Weekdiensten

Als gast hier
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 jan 2021, 08:39

Re: Weekdiensten

Bericht door Als gast hier »

CvdW schreef:
Als gast hier schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Hedenavond, 19.30 uur: GGiN Arnemuiden: GBS-dienst waarin ds. G. Beens (GG Kootwijkerboek) zal voorgaan. Meeluisteren mogelijk: https://kerkdienstgemist.nl/stations/589/events/live
Zijn er nog die hebben meegeluisterd?

Het was een diepe boodschap, zeer ernstig en tegelijkertijd ook zeer troostvol.
Waarover?
Het lijkt alsof de dienst niet meer te beluisteren is.
Wet en Evangelie zal toch eens een goddeloze raken, daarom zit er een slotje op.
Sorry...dat klinkt me vaag in de oren. Wat bedoel je hiermee?
Het is toch goed om een dienst, waarvan aangegeven wordt dat het de moeite waard is, na te luisteren?
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Weekdiensten

Bericht door Bonny »

Die dienst is niet meer te beluisteren via kerkdienstgemist, omdat de uitzending privé is. Alleen leden kunnen de dienst volgen door in te loggen
The Groom's still waiting at the altar
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Weekdiensten

Bericht door Piet Puk »

Bonny schreef:Die dienst is niet meer te beluisteren via kerkdienstgemist, omdat de uitzending privé is. Alleen leden kunnen de dienst volgen door in te loggen
Ik ben lid van de GBS :D, maar kan niet inloggen
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Weekdiensten

Bericht door Piet Puk »

Als gast hier schreef:
CvdW schreef:
Als gast hier schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Hedenavond, 19.30 uur: GGiN Arnemuiden: GBS-dienst waarin ds. G. Beens (GG Kootwijkerboek) zal voorgaan. Meeluisteren mogelijk: https://kerkdienstgemist.nl/stations/589/events/live
Waarover?
Het lijkt alsof de dienst niet meer te beluisteren is.
Wet en Evangelie zal toch eens een goddeloze raken, daarom zit er een slotje op.
Sorry...dat klinkt me vaag in de oren. Wat bedoel je hiermee?
Het is toch goed om een dienst, waarvan aangegeven wordt dat het de moeite waard is, na te luisteren?
Volgens mij bedoelt CvdW dit cynisch. Door de dienst op slot te zetten ontneem je mensen de mogelijkheid om het Woord te horen(is de strekking van CvdW volgens mij).
CvdW
Berichten: 2951
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Weekdiensten

Bericht door CvdW »

Cynisch is niet het juiste woord.
Het kan een keuze zijn om een kerkdienst niet uit te zenden. Echter als er gebruik wordt gemaakt van de moderne middelen laat het dan ook beschikbaar zijn in het algemeen en niet alleen voor leden.
Verschuilen achter AVG is niet juist.
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Weekdiensten

Bericht door Ditbenik »

CvdW schreef:Cynisch is niet het juiste woord.
Het kan een keuze zijn om een kerkdienst niet uit te zenden. Echter als er gebruik wordt gemaakt van de moderne middelen laat het dan ook beschikbaar zijn in het algemeen en niet alleen voor leden.
Verschuilen achter AVG is niet juist.
De kosten kunnen ook een ruil spelen. Heb je bijvoorbeeld het kleinste abonnement op kerkTV bij kerkdienstgemist dan kost dan € 35,-- per maand voor maximaal 150 kijkers. Iedere kijker boven dat aantal kost € 0,23. Dat betekent als 100 nieuwsgierige mensen van Refoforum even op de link klikken en vervolgens weer weg zijn, er toch weer € 23,-- weg is. Een praktische oplossing kan zijn om de preek er even tussen uit te knippen en op YouTube te zetten.
CvdW
Berichten: 2951
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Weekdiensten

Bericht door CvdW »

De details met betrekking tot de kosten wist ik niet.
Begrijp ik dat het kostenaspect prefereert boven Wet en Evangelie verkondiging?
Je kan er dan ook voor kiezen om helemaal niet uit te zenden.
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Weekdiensten

Bericht door Ditbenik »

CvdW schreef:De details met betrekking tot de kosten wist ik niet.
Begrijp ik dat het kostenaspect prefereert boven Wet en Evangelie verkondiging?
Je kan er dan ook voor kiezen om helemaal niet uit te zenden.
Ik weet niet welke keuzes worden gemaakt. Hier is er duidelijk voor gekozen om open rechtstreeks uit te zenden en de opname alle beschikbaar te houden voor mensen die zijn aangemeld. Ik kan me dat wel voorstellen. Toen bij ons ooit op een maandagochtend bleek dat CIP een link naar de dienst plaatste hebben we ze snel een link naar YouTube gemaild ter vervanging. Je krijgt dan vooral bezoekers die maar even kijken. Dat gebeurt ook als zo'n link hier in een bericht op Refoforum staat. Mensen klikken er op uit nieuwsgierigheid en gaan weer terug naar Refoforum. Maar het telt wel als een kijker.
Bevindelijk
Berichten: 103
Lid geworden op: 04 jun 2019, 13:02

