Laatst gekochte boeken

Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4090
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Maanenschijn »

Ik merk wel op dat genoemde predikant hier meeleest of mee discussieert. Anders zou hij niet refereren aan ene Erskinees.

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Online
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12065
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Herman »

Om terug te keren naar het onderwerp: ik verheug me op een hele stapel nieuwe boeken, te verkrijgen op mijn verjaardag volgende week.
Inwoner
Berichten: 407
Lid geworden op: 11 sep 2023, 14:09

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Inwoner »

Maanenschijn schreef: 04 jan 2024, 13:56 Ik merk wel op dat genoemde predikant hier meeleest of mee discussieert. Anders zou hij niet refereren aan ene Erskinees.
Er zijn diverse predikanten onder ons...
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4090
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Maanenschijn »

Inwoner schreef:
Maanenschijn schreef: 04 jan 2024, 13:56 Ik merk wel op dat genoemde predikant hier meeleest of mee discussieert. Anders zou hij niet refereren aan ene Erskinees.
Er zijn diverse predikanten onder ons...
Zeker, ze zijn inwonend…. :).
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
newton
Berichten: 681
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door newton »

Voor mijn verjaardag kreeg ik bonnen, helaas van bol.com zodat ik ze niet bij de lokale boekhandel kan besteden.
Ik zou een HSV studiebijbel aan willen schaffen. Nu zie ik dat er 2 varianten zijn, een gewone een de luxe met een leren kaft. Zou dat een prijsverschil van 50,- rechtvaardigen? En wat is het nou, een hardback of een flexibele band, of sluit elkaar niet uit? https://www.jongbloedmedia.nl/product/studiebijbel/
Online
Bertiel
Berichten: 4621
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Bertiel »

De normale kaft vind ik vlug kapot gaan
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Psalm
Berichten: 930
Lid geworden op: 15 mei 2023, 20:15

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Psalm »

newton schreef: 04 jan 2024, 17:35 Voor mijn verjaardag kreeg ik bonnen, helaas van bol.com zodat ik ze niet bij de lokale boekhandel kan besteden.
Ik zou een HSV studiebijbel aan willen schaffen. Nu zie ik dat er 2 varianten zijn, een gewone een de luxe met een leren kaft. Zou dat een prijsverschil van 50,- rechtvaardigen? En wat is het nou, een hardback of een flexibele band, of sluit elkaar niet uit? https://www.jongbloedmedia.nl/product/studiebijbel/
Mijn ervaring met de harde kaft is dat deze snel loslaat op de rug. Een leren band lijkt mij de investering wel waard.
Chrisje72
Berichten: 1486
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Chrisje72 »

Receptloos
Leer koken uit de losse pols
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door FlyingEagle »

Eens met de andere forummers. Gaat bij mij ook kapot
newton
Berichten: 681
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door newton »

Bedankt voor de adviezen
Haggai
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 mei 2018, 00:43

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Haggai »

TSD schreef: 04 jan 2024, 11:06
Haggai schreef: 04 jan 2024, 03:53 Ik ken de dominee enigszins omdat hij wel eens heeft gepreekt bij ons overzee en bij ons heeft verbleven. Ik heb hem een mailtje gestuurd over zaken die genoemd werden. Hij gaf het volgende aan:

- Red Heifer Publishing is mijn eigen uitgeverijtje. Het eerste doel is om onbekende Bijbelgedeelten naar voren te brengen in prekenboeken.
- Het gaat maar om een boek of twee per jaar. Bij ieder boek wordt de opbrengst toebedeeld aan een goed doel. In sommigen gevallen is dat expliciet weergegeven: kerkbouw Ger. Gem. Kootwijkerbroek, orgelfonds Ger. Gem. Veen, Bethlehem zending. In andere gevallen verdelen we het onder diverse doelen. Zo lang ik uit de kosten ben, kan ik de rest toebedelen aan goede doelen. Voor het boek 'Gaza zal verlaten wezen' willen we de opbrengst gebruiken voor de uitgave van een Engelse en Hebreeuwse versie.
- De teksten op de website worden niet door mijzelf geschreven. Een zekere meneer Erskinees vond het zeer grappig dat ik mijn eigen boek zou promoten. Dat ben ik met hem eens! Het is echter niet de werkelijkheid.
- Met Solid Post Productions heb ik niets te maken. Dat is een onderneming van de vorige bewoner.
Je hebt - neem ik aan - wel toestemming om (delen van) zijn mail openbaar te publiceren?
Ja, hij heeft aangegeven dat prima te vinden. Daarnaast wilde hij melden dat hij geen frequent bezoeker is van het forum. Hij kijkt er zo nu en dan eens op als zijn naam genoemd wordt en hij daarop gewezen wordt.

De naam 'Erskinees' kende hij alleen omdat ik hem dat gemeld had. Wel wilde hij in deze weg van harte Gods zegen toewensen aan alle deelnemers van het forum.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Tiberius »

Haggai schreef: 05 jan 2024, 04:05Wel wilde hij in deze weg van harte Gods zegen toewensen aan alle deelnemers van het forum.
Hartelijk bedankt. Wens hem wederkerig een gezegend nieuwjaar, als je hem spreekt.
Erskinees
Berichten: 2756
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Erskinees »

Erg bijzonder allemaal.
HHR
Berichten: 990
Lid geworden op: 15 jun 2023, 09:02

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door HHR »

Haggai schreef: 05 jan 2024, 04:05 Daarnaast wilde hij melden dat hij geen frequent bezoeker is van het forum. Hij kijkt er zo nu en dan eens op als zijn naam genoemd wordt en hij daarop gewezen wordt.
.
Altijd zo grappig. Ik hoor het regelmatig.
Al die dominees die expliciet aangeven alleen maar af en toe te kijken of als ze er op geattendeerd worden. :haha
Praktijk is meestal dat ze gewoon vaste bezoeker zijn. (En begrijpelijk, als je wilt weten wat er leeft in de achterban moet je RF lezen)

Maar erken dat gewoon.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Tiberius »

Iedereen is welkom op dit forum; ook ambtsdragers. Maar het is niet de bedoeling naar hun identiteit te vissen of hinten. Daarom heb ik hier wat berichten weggehaald.
Plaats reactie