Hé bah...griezelig...Ichtus schreef:Aan m'n neef, die vanaf maandag spoorloos verdwenen is....
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Aan mijn vriendin die vanaf vandaag voor 3 maanden opgenomen is in Bos en Duin..
Moeilijk, maar misschien het beste voor haar...Droelie schreef:Aan mijn vriendin die vanaf vandaag voor 3 maanden opgenomen is in Bos en Duin..
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat mag ik hopen van wel..Orchidee schreef:Moeilijk, maar misschien het beste voor haar...Droelie schreef:Aan mijn vriendin die vanaf vandaag voor 3 maanden opgenomen is in Bos en Duin..
moeilijk. Maar ze heeft het daar best goed. Onze dochter heeft er ook 3 maanden gezeten en is er erg van opgeknapt; en had het erg naar haar zin.(ze had best nog een poosje willen blijven...)Droelie schreef:Aan mijn vriendin die vanaf vandaag voor 3 maanden opgenomen is in Bos en Duin..
Hoop dat je vriendin er straks ook zo op mag terugkijken!
Aan gisteren, een bijzonder mooie dienst gehad waarin veel familie en vrienden aanwezig waren en getuigen mochten zijn van mijn belijdenis.
Had je nog geen belijdenis gedaan dan?Lassie schreef:Aan gisteren, een bijzonder mooie dienst gehad waarin veel familie en vrienden aanwezig waren en getuigen mochten zijn van mijn belijdenis.
~~Soli Deo Gloria~~
Niet voor de kerk (wel voor God) en nu ben ik ook gelijk volwaardig lid geworden.Hendrikus schreef:Had je nog geen belijdenis gedaan dan?Lassie schreef:Aan gisteren, een bijzonder mooie dienst gehad waarin veel familie en vrienden aanwezig waren en getuigen mochten zijn van mijn belijdenis.
Maar deed jij als enige dan belijdenis ?Lassie schreef:Aan gisteren, een bijzonder mooie dienst gehad waarin veel familie en vrienden aanwezig waren en getuigen mochten zijn van mijn belijdenis.
In de meeste kerken is het toch in het voorjaar ? Pasen of Pinksteren bijv.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Bert Mulder
- Contacteer:
Bij ons gebeurt 'belijdenis doen' ook op alle tijden van het jaar....Mara schreef:Maar deed jij als enige dan belijdenis ?Lassie schreef:Aan gisteren, een bijzonder mooie dienst gehad waarin veel familie en vrienden aanwezig waren en getuigen mochten zijn van mijn belijdenis.
In de meeste kerken is het toch in het voorjaar ? Pasen of Pinksteren bijv.
(zo heeft onze oudste dochter ook een week geleden belijdenis gedaan. Is ook prachtig om als ouderling bij de belijdenis aanwezig te zijn, ook in de kerkenraad.
De Heere zij geprezen!
Lassie, gefeliciteerd, en de zegen des Heeren gewenst in je leven!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Oude-Waarheid
Sterkte!!Lassie schreef:Niet voor de kerk (wel voor God) en nu ben ik ook gelijk volwaardig lid geworden.Hendrikus schreef:Had je nog geen belijdenis gedaan dan?Lassie schreef:Aan gisteren, een bijzonder mooie dienst gehad waarin veel familie en vrienden aanwezig waren en getuigen mochten zijn van mijn belijdenis.
Hoorde vroeger wel zeggen "Welkom in de strijd"
Van harte gefeliciteerd en Gods zegen toegebeden.Lassie schreef:Aan gisteren, een bijzonder mooie dienst gehad waarin veel familie en vrienden aanwezig waren en getuigen mochten zijn van mijn belijdenis.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aan de vader van een klasgenoot van een dochter die al een paar dagen op de IC ligt, ivm een ernstige hersenbloeding...
Iets jonger als ikzelf, en nog onzeker hoe en of hij dit overleeft...
Zat pas nog naast hem op een informatieavond, (over profielkeuze), voor het oog een jonge gezonde man...
Wat een omstandigheden, ineens in je gezin...
Iets jonger als ikzelf, en nog onzeker hoe en of hij dit overleeft...
Zat pas nog naast hem op een informatieavond, (over profielkeuze), voor het oog een jonge gezonde man...
Wat een omstandigheden, ineens in je gezin...
heftig Orchidee,
Ik denk aan m'n tante die vandaag aan haar heup geopereerd wordt. Hopen dat alles goed mag gaan (ze gebruiken nu de nieuwe techniek).
Ik denk aan m'n tante die vandaag aan haar heup geopereerd wordt. Hopen dat alles goed mag gaan (ze gebruiken nu de nieuwe techniek).
-
Aan het bericht wat ik hoorde, waar ik zo ontzettend vol van ben.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)