Wist je dat . . . [11]
- madelief1983
Re: Wist je dat . . . [11]
ik moe ben!
- Wilma van den Berg
...zie niet op mensen maar zie op Hem en verwacht het van Hemmonique schreef:ik aanstaande woensdag een date heb
en dat ik zo zenuwachtig daarvoor ben
dat dit egt wat gaat worden
Niet ons o Heer, niet ons maar Uw naam zij alle eer en roem gegeven
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
...ik nu weer van de laptop af ga. 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
....dat mijn vader waarschijnlijk weer wondroos (volgensmij heet het zo) heeft, en dat hij nu naar het ziekenhuis gaat. Hopelijk krijgt hij de goede medicijen...
Hij heeft het al vaker gehad, en het kan altijd terug komen......

Vervelend! Mijn moeder heeft dat 2 keer gehad, jaren terug al. Wens m maar beterschap!judith schreef:....dat mijn vader waarschijnlijk weer wondroos (volgensmij heet het zo) heeft, en dat hij nu naar het ziekenhuis gaat. Hopelijk krijgt hij de goede medicijen...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Zal ik doen. Hij is erg beroerd nu.......hmprff schreef:Vervelend! Mijn moeder heeft dat 2 keer gehad, jaren terug al. Wens m maar beterschap!judith schreef:....dat mijn vader waarschijnlijk weer wondroos (volgensmij heet het zo) heeft, en dat hij nu naar het ziekenhuis gaat. Hopelijk krijgt hij de goede medicijen...

Pap zegt: bedankthmprff schreef:Vervelend! Mijn moeder heeft dat 2 keer gehad, jaren terug al. Wens m maar beterschap!judith schreef:....dat mijn vader waarschijnlijk weer wondroos (volgensmij heet het zo) heeft, en dat hij nu naar het ziekenhuis gaat. Hopelijk krijgt hij de goede medicijen...

...ik nu naar het dorp ga, pillen halen.
- madelief1983
ik hoop dat mn man vandaag niet zo laat thuis is
- JolandaOudshoorn
wens hem beterschap en laat hem rustig aan doen!judith schreef:....dat mijn vader waarschijnlijk weer wondroos (volgensmij heet het zo) heeft, en dat hij nu naar het ziekenhuis gaat. Hopelijk krijgt hij de goede medicijen...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zal ik doen. Hij heeft hoge koorts...net had hij 40 graden koorts. Nu iets minder hoop ikJolandaOudshoorn schreef:wens hem beterschap en laat hem rustig aan doen!judith schreef:....dat mijn vader waarschijnlijk weer wondroos (volgensmij heet het zo) heeft, en dat hij nu naar het ziekenhuis gaat. Hopelijk krijgt hij de goede medicijen...

- madelief1983
beterschap voor je vader!
Dankjewel. Nu heeft hij ook nog heel erge hoofdpijn.madelief1983 schreef:beterschap voor je vader!

...ik nu lekker de laptop ga verlaten (jammergenoeg)....en nog even naar mijn opa en oma ga?
...en dat ik jullie allemaal een heel fijne en gezegende zondag toewens voor morgen, en veel gezelligheid, en leerzame gesprekken hier op RF.

...en dat ik jullie allemaal een heel fijne en gezegende zondag toewens voor morgen, en veel gezelligheid, en leerzame gesprekken hier op RF.

-ik weer terug ben van de zeeuwse riviera?*girly* schreef:Zal 't dr zeggen!albion schreef:Niks mis mee, het is heel goed voor het bloed zou mijn oma zeggen. Ik werd ook eens een keer geduwdjudith schreef:*girly* schreef:...Droelie gisteravond door de brandnetels is gerold???is dat zo geweldig??
in de brandnetels, maar mijn oma had geen medelijden.
-mijn rol in de brandnetels best lollig was..
-ik namelijk zei: o, daar loop ik wel even door
-mijn been nu van boven tot onder onder de rode schrammen zit?
-ik wel even heb staan springen om niet te gaan krabbelen?
-ik blij ben dat ik Girly door mijn stunt in een goed humeur heb gebracht?
-ik vanavond heb gezongen in Zaltbommel?
-dit geweldig gaaf was?
-ik wel amper mn ogen open kon houden?
-ik daarom maar lekker ga slapen..