Vakantie
Re: Vakantie
Wij hopen zelf naar de Allgau te gaan.
Dit is gelegen aan de voet van de Alpen, nabij het drielandenpunt Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
Dit is gelegen aan de voet van de Alpen, nabij het drielandenpunt Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
Hm, 2,5 jaar geleden aan de Bodensee gestaan, Duitse kant. Goede herinneringen aan!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mooi gebied inderdaad, die Allgäu. Wij waren er een paar jaar geleden.Orchidee schreef:Wij hopen zelf naar de Allgau te gaan.

Gezellige boel daar

~~Soli Deo Gloria~~
Veluwe 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Leuk, we hebben nu al voorpret!

Ik weet nog niet waar ik dit jaar naar toe gaan..
Tot nu toe 3 bestemmingen op mijn lijstje..
Rhodos
Thailand
Tunesië
Nog maar ff afwachten wanneer vriendlief vakantie kan krijgen bij zn nieuwe job!
Rhodos
Thailand
Tunesië
Nog maar ff afwachten wanneer vriendlief vakantie kan krijgen bij zn nieuwe job!

Heerlijk! Is 't geen idee dat wij met z'n 4en op vakantie gaan? Ehhh Griekenland? Italië?!?Droelie schreef:Ik weet nog niet waar ik dit jaar naar toe gaan..
Rhodos
Thailand
Tunesië

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gewoon eerste twee weken van augustus.Orchidee schreef:Ja dat zal dan wel, en die keuze hebben wij helaas niet...Tiberius schreef:Ik denk dat Refo buiten de Vakanz periode bedoelt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
ik heb zojuist een reis geboekt naar Canada

Bakkie doen bij Bert?
ja, en bij MargrietMister schreef:Bakkie doen bij Bert?

te ver weg ben ik bang...
Die zitten idd vele mijlen uit elkaar.helma schreef:ja, en bij MargrietMister schreef:Bakkie doen bij Bert?![]()
te ver weg ben ik bang...
Dat doen veel Nederlanders momenteel. Naar Vancouver over een paar weken.helma schreef:ik heb zojuist een reis geboekt naar Canada![]()
![]()
--------------
Meid wat heerlijk!!helma schreef:ik heb zojuist een reis geboekt naar Canada![]()
![]()
Eindelijk kan je je zus gaan bezoeken!
Ik ben blij voor je!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Leuk. Dat is nu wel aantrekkelijk denk vanwege de lage dollar?helma schreef:ik heb zojuist een reis geboekt naar Canada![]()
![]()
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.