topic waarin over haar gepraat werd"
Ik vind het prima hoor, mag ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar volgens mij is ze met stille trom vertrokken, of ik heb wat gemist?
Bij haar account gegevens…
Ze heeft van de zomer gedeeld dat ze zich even terug trok omdat het haar erg raakte wat er gebeurde.
Nu ze er later op terug kwam (zoals ze vooraf aangegeven had), was de sfeer in de reacties direct weer negatief.
En nu is ze weg…
Ze heeft van de zomer gedeeld dat ze zich even terug trok omdat het haar erg raakte wat er gebeurde.
Nu ze er later op terug kwam (zoals ze vooraf aangegeven had), was de sfeer in de reacties direct weer negatief.
En nu is ze weg…
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
Dat is, voor zover ik weet, onjuist. Er was één iemand negatief. Er waren ook mensen die kritisch waren op de onderbouwing van haar stuk, of op de manier van communiceren. Niet geheel ten onrechte, naar nu blijkt.Groot Blankenstein schreef: ↑25 okt 2024, 17:48 Bij haar account gegevens…
En nu is ze weg…
Als je publiek standpunten inneemt, dan moet je ook publiek aan het gesprek deelnemen, of althans, publiek gesprek verwachten. Dat is niet onaardig. Dat is gewoon hoe het werkt.
Ik kan zelfs haar blog niet meer vinden, of ligt dat gewoon aan mijn zoekkunsten?
- Niet meer zo actief -
Het negatieve (volgens mij minimaal twee) van deze week zal de druppel geweest zijn die (na wat er van de zomer gebeurde) de emmer deed overlopen..
Klopt, ook het blog is afgesloten.
Nee hoor..
Mee eens, er waren juist bijzonder vriendelijke reacties. Vanzelfsprekend ook negatieve, maar die komen zelfs als je beweert dat een elstar zo'n heerlijke zoet-zure appel is. Altijd wel iemand die meent dat dat toch echt niet zo is.DDD schreef: ↑25 okt 2024, 18:40Dat is, voor zover ik weet, onjuist. Er was één iemand negatief. Er waren ook mensen die kritisch waren op de onderbouwing van haar stuk, of op de manier van communiceren. Niet geheel ten onrechte, naar nu blijkt.Groot Blankenstein schreef: ↑25 okt 2024, 17:48 Bij haar account gegevens…
En nu is ze weg…
Als je publiek standpunten inneemt, dan moet je ook publiek aan het gesprek deelnemen, of althans, publiek gesprek verwachten. Dat is niet onaardig. Dat is gewoon hoe het werkt.
Maar goed, ik laat het gaan. Want ik kan er nu wel op dit moment aan denken, maar voor deze discussie is het denk ik niet de juiste topic.

Het blog bestaat nog. Ze reageert er op de ontstane commotie, verantwoordt zich en beschrijft het erg te vinden dat het betreffende topic nu pas in moderatie is, met daarbij een screenshot van de reactie van GGL en mijzelf in de zomer.
Ik reken het mezelf vanzelfsprekend aan vanwege mijn misplaatste toon en de inhoud. Ik wist alleen niet dat het na mijn excuses nog zo hoog zat (natuurlijk begrijp ik dat het haar nog steeds raakte), anders hadden we het er nog verder over kunnen hebben. Als Aria dit leest, dat wil ik gerust doen. Ik heb daar signalen over gemist.
Ik reken het mezelf vanzelfsprekend aan vanwege mijn misplaatste toon en de inhoud. Ik wist alleen niet dat het na mijn excuses nog zo hoog zat (natuurlijk begrijp ik dat het haar nog steeds raakte), anders hadden we het er nog verder over kunnen hebben. Als Aria dit leest, dat wil ik gerust doen. Ik heb daar signalen over gemist.
-
Ik zou best wel een reflectie van het mod team willen hebben hierop.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
Want? Het gebeurt wel vaker dat iemand ontevreden het forum verlaat.
En vervolgens nog meeleest 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.