Wist je dat . . . [12]

Moni

Re: Wist je dat . . . [12]

Bericht door Moni »

Tiberius schreef:
Moni schreef:
Mister schreef:... ze dat niet meer zeggen als jij de monteur ook zo toe gaat spreken?
... je ook een Hummer of iets dergelijks kan kopen?
... je met een Swift wel lekker lage lasten heb?
... ik met zo'n reactie meer kan.
... we er inderdaad op die manier de gek mee staken dat ik aan hem zou moeten vragen: "" verkoop je nog veel autootjes?" of ja ik breng m'n autootje voor een beurtje en apktje. enz enz
... een swift inderdaad goed betaalbaar is en rijdt super, ik heb 'm daarom ook. :super
Of als je hem op gaat halen: "Zo, dat is een grote rekening voor zo'n klein autootje".
... ik dit helaas net te laat lees!
... ik de auto al opgehaald heb en de rekening inderdaad erg hoog (groot) :oO was, maar daar hadden ze al over gebeld.
claus

Bericht door claus »

Inderdaad doet dit vreemd aan. Trouwens, ook vreemd vind ik dat de predikant van de CGK van Sliedrecht-Centrum, ds. J. P. Boiten al wekenlang niet meer in zijn eigen gemeente voor mag gaan. Wat is daar aan de hand? Draait dit soms uit op een zogenaamde losmaking? Wie weet hier meer van?
Zacheüs

Bericht door Zacheüs »

Wat daar aan de hand is, weten zelfs de gemeenteleden niet.
In ieder geval is er pas een uitspraak, (kerk)rechterlijk of zo weet ik ook niet precies, geweest die in het voordeel was van ds. Boiten. Het is idd. allemaal heel vaag, vrienden van mij kerken daar, maar zij mochten het helemaal overgeven in de handen van de Heere. En dat de uitspraak nu zó is, zien zij als verhoring op het gebed!
helma

Bericht door helma »

Kislev schreef:... ik in het RD lees:

SIRJANSLAND – De predikant van de hervormde gemeente Sirjansland, ds. R. D. Kwint, is per 1 september ontheven uit het ambt van dienaar des Woords.

Dat meldde De Waarheidvriend, weekblad van de Gereformeerde Bond in de Protestantse Kerk, vandaag.

Het breed moderamen van de classis Zierikzee besloot op 31 augustus ds. Kwint uit het ambt te ontheffen, nadat de predikant hiertoe zelf een verzoek had ingediend.

Ds. Kwint diende de gemeente van Sirjansland sinds juli 2006. Daarvoor was hij predikant in Quebec (Canada).

Krijg er een wat vreemd gevoel bij: ik lees niets over gezondheidsproblemen of vervroegd emiritaat of overgang naar de HHK.

:ouin een verdrietige zaak
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

helma schreef:

SIRJANSLAND – De predikant van de hervormde gemeente Sirjansland, ds. R. D. Kwint, is per 1 september ontheven uit het ambt van dienaar des Woords.

Dat meldde De Waarheidvriend, weekblad van de Gereformeerde Bond in de Protestantse Kerk, vandaag.

Het breed moderamen van de classis Zierikzee besloot op 31 augustus ds. Kwint uit het ambt te ontheffen, nadat de predikant hiertoe zelf een verzoek had ingediend.

Ds. Kwint diende de gemeente van Sirjansland sinds juli 2006. Daarvoor was hij predikant in Quebec (Canada).

Krijg er een wat vreemd gevoel bij: ik lees niets over gezondheidsproblemen of vervroegd emiritaat of overgang naar de HHK.

En bovenal een zeer trieste zaak.
jvdg

Bericht door jvdg »

MarthaMartha schreef:
Mister schreef:... ze dat niet meer zeggen als jij de monteur ook zo toe gaat spreken?
... je ook een Hummer of iets dergelijks kan kopen?
... je met een Swift wel lekker lage lasten heb?

Mmmm... in een hummer zou ik best eens willen rijden :hum
De Hummer Limousine: 11 meter Royale

De Extreme Hummer limousine Black Edition; een super stretched 11 meter lange limousine. Geschikt voor 14 personen compleet met alle luxe die denkbaar zijn.

DVD, TV's, super stereo, minibars, sterrenhemel en nog veel en veel meer. Deze ultieme limousine is inzetbaar voor gelegenheden als bruiloften, gala's, diner, concert, bedrijfsuitjes, promotie, film & foto opnamen en verassingsparty's.

