Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Ja, klinkt goed... vertel eens orchidee? Evt. pb
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Oh oh... sterkte!!Lassie schreef:![]()
Stemming prima.
Vandaag een leuke fruitmand gekocht bij huisman.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
????????????????????????????????????????????......niet deze huisman.PvS schreef:Stemming prima.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Nee, dit was bij Kees Huisman uit Oud-Beijerland, de groenteboer.huisman schreef:????????????????????????????????????????????......niet deze huisman.PvS schreef:Stemming prima.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Jullie zijn in Oud-Beijerland geweest???PvS schreef:Nee, dit was bij Kees Huisman uit Oud-Beijerland, de groenteboer.huisman schreef:????????????????????????????????????????????......niet deze huisman.PvS schreef:Stemming prima.
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Ja, maar dat is alweer enkele jaren geleden.parel schreef:Jullie zijn in Oud-Beijerland geweest???PvS schreef:Nee, dit was bij Kees Huisman uit Oud-Beijerland, de groenteboer.huisman schreef:????????????????????????????????????????????......niet deze huisman.PvS schreef:Stemming prima.
Er woonden enkele kennissen van ons.
Nooit meer van gehoord, en of ze nog in het land der levenden zijn weer ik zelfs niet.
Dan moeten ze wel stokoud zijn.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Heel erg dankbaar............
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gefeliciteerd!huisman schreef:Heel erg dankbaar............
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Verward, verbaasd, geschokt, moe...
PS Is de zoekfunctie van het forum verdwenen? Of hoe kan dat, kijk ik er nu overheen?
PS Is de zoekfunctie van het forum verdwenen? Of hoe kan dat, kijk ik er nu overheen?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Komt door die RefoJobs (zijn normale werkzoeksites niet verantwoord genoeg?) advertentie. Die is nogal breed als je je browser niet maximaliseert.
Moe. Zo maar eens naar bed. 

......Dankbaar, mijmerend, blij, ontroerd......
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Blij! na 7 weken, iedere dag bestralen, vanmiddag de laatste gehad 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!