Sterkte!Orchidee schreef:Aan de ene kant blij dat ik vandaag de laatste chemokuur heb gehad, aan de andere kant zijn me weer heftige en moeilijke dilemma's/beslissingen voorgeschoteld
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Sterkte, word je daarin begeleid?Orchidee schreef:Aan de ene kant blij dat ik vandaag de laatste chemokuur heb gehad, aan de andere kant zijn me weer heftige en moeilijke dilemma's/beslissingen voorgeschoteld
Sterkte Orchidee!
Hoe het komt weet ik niet, maar mijn stemming is uitermate labiel vandaag. Zonder reden heb ik het gevoel ieder moment in huilen uit te kunnen barsten. Hopelijk zakt het gauw weer...
Hoe het komt weet ik niet, maar mijn stemming is uitermate labiel vandaag. Zonder reden heb ik het gevoel ieder moment in huilen uit te kunnen barsten. Hopelijk zakt het gauw weer...
- Niet meer zo actief -
Ah...veel sterkte en wijsheid gewenst!!Orchidee schreef:Aan de ene kant blij dat ik vandaag de laatste chemokuur heb gehad, aan de andere kant zijn me weer heftige en moeilijke dilemma's/beslissingen voorgeschoteld
Lichamelijk of geestelijk?-DIA- schreef:benauwd...
Moet ik het zeggen?Cremar schreef:Lichamelijk of geestelijk?-DIA- schreef:benauwd...
Ik heb lichamelijk longemfyseem... en voor het andere lijkt het me niet de plek om hier op in te gaan.
Er zullen er wellicht niet veel zijn die dat begrijpen.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat je er hier niet op ingaat? Of dat je het geestelijk benauwd kunt hebben?
- Niet meer zo actief -
Ik heb geen idee wat longemfyseem inhoud. Kun je misschien uitleggen in een pb'tje?-DIA- schreef:Moet ik het zeggen?Cremar schreef:Lichamelijk of geestelijk?-DIA- schreef:benauwd...
Ik heb lichamelijk longemfyseem... en voor het andere lijkt het me niet de plek om hier op in te gaan.
Laat maar... Het is nog het heden der genade. Het kan nog voor iedereen.Mannetje schreef:Dat je er hier niet op ingaat? Of dat je het geestelijk benauwd kunt hebben?
Maar we moeten ons wel haasten om ons levens wil.
Ik, u en wij allemaal, we moeten geopenbaard worden voor de rechterstoel van Christus.
God rekent aan deze zijde van het graf met Zijn volk af.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Vergeet dan niet dagelijks psalm 143 vers twee te zingen.
Dat kun je lezen bij het longfonds: http://www.longfonds.nl/over-longen/cop ... ngemfyseemCremar schreef:Ik heb geen idee wat longemfyseem inhoud. Kun je misschien uitleggen in een pb'tje?-DIA- schreef:Moet ik het zeggen?Cremar schreef:Lichamelijk of geestelijk?-DIA- schreef:benauwd...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Verdrietig na het zien van beelden uit Irak hoe christenen door ISIS gemarteld en gedood worden.
Bang voor wat er nog komen gaat voor de christenen in Irak en Syrië.
Laten we ze niet vergeten in het gebed!
Bang voor wat er nog komen gaat voor de christenen in Irak en Syrië.
Laten we ze niet vergeten in het gebed!
Beschaamd en verward, dankbaarheid en blijdschap overheerst!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Goede uitslagen?Orchidee schreef:Beschaamd en verward, dankbaarheid en blijdschap overheerst!