Wat doen we vandaag?

Henk J
Berichten: 2559
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Henk J »

merel schreef: 12 mei 2023, 09:11 Lunchen en koffiedrinken met oud collega's.
Was dat gezellig? Ben recent ook ergens anders gaan werken, ook van naast mijn studie naar full-time. Twee weken later nog een keer aangeschoven bij de vrijdagmiddagborrel bij mijn oude werk en je merk toch dat de relatie heel anders is. Je bent geen onderdeel meer van de groep, hoewel de onderlinge verhoudingen echt prima zijn.
Online
merel
Berichten: 9676
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Henk J schreef: 12 mei 2023, 09:16
merel schreef: 12 mei 2023, 09:11 Lunchen en koffiedrinken met oud collega's.
Was dat gezellig? Ben recent ook ergens anders gaan werken, ook van naast mijn studie naar full-time. Twee weken later nog een keer aangeschoven bij de vrijdagmiddagborrel bij mijn oude werk en je merk toch dat de relatie heel anders is. Je bent geen onderdeel meer van de groep, hoewel de onderlinge verhoudingen echt prima zijn.
Het moet nog plaatsvinden, maar ik verwacht dat het geen verschil zal maken. We zagen elkaar wel vaker prive en delen meer dan alleen werk.
Online
merel
Berichten: 9676
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

merel schreef: 12 mei 2023, 09:40
Henk J schreef: 12 mei 2023, 09:16
merel schreef: 12 mei 2023, 09:11 Lunchen en koffiedrinken met oud collega's.
Was dat gezellig? Ben recent ook ergens anders gaan werken, ook van naast mijn studie naar full-time. Twee weken later nog een keer aangeschoven bij de vrijdagmiddagborrel bij mijn oude werk en je merk toch dat de relatie heel anders is. Je bent geen onderdeel meer van de groep, hoewel de onderlinge verhoudingen echt prima zijn.
Het moet nog plaatsvinden, maar ik verwacht dat het geen verschil zal maken. We zagen elkaar wel vaker prive en delen meer dan alleen werk.
Het maakte inderdaad geen verschil. ;). Het was ontzettend vertrouwd en gezellig.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

Ik kom zojuist van de kerkmarkt terug.

Toch mooi om voor € 2,50 de brieven van Samuel Rutherford op te kop te kunnen tikken, terwijl toch vermaarde boekensnuffelaars mij voor zouden moeten zijn geweest.
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bourdon16 »

Herman schreef: 12 mei 2023, 20:51 Ik kom zojuist van de kerkmarkt terug.

Toch mooi om voor € 2,50 de brieven van Samuel Rutherford op te kop te kunnen tikken, terwijl toch vermaarde boekensnuffelaars mij voor zouden moeten zijn geweest.
Doel je op een specifieke boekensnuffelaar..?
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

Barbecue voor de eerste keer dit jaar aangestoken.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Beentjes omhoog na een lange dag op de bazaar van de kerk gestaan te hebben.
Maar een pizza besteld want zin om te koken had ik nu niet meer
MGG
Berichten: 3460
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door MGG »

Ambtenaar schreef: 13 mei 2023, 18:22 Barbecue voor de eerste keer dit jaar aangestoken.
Heerlijk. Dit jaar was het helaas lang wachten op bbq weer.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Vanmiddag gewandeld in en door ons mooie Twente. We wandelden rond Sint Isidorushoeve, de buurtschappen Holthuizen en Boekelo (niet te verwarren met het Boekelo dat bij Enschede ligt). In de kleine buurtschap Holthuizen is dan een rustpunt. Op onze wandeltochtjes maken we vooral in de zomer wel gebruikt van zulke rustpunten. Er is wel veel verschil in de kwaliteit van rustpunten, zo hebben we intussen wel bemerkt.
Verder was het heel mooi weer, en dan kun je genieten van de stilte in die kleine buurtschappen. Overigens, toen in Holthuizen de eigenaar even bij ons kwam kijken en een praatje met ons maakte merkten we dat hij ook meewerkte aan de (voor mij althans) beruchte Zomerfeesten in St. Isidorushoeve. Deze gaan waarschijnlijk komende week van start, want de grote tenten stonden al klaar voor het feest. Het dorpje is mooi, rustig, een mooie nieuwbouwwijk en een Roomse kerk. Ja, hoe mooi De Hoeve (lokale naam voor St. Isidorushoeve) ook is, ik zou er me toch niet thuis voelen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Maanenschijn »

Wederom een zaterdag voorbereiding treffen voor het plaatsen van de mantelzorg woning voor mijn schoonouders op ons terrein. Vandaag waren de nutsvoorzieningen aan de beurt.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Ambtenaar schreef: 13 mei 2023, 18:22 Barbecue voor de eerste keer dit jaar aangestoken.
Ook nog iets gebakken of vooral eens gekeken of tie het nog deed? :)
Henk J
Berichten: 2559
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Henk J »

merel schreef: 12 mei 2023, 14:49 Het maakte inderdaad geen verschil. ;). Het was ontzettend vertrouwd en gezellig.
Mooi, bij mij waren het 'alleen' collega's. Dat maakt het wel anders denk ik.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Ambtenaar schreef:Barbecue voor de eerste keer dit jaar aangestoken.
Wij gisteren
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

Zeeuw schreef: 13 mei 2023, 19:04 Ook nog iets gebakken of vooral eens gekeken of tie het nog deed? :)
Zeker, vis, vlees en groente.
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4763
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Herman schreef: 12 mei 2023, 20:51 Ik kom zojuist van de kerkmarkt terug.

Toch mooi om voor € 2,50 de brieven van Samuel Rutherford op te kop te kunnen tikken, terwijl toch vermaarde boekensnuffelaars mij voor zouden moeten zijn geweest.
Onderschat je eigen neus niet. :livre :)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Plaats reactie