Jo-Ann schreef:Eloesje schreef:Voor onbegrepen lichamelijke klachten heb ik een tip, ga eens naar mecebi (Ede of Putten) . Echt, ik heb daar zoveel goede berichten over gehoord/gemerkt van familieleden en kennissen heel dichtbij, het is geen kwakzalverij, wel een intensief traject. Na een behandeling is een dag rustig aan doen niet verkeerd, maar het levert echt veel op.
Geldklopperij. Ken iemand waarbij het jaren heeft geduurd, veel geld heeft gekost, niets heeft opgeleverd.
En nu hebben ze dikke geldproblemen.
Ik ken een gezin waarin meerdere leden behandeld zijn voor verschillende klachten (oa lyme, allergieën, cvs) door de artsen in het ziekenhuis wordt je naar huis gestuurd met de mededeling dat het tussen je oren zit en kun je afgekeurd worden, ziek thuis gaan zitten. Zij kunnen nu hun werk weer doen, school af kunnen maken en veel minder exceem klachten.
Tja, zij zijn niet de enige, in mijn familie iemand met lyme/pfeiffer die dat nu echt kwijt is. En als het kwakzalverij is, hoe kun je dan na de behandeling koorts ontwikkelen, iedere keer zo'n 2 dagen ziek zijn en daarna verbetering optreden?
Behandeling die mecebi gebruikt wordt in het buitenland als regulier gezien.
Maar goed, je kunt ook gewoon doortobben, prima, even goede vrienden.