Gemeente heeft ingestemd met het voorstel van de kerkenraad
Beroepingswerk [11]
-
Re: Beroepingswerk [11]
Aangenomen naar Katwijk aan Zee(wijk Immanuel) Ds. C.H. Bijl te Papendrecht
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
-
Prop. H.H. de Mots heeft ook nog beroep ontvangen uit Noordhorn-Saaksum dit is gisteren, 8-11, ingegaan.aggieoudje schreef: ↑05 okt 2024, 18:50 Voordracht beroep te Hollandscheveld-Rehoboth-hwba Prop. H.H. de Mots te Ridderkerk (zoon van ds E. de Mots) stemming 22-10-2024
(Henrian heeft zijn vicariaatsperiode in onze gemeente gedaan bij Ds. J.J. Mulder en gaat nog regelmatig bij ons voor. Vorige week zijn studie afgerond en nu gelijk een beroep, fijn voor hem!)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Eemnes herv PKN
Benoemd tot interimpred. Ds C van Dam te Ermelo die deze benoeming heeft aangenomen en volgende week zondag aan de gemeente aan zal worden verbonden
Benoemd tot interimpred. Ds C van Dam te Ermelo die deze benoeming heeft aangenomen en volgende week zondag aan de gemeente aan zal worden verbonden
-
Ger. Gem
Tweetal Zwolle Ds. C. van Krimpen (Yerseke) en Ds. A. Verschuure (Genemuiden). Stemming 21-11
Tweetal Zwolle Ds. C. van Krimpen (Yerseke) en Ds. A. Verschuure (Genemuiden). Stemming 21-11
Gereformeerde Gemeenten
Tweetal: te Wageningen, ds. S. Maljaars te 's-Gravenpolder en ds. G. van Manen te Elspeet. Stemming: 4 december.
Tweetal: te Wageningen, ds. S. Maljaars te 's-Gravenpolder en ds. G. van Manen te Elspeet. Stemming: 4 december.
Protestantse Kerk in Nederland
Aangenomen: naar Garderen (herv.), ds. J. Holtslag te Giessen-Nieuwkerk en Neder-Slingeland (herv.); naar Windesheim (herv.), ds. C.M. Baan (voorheen Nes Ammim, Israël), die bedankte voor Zoetermeer (prot., Oude Kerk); naar Zetten-Andelst (herv.), prop. H. Krooneman te 't Harde.
Oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland
Bedankt: voor Stavenisse, ds. R. Bakker te Kinderdijk.
Aangenomen: naar Garderen (herv.), ds. J. Holtslag te Giessen-Nieuwkerk en Neder-Slingeland (herv.); naar Windesheim (herv.), ds. C.M. Baan (voorheen Nes Ammim, Israël), die bedankte voor Zoetermeer (prot., Oude Kerk); naar Zetten-Andelst (herv.), prop. H. Krooneman te 't Harde.
Oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland
Bedankt: voor Stavenisse, ds. R. Bakker te Kinderdijk.
Protestantse Kerk in Nederland
Beroepen: te Arnemuiden, ds. A. Vonk Noordegraaf te Uddel (herv.); te Boven-Hardinxveld (herv.), te Katwijk aan Zee (wijk Maranatha) en te Lienden (herv.), ds. A. van Zetten te Bennekom (herv., wijk West).
Beroepen: te Arnemuiden, ds. A. Vonk Noordegraaf te Uddel (herv.); te Boven-Hardinxveld (herv.), te Katwijk aan Zee (wijk Maranatha) en te Lienden (herv.), ds. A. van Zetten te Bennekom (herv., wijk West).
Gereformeerde Gemeenten
Beroepen: te Puttershoek, ds. H.J. Agteresch te Werkendam.
Beroepen: te Puttershoek, ds. H.J. Agteresch te Werkendam.
-
Hersteld Hervormde Kerk
Bedankt voor Oldenbroek
Ds. J.C. den Ouden te Sint Maartensdijk
Bedankt voor Oldenbroek
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Hersteld Hervormde Kerk
Beroepen te Kesteren
Ds. D. Zoet te Garderen
Beroepen te Kesteren
Ds. D. Zoet te Garderen
Gereformeerde Gemeenten
Bedankt: voor Katwijk aan Zee en Middelharnis, ds. J. van Laar te Barneveld-Zuid.
Tweetal: te Aalburg, ds. C. van Krimpen te Yerseke en ds. W. Mouw te Opheusden. Stemming: donderdag 21 november.
Tweetal: te Oostkapelle, ds. G.J. Baan te Rotterdam-Zuidwijk en ds. H. Brons te Moerkapelle. Stemming: maandag 25 november.
Tweetal: te Wolphaartsdijk, ds. E. Bakker te Veen en ds. J. van Laar te Barneveld-Zuid. Stemming: woensdag 27 november.
Tweetal: te Lisse, ds. G.W.S. Mulder te Ridderkerk en ds. P.C. Vlot te Krabbendijke. Stemming: vrijdag 29 november.
Bedankt: voor Katwijk aan Zee en Middelharnis, ds. J. van Laar te Barneveld-Zuid.
Tweetal: te Aalburg, ds. C. van Krimpen te Yerseke en ds. W. Mouw te Opheusden. Stemming: donderdag 21 november.
Tweetal: te Oostkapelle, ds. G.J. Baan te Rotterdam-Zuidwijk en ds. H. Brons te Moerkapelle. Stemming: maandag 25 november.
Tweetal: te Wolphaartsdijk, ds. E. Bakker te Veen en ds. J. van Laar te Barneveld-Zuid. Stemming: woensdag 27 november.
Tweetal: te Lisse, ds. G.W.S. Mulder te Ridderkerk en ds. P.C. Vlot te Krabbendijke. Stemming: vrijdag 29 november.
Oldebroek!!HersteldHervormd schreef: ↑18 nov 2024, 11:07 Hersteld Hervormde Kerk
Bedankt voor Oldenbroek
Ger. Gemeenten: tweetal te Terneuzen: ds. L. van der Kuijl te Waarde en ds. S. Maljaars te 's-Gravenpolder