Wat doen we vandaag?

JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door JvW »

Zeeuw schreef:Vandaag voor de 3e nacht op rij amper geslapen na nogal stevig door mijn rug heen ben gegaan. Jaja, boven de 40.
Hmm, herkenbaar. Niet erdoor gegaan, maar toch erg veel last (vooral na stilzitten of liggen).
Mijn conclusie is dat ik te weinig gefietst heb, dus vanavond maar weer eens een rondje doen op de MTB.

Beterschap trouwens!
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Online
Zeeuw
Berichten: 11628
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

JvW schreef:
Zeeuw schreef:Vandaag voor de 3e nacht op rij amper geslapen na nogal stevig door mijn rug heen ben gegaan. Jaja, boven de 40.
Hmm, herkenbaar. Niet erdoor gegaan, maar toch erg veel last (vooral na stilzitten of liggen).
Mijn conclusie is dat ik te weinig gefietst heb, dus vanavond maar weer eens een rondje doen op de MTB.
Beterschap trouwens!
Nou, ik heb 4 weken niet gesport door de quarantaine. Wel thuis wat dingen gedaan. Daarom juist rustig aangedaan, maar toch niet goed gegaan. Het is spit.
Maar dat had ik 2 jaar geleden toen ik met mijn zoontje tikkertje deed rond de tafel. Het is dus niet altijd helder waar het vandaag komt. Maar het is wel erg vervelend.
HersteldHervormd
Berichten: 6114
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

Zeeuw schreef:Vandaag voor de 3e nacht op rij amper geslapen na nogal stevig door mijn rug heen ben gegaan. Jaja, boven de 40.
Vervelend, heb je er vaker last van?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Online
Zeeuw
Berichten: 11628
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

HersteldHervormd schreef:
Zeeuw schreef:Vandaag voor de 3e nacht op rij amper geslapen na nogal stevig door mijn rug heen ben gegaan. Jaja, boven de 40.
Vervelend, heb je er vaker last van?
Was al weer even geleden eigenlijk. Juist met sporten probeer ik er altijd goed op te letten. Tis een beetje een familiekwaal. Maar nu gewoon pech. Wat dan wel weer mooi is in een voorbereidingsweek. Veel tijd 's nachts om na te denken, te mediteren, te lezen en te luisteren. Niks gebeurt toevallig.
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Zeeuw schreef:
HersteldHervormd schreef:
Zeeuw schreef:Vandaag voor de 3e nacht op rij amper geslapen na nogal stevig door mijn rug heen ben gegaan. Jaja, boven de 40.
Vervelend, heb je er vaker last van?
Was al weer even geleden eigenlijk. Juist met sporten probeer ik er altijd goed op te letten. Tis een beetje een familiekwaal. Maar nu gewoon pech. Wat dan wel weer mooi is in een voorbereidingsweek. Veel tijd 's nachts om na te denken, te mediteren, te lezen en te luisteren. Niks gebeurt toevallig.
Sterkte! Mijn fysio adviseert dan altijd om weinig te zitten, maar vooral te wandelen en te liggen.
Bertiel
Berichten: 4620
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Zeeuw schreef:Vandaag voor de 3e nacht op rij amper geslapen na nogal stevig door mijn rug heen ben gegaan. Jaja, boven de 40.
sterkte ermee!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6505
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Posthoorn »

Triggerpointmassage!
Mistig
Berichten: 2391
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mistig »

Quarantaine…
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17368
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

Mistig schreef:Quarantaine…
Sterkte en beterschap?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mistig
Berichten: 2391
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mistig »

huisman schreef:
Mistig schreef:Quarantaine…
Sterkte en beterschap?
Ja ik hoop het.
Dankjewel!
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
aggieoudje
Berichten: 903
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Bonny schreef:
aggieoudje schreef:Vanavond de 1e van 9 maandagavonden cursus. Best pittig na een lange werkdag(en gewoon een fulltime werkweek) nog 3,5 uur cursus in de avond, had op het einde wel moeite met concentreren en mijn geeuwen in houden. Ook nog een pak huiswerk mee gekregen dus in vrije tijd er thuis ook nog aan werken.
Zal eerlijk gezegd blij zijn als het erop zit!
Herkenbaar. Wat voor cursus doe je?
Het is een 3F cursus, ze denken daar achter hun bureau in Den Haag dat ik de Nederlandse taal nog niet genoeg beheers schijnbaar. Voor 2025 moet iedere medewerker in de kinderopvang 3F geschoold zijn. Heb sinds ik van de vbo afkwam ruim 20 jaar geleden geen Nederlands meer gehad. In mijn tijd kreeg je geen Nederlands op de spw, tegenwoordig wel en zijn ze al 3f geschoold als ze van de opleiding komen.
Gisteren de 2e avond, het was een pittige werkdag met een zieke collega, geen inval, en veel niet fitte huilerige kindjes en toen dus 's avond nog tot half 11 cursus :nonnon
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10440
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Pittig! @aggieoudje, sterkte ermee
Even off-topic maar ik las vanmorgen de krant na van gisteren en zag dat je ouders in de krant staan ivm hun 50 jarig huwelijksjubileum.
Van harte gefeliciteerd!
Wat een zegen als je dat in redelijke gezondheid met elkaar mag beleven!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
aggieoudje
Berichten: 903
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Orchidee schreef:Pittig! @aggieoudje, sterkte ermeeAfbeelding
Even off-topic maar ik las vanmorgen de krant na van gisteren en zag dat je ouders in de krant staan ivm hun 50 jarig huwelijksjubileum.
Van harte gefeliciteerd!
Wat een zegen als je dat in redelijke gezondheid met elkaar mag beleven!
Dank je!
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt. ;)
Mijn ouders waren vorig jaar oktober al 50 jaar getrouwd en nu dus al 51 jaar!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10440
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »


Sorry!
Dacht het echt: zelfde achternaam, ongeveer zelfde leeftijdscategorie....
Alleen twijfelde ik aan het aantal kinderen
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bonny »

aggieoudje schreef: Het is een 3F cursus, ze denken daar achter hun bureau in Den Haag dat ik de Nederlandse taal nog niet genoeg beheers schijnbaar. Voor 2025 moet iedere medewerker in de kinderopvang 3F geschoold zijn. Heb sinds ik van de vbo afkwam ruim 20 jaar geleden geen Nederlands meer gehad. In mijn tijd kreeg je geen Nederlands op de spw, tegenwoordig wel en zijn ze al 3f geschoold als ze van de opleiding komen.
Gisteren de 2e avond, het was een pittige werkdag met een zieke collega, geen inval, en veel niet fitte huilerige kindjes en toen dus 's avond nog tot half 11 cursus :nonnon
O, dat is niet zo prettig. Dan ben je de hele dag intensief bezig. Ik heb jaren geleden een cursus gehad waarvoor ik na het werk (in Winschoten) moest afreizen naar het midden des lands. Dan was ik na middernacht thuis, pffff.

Wat moet je precies leren bij 3F? Woordjes opdreunen, opstellen maken?
The Groom's still waiting at the altar
Plaats reactie