Als het om bijzonder vervoer gaat, leggen wij graag de rode loper voor u uit! Voor reserveringen, informatie over onze limousine vervoer mogelijkheden of een vrijblijvende offerte kunt u altijd contact met ons opnemen.
henriët

Bericht door henriët »

Oude-Waarheid schreef:
helma schreef:

En bovenal een zeer trieste zaak.
het is een zeer ernstige en verdrietige zaak, wat betreft het vreemde gevoel van kislev, dat snap ik wel. Ds Kwint had ook geen gezondheidsproblemen of wat dan ook, hij heeft een nieuwe vrouw,en daardoor kon hij zijn ambt niet meer uitoefenen. Laten we please op t forum geen discussie oid aangaan, t is al erg genoeg.
Dit is dus de reden, dus kunnen we verder stoppen erover.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

...ik net bij de supermarkt melk wilde halen
... je wel heel erg op de datum moet letten
... er pakken melk stonden van 24 sept.
Zacheüs

Bericht door Zacheüs »

Hé Lassie, dat had ik gisteravond ook!

Eén pak van de 24e, de rest was 25/9 en helemaal achterin stond zo zielig één pak met 28/9 dat ik die maar gepakt heb......
Enne, het was niet bij Aldi of Lidl maar bij de Plus!! :fouet
Lassie

Bericht door Lassie »

bij mij was het bij Super de Boer.
refo

Bericht door refo »

Zacheüs schreef:Hé Lassie, dat had ik gisteravond ook!

Eén pak van de 24e, de rest was 25/9 en helemaal achterin stond zo zielig één pak met 28/9 dat ik die maar gepakt heb......
Wat is er mis met de LIDL? Gisteravond hebben we daar tien pakken gekocht met als THT datum 11 oktober. Voor 43 cent per liter. Persoonlijk vind ik dat te goedkoop, maar ze wilden er niet meer voor hebben.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zacheüs

Bericht door Zacheüs »

refo schreef:

Wat is er mis met de LIDL? Gisteravond hebben we daar tien pakken gekocht met als THT datum 11 oktober. Voor 43 cent per liter. Persoonlijk vind ik dat te goedkoop, maar ze wilden er niet meer voor hebben.

Niks mis mee verder, ik kom er geregeld, alleen moet je daar als klant alert zijn op de datum van bijv. zuivel en vleeswaren. Laatste keer dat ik daar was : een bakje filet american met de datum van 2 weken daarvoor......
Bij de Plus maken ze reclame met de leus: artikelen met de datum van vandaag treft u bij ons niet aan. Dus: meer een reactie van mij over de onoplettendheid van de Plus.
vlinder

Bericht door vlinder »

Zacheüs schreef:
refo schreef:

Niks mis mee verder, ik kom er geregeld, alleen moet je daar als klant alert zijn op de datum van bijv. zuivel en vleeswaren. Laatste keer dat ik daar was : een bakje filet american met de datum van 2 weken daarvoor......
Bij de Plus maken ze reclame met de leus: artikelen met de datum van vandaag treft u bij ons niet aan. Dus: meer een reactie van mij over de onoplettendheid van de Plus.
Nou dat is dan een slecht LIDL. Wij gaan er ook al jaren en we hebben altijd een keurig nette winkel, nooit lege dozen, brede gangpaden, snel aan de beurt bij de kassa en nooit last met de THT. Kwalitatief vind ik niet alle producten goed, maar dat is ook een kwestie van smaak. Ik heb echt geen klagen over LIDL.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Ik vind de Lidl of Aldi waardeloos. Als je er geweest bent moet je altijd nog naar een andere supermarkt om ontbrekende producten te kopen die ze daar niet hebben.

Maar goed daarom kunnen ze zo goedkoop zijn, zullen we maar denken.
Marco

Bericht door Marco »

Erasmiaan schreef:Ik vind de Lidl of Aldi waardeloos. Als je er geweest bent moet je altijd nog naar een andere supermarkt om ontbrekende producten te kopen die ze daar niet hebben.

Maar goed daarom kunnen ze zo goedkoop zijn, zullen we maar denken.
Je bent vermoedelijk de laatste tijd niet bij de Lidl geweest. Het basispakket hebben ze daar gewoon, en in veel gevallen meer keus in groente dan bij de 'gewone' supermarkt.

En zelfs al zou je gelijk hebben: ze zijn niet waardeloos. Ze hebben duidelijk hun bestaansrecht.

Net als de groenteboer, slager, bakker trouwens. Daar kan je ook geen complete maaltijd kopen...
Gesloten