Wat doen we vandaag?

Henk J
Berichten: 2608
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Henk J »

Zeeuw schreef:Auto aan het inpakken. Morgenvroeg richting Frankrijk. De zomer is al wat voorbij, mooie tijd om dingen te ondernemen.
Wij vertrekken juist vannacht richting huis vanuit de Franse Alpen. Goede reis gewenst.
DDD
Berichten: 28804
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Vandaag langs het Lago Maggiore gefietst. En gezwommen. Erg mooi.

Zonder wielrenkleren trouwens. Maar wel in korte broek;-)
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4105
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Maanenschijn »

Zeeuw schreef:Auto aan het inpakken. Morgenvroeg richting Frankrijk. De zomer is al wat voorbij, mooie tijd om dingen te ondernemen.
Bon voyage naar La Bonne Source, fijne vakantie!
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ambtenaar
Berichten: 9260
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef:Vandaag langs het Lago Maggiore gefietst. En gezwommen. Erg mooi.

Zonder wielrenkleren trouwens. Maar wel in korte broek;-)
Toch tijd dat je een fietsoutfit koopt. In Italië kun je daarvoor zeker slagen.
DDD
Berichten: 28804
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Die heb ik wel. Maar dat is voor zo'n tochtje overdreven. Het ziet er ook niet uit als je een stadje bezoekt. Het is ook nog eens een elektrische fiets.
Hoopvol
Berichten: 1307
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Hoopvol »

DDD schreef:Die heb ik wel. Maar dat is voor zo'n tochtje overdreven. Het ziet er ook niet uit als je een stadje bezoekt. Het is ook nog eens een elektrische fiets.
Je moet natuurlijk wel oppassen met fietskleding in reformatorisch Nederland. Voor je het weet wordt je voor dominee aangezien..
Ambtenaar
Berichten: 9260
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef:Die heb ik wel. Maar dat is voor zo'n tochtje overdreven. Het ziet er ook niet uit als je een stadje bezoekt. Het is ook nog eens een elektrische fiets.
Nee, als je geen inspanning hoeft te leveren, heb je ook geen zeem in de broek nodig.
DDD
Berichten: 28804
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Dat staat er los van. Dat ligt meer aan de tijd die je op een zadel zit. Maar mijn reisgenoot wil geen 150 km fietsen, dus een fietsbroek is niet nodig.
merel
Berichten: 9894
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Zeeuw schreef:Auto aan het inpakken. Morgenvroeg richting Frankrijk. De zomer is al wat voorbij, mooie tijd om dingen te ondernemen.
Heerlijk!! Fijne vakantie!
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ditbenik »

Ik sprak met mensen die door de wateroverlast van 29 juni getroffen zijn. Trieste verhalen. Tijdelijk wonen op een ander adres met bijvoorbeeld alleen nog de eigen dekbedden. Niet in aanmerking komen voor de uitkering van € 1.000,-- uit het rampenfonds want die is alleen voor mensen die in juli zijn getroffen door het water. Ik ben geschrokken van de impact die het op mensen heeft.
Morgen een rustige dag. In onze eigen gemeente is er maar een dienst. Morgenmiddag naar een dienst bij een gemeenten verderop en verder heerlijk uitrusten. Gezegende zondag allemaal!
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5432
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door pierre27 »

Hoopvol schreef:
DDD schreef:Die heb ik wel. Maar dat is voor zo'n tochtje overdreven. Het ziet er ook niet uit als je een stadje bezoekt. Het is ook nog eens een elektrische fiets.
Je moet natuurlijk wel oppassen met fietskleding in reformatorisch Nederland. Voor je het weet wordt je voor dominee aangezien..
Jong belegen?:)
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
aggieoudje
Berichten: 904
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Genieten van de rust van het weekend en van de aankomende 3 weken vakantie!
Vakantie kwam precies op het juiste moment, afgelopen woensdag op werk schoot het in mijn rug. Ik bukte alleen maar om een paar luiers uit de kast onder de commode te halen en ik voelde het zo knappen.
Ik heb een aardig hoge pijngrens maar toch wel op mn tandvlees gelopen de laatste 3 dagen. Mijn werk bestaat nou eenmaal veel uit tillen en bukken en dat helpt niet echt, voelde me redelijk nutteloos.(collega zei dat het mee viel maar voelde wel zo)
Hopelijk zorgen 3 weken rust ervoor dat het over gaat!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Chrisje72
Berichten: 1486
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Opruimen. Een onbekende blijgemaakt met 8 dozen kleding waar mijn zoon was uitgegroeid. De buurkinderen met zijn autootjes en dieren.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10443
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Wat naar en pijnlijk @aggieoudje!
Maar je vakantie gebruiken om te herstellen lijkt me niet de bedoeling!
Ziek melden is beter en als je weer beter bent kun je genieten van je welverdiende vakantie
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Dodo »

Dodo schreef:
pierre27 schreef:
Dodo schreef:Op zoek naar een leuk idee voor een gastenboek voor een bruiloft. Zoon twee gaat trouwen. Er zijn al heel wat bruiloften geweest in hun vriendenkring, dus veel dingen zijn al een keer gedaan.
Op dit moment neigen we naar een Jenga-spel, waarbij iedereen zijn naam op een blokje kan schrijven.
Jaren geleden bij vrienden gedaan, de wc-deur op een stel schragen en iedereen zijn/haar naam met watervaste stift erop. Geweldig geheel was het.
Dit wordt het. Ik was bang dat het over de top was, niet voor mijn zoon (die heeft heel veel boter op zijn hoofd) maar voor de aanstaande schoondochter. Maar nu kwam haar moeder ook met het deur-idee, en ik heb een sleutel van het huis, dus bingo.
We hebben dit gisteren uitgevoerd en het was erg leuk. Een setje stiften in mooie kleuren erbij, en iedereen heeft op de deur geschreven. Mijn idee was alleen de namen, maar sommigen werden erg creatief dus het is een heel kunstwerk geworden.

En voor iedereen die een bruiloft gaat organiseren: er was vriendelijk verzocht om de mobieltjes in de tas/zak te laten en geen foto's te nemen en ze al helemaal niet te delen voor het bruidspaar de foto's zou delen. Dat gaf een fijne gezellige sfeer waarin iedereen met iedereen kletste en zich vermaakte, en vooral genoot van de mooie momenten. Ik kan het iedereen aanraden.
Plaats reactie