Tiberius schreef:Ga je bij je schoonmoeder eten?adri schreef:Een zuur en halfmislukt fris fruitig kipschotel

Ik denk aan een parel. (en moet dan denken aan een liedje).jvdg schreef:Martha, Martha, gij bekommert u over vele dingen.....MarthaMartha schreef:aardappels, bloemkool met sausje, hamburger....
Ik bekommer mij over jouw avatar.![]()
Mijn idee is dat jouw avatar het midden houdt tussen een knoop op een zondagse tas en het oog van een reptiel.......![]()
Wat mag het wezen![]()
Lassie schreef:Ik denk aan een parel. (en moet dan denken aan een liedje).jvdg schreef:Martha, Martha, gij bekommert u over vele dingen.....MarthaMartha schreef:aardappels, bloemkool met sausje, hamburger....
Ik bekommer mij over jouw avatar.![]()
Mijn idee is dat jouw avatar het midden houdt tussen een knoop op een zondagse tas en het oog van een reptiel.......![]()
Wat mag het wezen![]()
Ikke zit ook nog vol van de hutspot. Ikke heb voorlopig nog geen zinin een koekie ofzo. kga nou lekker nog ff wat doen.judith schreef:ikke..zit er ok nog vol van..was lekker hoor :!: :!: :!:uitgeworpen schreef:Bij ons stampie-boerenkool met kaas en worst.
Mjammie, ik zit er nog vol van.
En dan neem ik niet eens veel...
wat mogen "dumplings" dan wel zijn?? hou je er ff rekening mee dat wij hier niet gewend zijn aan amerikaanse eettoestanden buiten de Mac en BurgerKing om???Margriet schreef:Kippesoep met dumplings.: