Help me weer even a.u.b.

Plaats reactie
claus
Berichten: 718
Lid geworden op: 24 sep 2007, 19:42

Help me weer even a.u.b.

Bericht door claus »

Vrienden,

Hoe stel ik alles zo in dat ik niet eerst onderaan iedere keer van Oplopend Aflopend moet maken, maar dat dit permanent zo is? Met andere woorden: als ik deze rubriek kies, dat ik gelijk bij de nieuwste beroepingsberichten kom?

Bedankt dat jullie deze oudere man daarbij even willen helpen met de juiste aanwijzingen, nu de site vernieuwd is.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Help me weer even a.u.b.

Bericht door Tiberius »

Rechtsboven in het scherm zie je je naam staan. Klik daarop en selecteer "Gebruikerspaneel" in het menu wat dan opkomt.
Klik vervolgens op het tabblad "Forumvoorkeuren" en daarna links op de sectie "Wijzig weergave opties".
claus
Berichten: 718
Lid geworden op: 24 sep 2007, 19:42

Re: Help me weer even a.u.b.

Bericht door claus »

Tiberius, beste vriend, dankzij jouw uitmuntend goede aanwijzingen (van stap tot stap; zo doen mijn kinderen en kleinkinderen het ook altijd voor me) ben ik er gekomen!
Dank u wel!

Claus
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Help me weer even a.u.b.

Bericht door helma »

Ik heb nog steeds een heel raar scherm.
Op mijn tablet doet Refoforum het prima; maar op mijn pc zie ik nog steeds maar een gedeelte van alles.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Help me weer even a.u.b.

Bericht door Luther »

helma schreef:Ik heb nog steeds een heel raar scherm.
Op mijn tablet doet Refoforum het prima; maar op mijn pc zie ik nog steeds maar een gedeelte van alles.
Heb jij een PC met remonstrantisme-filter? :OO3
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Plaats reactie