Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Prachtig tijdschrift. Lees hem nu een jaar en het verveeld nooit. Voor natuurliefhebbers.

https://tijdschriftnu.nl/products/roots-editie-4-2024
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Dodo »

Ja, zeker. Dan draait ze gewoon haar rondjes tot de accu leeg is of tot je haar optilt.
Maar het wordt niet schoon, het frist op. Als we die katten niet hadden, zou ik haar niet hoeven.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10440
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Orchidee »

Dodo schreef:Ja, zeker. Dan draait ze gewoon haar rondjes tot de accu leeg is of tot je haar optilt.
Maar het wordt niet schoon, het frist op. Als we die katten niet hadden, zou ik haar niet hoeven.
Oke, handig om te wetenAfbeelding
Ik wil er ook eentje voor "erbij" want met huisdieren én een klein gezinnetje inwonend loop ik nogal eens achter de feiten aan eerlijk gezegd 🫣
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Vast contact 3 jaar Eneco. Gas €1,21 Elec. € 0,31 en €125,00 loyaliteitskorting.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
HersteldHervormd
Berichten: 6114
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door HersteldHervormd »

Dodo schreef: 23 mar 2024, 10:38 Ja, zeker. Dan draait ze gewoon haar rondjes tot de accu leeg is of tot je haar optilt.
Maar het wordt niet schoon, het frist op. Als we die katten niet hadden, zou ik haar niet hoeven.
Moet je wel vaak zeker de stofzuiger ontharen?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Dodo »

De stofzuigermond? Valt wel mee, het zijn kortharen en dat worden stofpluizen. Gelukkig gaan ze nu weer meer naar buiten overdag.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Mannetje »

huisman schreef: 25 mar 2024, 09:52 Vast contact 3 jaar Eneco. Gas €1,21 Elec. € 0,31 en €125,00 loyaliteitskorting.
Hoe kom je aan dat laatste?
-
Bertiel
Berichten: 4622
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Bertiel »

ook wel benieuwd, ik heb een aantal weken geleden eneco gesproken, prijzen weet ik niet meer, maar mocht nog niet afspreken, want huidig contract loop pas 1 juli af.
Ik wacht nog wel even tot mei of zo, misschien dat de prijzen als het wat warmer wordt weer zakken
Ik ben ook al jaren klant bij hun, dus ben wel benieuwd hoe dat werkt met die korting.
Ik heb zonnepanelen, dus we krijgen maar een contract voor 1 jaar
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Bertiel schreef: 25 mar 2024, 12:01 ook wel benieuwd, ik heb een aantal weken geleden eneco gesproken, prijzen weet ik niet meer, maar mocht nog niet afspreken, want huidig contract loop pas 1 juli af.
Ik wacht nog wel even tot mei of zo, misschien dat de prijzen als het wat warmer wordt weer zakken
Ik ben ook al jaren klant bij hun, dus ben wel benieuwd hoe dat werkt met die korting.
Ik heb zonnepanelen, dus we krijgen maar een contract voor 1 jaar
Mijn contract loopt op 24 juni af. Je kunt 3 maanden van te voren een nieuw contract afsluiten. In de ‘mijn eneco’ omgeving stond hun aanbod klaar. 1 jaar €75,- korting 3 jaar € 125,- korting. Bij 1 jarig contact waren de elec tarieven lager . Gasprijs was hetzelfde als bij 3 jaar.

De tarieven zijn iets lager dan mijn huidige. Ik ga niet wachten met al die onrust in de wereld. Vloeibaar gas moet nu al omvaren vanwege de dreiging van de Houthi’s . 3 jaar met deze tarieven is voor ons gebruik prima.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Mannetje »

Die loyaliteitskorting kan ik nergens vinden, overige tarieven zijn gelijk bij mij. Misschien maar eens een medewerker zien te spreken.
-
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Mannetje schreef: 25 mar 2024, 12:55 Die loyaliteitskorting kan ik nergens vinden, overige tarieven zijn gelijk bij mij. Misschien maar eens een medewerker zien te spreken.
Stond bij mijn aanbod die vandaag voor mij klaar stond. Denk dat er geen korting is bij variabel tarief maar daar heb ik niet naar gekeken.

Eneco zit met zijn tarieven ergens middenin. Er zijn goedkopere en er zijn duurdere.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door merel »

Misschien moeten wij ook eens bellen met Eneco. Ons jaarcontract loopt ook ergens deze zomer af en wij zijn ook al sinds 2007 bij hen aangesloten.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

merel schreef: 25 mar 2024, 14:04 Misschien moeten wij ook eens bellen met Eneco. Ons jaarcontract loopt ook ergens deze zomer af en wij zijn ook al sinds 2007 bij hen aangesloten.
Je kunt pas 3 maanden voor einde contract verlengen. Daarvoor krijg je geen aanbod. Ik in ieder geval niet. Moest wachten tot 24 maart (contract loopt tot 24 juni).

Over de korting. Het staat zo op ons contract.

Uw cadeau

Natuurlijk zijn wij blij met u als klant. Maar we vinden het nog fijner als u klant blijft. Daarom ontvangt u een loyalteitsbonus van €125,00 op uw jaarnota.

Lief toch? :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Mannetje »

Ons contract loopt over iets meer dan een maand af, dus het moet kunnen. Maar nergens zie ik de loyaliteitskorting, dat zou toch wel mogen na een jaar of 19...
-
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Mannetje schreef: 25 mar 2024, 15:21 Ons contract loopt over iets meer dan een maand af, dus het moet kunnen. Maar nergens zie ik de loyaliteitskorting, dat zou toch wel mogen na een jaar of 19...
Heb je op ‘mijn eneco’ je aanbod bekeken? Staat onder: Je kunt nu verlengen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie