Waar baal je van?
-
Re: Waar baal je van?
Ik vind het ook een mooie prijs, klein, handig en werkt ook nog eens goed als educatieve tool. Goede zet van het RD.
Ik had hem ook wel willen winnen, om eerlijk te zijn. 

Tiberius schreef:Ik had hem ook wel willen winnen, om eerlijk te zijn.
Ik ook

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik nietalbion schreef:Tiberius schreef:Ik had hem ook wel willen winnen, om eerlijk te zijn.
Ik ook

Zou niet weten wat ik met zo'n ding moet

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Oude-Waarheid schreef:Willem schreef:Minder op het web zitten en internetten en beter leren!Ruth schreef:Ik baal van een Rep Natuurkunde die k heb gemaakt
Ging niet zoo goed

**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**
Afgesloten spoorwegovergangen (gisteren te laat in de kerk omdat de NS 3 spoorwegovergangen had afgesloten vanwege werkzaamheden op zondag
) ...gelukkig was de dienst nog niet begonnen ook de dominee moest over die spoorwegovergang 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ik dacht al...huisman komt een kwartier te laat en heel de gemeente wacht geduldighuisman schreef:Afgesloten spoorwegovergangen (gisteren te laat in de kerk omdat de NS 3 spoorwegovergangen had afgesloten vanwege werkzaamheden op zondag) ...gelukkig was de dienst nog niet begonnen ook de dominee moest over die spoorwegovergang

Aan de kids uitlenenOrchidee schreef:Ik nietalbion schreef:Tiberius schreef:Ik had hem ook wel willen winnen, om eerlijk te zijn.
Ik ook![]()
Zou niet weten wat ik met zo'n ding moet

We zijn er "te oud" voor Orchidee

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
"Te oud"...Mara schreef:Aan de kids uitlenenOrchidee schreef:Ik nietalbion schreef:Tiberius schreef:Ik had hem ook wel willen winnen, om eerlijk te zijn.
Ik ook![]()
Zou niet weten wat ik met zo'n ding moet![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik baal van het feit dat ik in overdreven schoonmaakwoede het toetsenbord van mijn laptop besloot te gaan poetsen en daarbij de spatiebalk lospeuterde. In het kader van algemene onthaasting zit ik nu al anderhalf uur te prutsen om dat ding weer vast te krijgen...
nu breekt ook nog een stuk van mijn kies af 

"Te oud"...Orchidee schreef:Aan de kids uitlenenMara schreef:Ik nietOrchidee schreef:Tiberius schreef:Ik had hem ook wel willen winnen, om eerlijk te zijn.
Ik ook![]()
Zou niet weten wat ik met zo'n ding moet![]()

Maar.... jong van geest en hart ?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zita schreef:ik baal van het feit dat ik in overdreven schoonmaakwoede het toetsenbord van mijn laptop besloot te gaan poetsen en daarbij de spatiebalk lospeuterde. In het kader van algemene onthaasting zit ik nu al anderhalf uur te prutsen om dat ding weer vast te krijgen...
zoiets moet je ook nooit met je tanden doen!!!!Zita schreef:nu breekt ook nog een stuk van mijn kies af

helma schreef:Zita schreef:ik baal van het feit dat ik in overdreven schoonmaakwoede het toetsenbord van mijn laptop besloot te gaan poetsen en daarbij de spatiebalk lospeuterde. In het kader van algemene onthaasting zit ik nu al anderhalf uur te prutsen om dat ding weer vast te krijgen...zoiets moet je ook nooit met je tanden doen!!!!Zita schreef:nu breekt ook nog een stuk van mijn kies af

Dat ik van de week niet uitgecheckt heb met m'n OV-chipkaart. Ben benieuwd wat de consequenties zijn... 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!