Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]

MarthaMartha

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]

Bericht door MarthaMartha »

alweer een halve kies ...
de kies erachter is tijdens de bevalling doormidden gegaan.
Zal deze het ook wel zwaar gehad hebben :huhu
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lourens

Bericht door Lourens »

Een kip, lag vanmorgen dood in haar hok.
Nu nog maar een krielkipje over.

Iemand nog krielkippen in de aanbieding?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mara

Bericht door Mara »

Marnix schreef:Ja, we weten het niet precies (komt uit asiel) maar werd geschat op een jaar of 4 a 5.... dat was zo'n 14 jaar geleden.
Ach wat sneu :ouin
Was hij ziek ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

MarthaMartha schreef:alweer een halve kies ...
de kies erachter is tijdens de bevalling doormidden gegaan.
Zal deze het ook wel zwaar gehad hebben :huhu
Er wordt ook gezegd: iedere zwangerschap en bevalling kost een tand of kies.... :nonnon (maar of het ècht waar is, vraag ik mij af, bij mij igg niet)
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Lourens schreef:Een kip, lag vanmorgen dood in haar hok.

geen krielkippen, wel legkippen... zoon van Helma heeft vijf kuikens en zoekt nog een bestemming...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Auto

Bericht door Auto »

MarthaMartha schreef:

geen krielkippen, wel legkippen... zoon van Helma heeft vijf kuikens en zoekt nog een bestemming...
wat voor legkippen zijn dat?

(Kunnen de 2 die wij nu hebben de pan in en dan beginnen we opnieuw. Deze leggen voor geen meter)
jvdg

Bericht door jvdg »

Ja, via mijn buurman, en dan vooral een overschot aan hanen.
Graag wil ik dat buurman er één of twee overhoudt.

Let wel, hanen leggen normaliter geen eieren, het spaart je dus het rapen.
Maar hun rurale geluiden wegen hier ruimschoots tegenover op.
helma

Bericht door helma »

Auto schreef:
MarthaMartha schreef:

wat voor legkippen zijn dat?

(Kunnen de 2 die wij nu hebben de pan in en dan beginnen we opnieuw. Deze leggen voor geen meter)
aangezien ik tegenwoordig elke week een doosje eieren krijg hoef je daar niet over in te zitten.
Marnix

Bericht door Marnix »

Mara schreef:
Marnix schreef:Ja, we weten het niet precies (komt uit asiel) maar werd geschat op een jaar of 4 a 5.... dat was zo'n 14 jaar geleden.
Ach wat sneu :ouin
Was hij ziek ?
Oud vooral.... wat problemen met de nieren en nu poliepen in het oor waardoor het evenwicht nu helemaal zoek was.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Echt hele leuke, nieuwe lampenkapjes...alleen, ze zijn te klein en passen niet...dus ik moet ze terugbrengen...
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Mijn haar, ik heb vandaag de knoop doorgehakt , heb gebeld voor een afspraak en kon een uurtje later komen.
Het haar was tot boven de nek zo dood als een pier, maar daarboven is het gelukkig nog gezond en dik.
Het is nu kort geknipt tot op mijn kraag. Mij werd aangeraden om vitamine B te gaan slikken voor mijn haar en een borstel van echt dierenhaar te gebruiken.
En nu maar hopen dat het weer gaat groeien , maar dan moet ik het wel bijhouden en af en toe bij laten punten, zodat het gezond blijft en niet drie jaar laten groeien zonder er iets aan te doen, dus dat doe ik dan maar.

'k moet er wel aan wennen, als je wil weten hoe het ongeveer zit kijk dan even op mijn weblog.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
albion

Bericht door albion »

Mariavt schreef:Mijn haar, ik heb vandaag de knoop doorgehakt , heb gebeld voor een afspraak en kon een uurtje later komen.
Het haar was tot boven de nek zo dood als een pier, maar daarboven is het gelukkig nog gezond en dik.
Het is nu kort geknipt tot op mijn kraag. Mij werd aangeraden om vitamine B te gaan slikken voor mijn haar en een borstel van echt dierenhaar te gebruiken.
En nu maar hopen dat het weer gaat groeien , maar dan moet ik het wel bijhouden en af en toe bij laten punten, zodat het gezond blijft en niet drie jaar laten groeien zonder er iets aan te doen, dus dat doe ik dan maar.

'k moet er wel aan wennen, als je wil weten hoe het ongeveer zit kijk dan even op mijn weblog.

Dus....edelgist vlokken! Bij elk reformhuis te koop. Bevat van nature vitamine B. Heel goed voor je haar, nagels en huid. Het kost 3,55 euro
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mariavt

Bericht door Mariavt »

albion schreef:
Mariavt schreef:Mijn haar, ik heb vandaag de knoop doorgehakt , heb gebeld voor een afspraak en kon een uurtje later komen.

Dus....edelgist vlokken! Bij elk reformhuis te koop. Bevat van nature vitamine B. Heel goed voor je haar, nagels en huid. Het kost 3,55 euro
Bedankt voor de tip, maar het gekke is dat mijn nagels wel hard groeien en ik heb een neutrale huid, maar ik zal eens kijken bij een reform huis, moet ik er dan ook nog vitamine B bij slikken?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ik heb de laatste jaren ook kort haar, maar vind het heerlijk hoor! geen gedoe met staartjes, knotjes, speldjes enz, ( niet dat ik een knotjesmens was hoor), maar door medicijngebruik, en na 2 zwangerschappen is mijn haar zo dun en weinig geworden, dat alleen een kort kapsel nog verzorgd staat!
Ik vind lang haar wel mooi, maar dan moet het ook wel mooi haar zijn, sommigen willen kostte wat kost lang haar, en dan hebben ze van die sprieterige dunne sliertjes op hun rug hangen :bobo
Geen gezicht :nonnon
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Orchidee schreef:Ik heb de laatste jaren ook kort haar, maar vind het heerlijk hoor! geen gedoe met staartjes, knotjes, speldjes enz, ( niet dat ik een knotjesmens was hoor), maar door medicijngebruik, en na 2 zwangerschappen is mijn haar zo dun en weinig geworden, dat alleen een kort kapsel nog verzorgd staat!
Ik vind lang haar wel mooi, maar dan moet het ook wel mooi haar zijn, sommigen willen kostte wat kost lang haar, en dan hebben ze van die sprieterige dunne sliertjes op hun rug hangen :bobo
Geen gezicht :nonnon
Dat was ook de reden dat ik het heb laten knippen....... ;)

Plaats reactie