Het grote weertopic
Het grote weertopic
Het vervolg van Het grote WEERTOPIC
- Bonny
- Contacteer:
Re: Het grote WEERTOPIC [2]
Boottochtje in Amsterdam is gedeeltelijk in het water gevallen.
The Groom's still waiting at the altar
Balen voor je.Bonny schreef:Boottochtje in Amsterdam is gedeeltelijk in het water gevallen.
Of was het alleen het onderste deel van de boot?
Bonny schreef:Boottochtje in Amsterdam is gedeeltelijk in het water gevallen.
ehm....nou was zaterdag ook niet de meest ideale dag om te varen in Amsterdam....
Nee, dat lijkt me ook niet
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Aflakken maar uitgesteld, hoewel het alweer een hele tijd droog is. Maar buienradar drieuursverwachting geeft droogte (dan weet ik dus weer niet wat er na die drie uur komt en dat moet ik wel weten want de lak heeft langer dan drie uur nodig om te drogen voordat er regen op mag komen) en buienradar 24-uurs-verwachting verwacht regen.
Ach, gewoon lak hebben aan die buienradar
Het kan nog wel even duren tot het een keer een dag gegarandeerd droog is. Helaas...
Het kan nog wel even duren tot het een keer een dag gegarandeerd droog is. Helaas...
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Bonny
- Contacteer:
Wees gerust, ik was er niet bijTiberius schreef:Balen voor je.Bonny schreef:Boottochtje in Amsterdam is gedeeltelijk in het water gevallen.
Of was het alleen het onderste deel van de boot?
The Groom's still waiting at the altar
- Bert Mulder
- Contacteer:
in goed Nederlands zou dat 'het grote weer onderwerp' zijn...Tiberius schreef:Het vervolg van Het grote WEERTOPIC
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
No.Bert Mulder schreef:in goed Nederlands zou dat 'het grote weer onderwerp' zijn...Tiberius schreef:Het vervolg van Het grote WEERTOPIC
In een forum is 'topic' goed Nederlands.
- Bert Mulder
- Contacteer:
en 'no' moet 'nee' zijn...refo schreef: No.
In een forum is 'topic' goed Nederlands.
wikipedia:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Topic
Topic kan verwijzen naar:
Engels voor "onderwerp" of "kenobject", datgene wat niet off-topic is.
Topic Records, een Brits platenlabel, opgericht 1939.
Topic (chocoladereep), een merk chocoladereep van Mars.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Doe voor mij die chocoladereep dan maar, met dit weer.
- MarthaMartha
vandaag viel het mee gelukkig, we hadden spelletjesmorgen en vanmiddag zijn alle tieners naar een buitenprogramma....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
superweer hier!
Men ontmoet maar zelden een persoon die wil luisteren naar wat hij niet horen wil.
Hier ook.rivers schreef:superweer hier!