Re: Weekdiensten

Bericht door Bevindelijk »

Ditbenik schreef:
CvdW schreef:De details met betrekking tot de kosten wist ik niet.
Begrijp ik dat het kostenaspect prefereert boven Wet en Evangelie verkondiging?
Je kan er dan ook voor kiezen om helemaal niet uit te zenden.
Ik weet niet welke keuzes worden gemaakt. Hier is er duidelijk voor gekozen om open rechtstreeks uit te zenden en de opname alle beschikbaar te houden voor mensen die zijn aangemeld. Ik kan me dat wel voorstellen. Toen bij ons ooit op een maandagochtend bleek dat CIP een link naar de dienst plaatste hebben we ze snel een link naar YouTube gemaild ter vervanging. Je krijgt dan vooral bezoekers die maar even kijken. Dat gebeurt ook als zo'n link hier in een bericht op Refoforum staat. Mensen klikken er op uit nieuwsgierigheid en gaan weer terug naar Refoforum. Maar het telt wel als een kijker.
Is dat zo? Moet niet de uiteindelijke luistertijd betaalt worden?
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Weekdiensten

Bericht door Ditbenik »

Bevindelijk schreef:
Ditbenik schreef:
CvdW schreef:De details met betrekking tot de kosten wist ik niet.
Begrijp ik dat het kostenaspect prefereert boven Wet en Evangelie verkondiging?
Je kan er dan ook voor kiezen om helemaal niet uit te zenden.
Ik weet niet welke keuzes worden gemaakt. Hier is er duidelijk voor gekozen om open rechtstreeks uit te zenden en de opname alle beschikbaar te houden voor mensen die zijn aangemeld. Ik kan me dat wel voorstellen. Toen bij ons ooit op een maandagochtend bleek dat CIP een link naar de dienst plaatste hebben we ze snel een link naar YouTube gemaild ter vervanging. Je krijgt dan vooral bezoekers die maar even kijken. Dat gebeurt ook als zo'n link hier in een bericht op Refoforum staat. Mensen klikken er op uit nieuwsgierigheid en gaan weer terug naar Refoforum. Maar het telt wel als een kijker.
Is dat zo? Moet niet de uiteindelijke luistertijd betaalt worden?
Bij kerkdienstgemist heb je een abonnement met een maximaal aantal kijkers (of luisteraars als je kerkradio hebt). Iedere kijker die boven dat maximale aantal komt, betaal je een bedrag per kijker. Je lijkt er vanuit te gaan dat ik het uit m'n duim zuig, maar je kunt het gewoon zelf zien op de site.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Weekdiensten

Bericht door refo »

Veel kost dat niet en de eerste tien minuten zijn gratis.
Laatst gewijzigd door refo op 04 aug 2022, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Mistig
Berichten: 2391
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Weekdiensten

Bericht door Mistig »

Piet Puk schreef:
Bonny schreef:Die dienst is niet meer te beluisteren via kerkdienstgemist, omdat de uitzending privé is. Alleen leden kunnen de dienst volgen door in te loggen
Ik ben lid van de GBS :D, maar kan niet inloggen
GBS heeft geen leden, toch? Alleen bestuursleden.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Weekdiensten

Bericht door Piet Puk »

Mistig schreef:
Piet Puk schreef:
Bonny schreef:Die dienst is niet meer te beluisteren via kerkdienstgemist, omdat de uitzending privé is. Alleen leden kunnen de dienst volgen door in te loggen
Ik ben lid van de GBS :D, maar kan niet inloggen
GBS heeft geen leden, toch? Alleen bestuursleden.
Nou, ik acht mezelf als jaarlijkse donateur toch een soort van 'lid'
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Weekdiensten

Bericht door Ditbenik »

refo schreef:Veel kost dat niet en de eerste tien minuten zijn gratis.
Voor een kleine gemeente is € 35,-- per maand een aardig bedrag. Door de dienst na afloop op YouTube te zetten kunnen we het met dit abonnement af. Als we dat niet deden zouden we een duurder abonnement moeten nemen.
Zeeuw
Berichten: 11625
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Weekdiensten

Bericht door Zeeuw »

Ditbenik schreef:
refo schreef:Veel kost dat niet en de eerste tien minuten zijn gratis.
Voor een kleine gemeente is € 35,-- per maand een aardig bedrag. Door de dienst na afloop op YouTube te zetten kunnen we het met dit abonnement af. Als we dat niet deden zouden we een duurder abonnement moeten nemen.
35 per persoon?
Plaats reactie