nietsOrchidee schreef:Wat is daar mis mee dan?Auto schreef:refo schreef:Ja, wij gaan twee weekjes naar het Zwarte Woud. Todtnau om precies te zijn.Orchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
Of die al iets geboekt hebben?
dv natuurlijk...toch niet het low budget park?
Vakantie
Re: Vakantie
- JolandaOudshoorn
Wij hebben een huisje voor twee weken gehuurd in de Eifel (Gerolstein) 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
luxemburgOrchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
dv natuurlijk...
(weer s wat anders dan DE

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
henriët schreef:luxemburgOrchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
dv natuurlijk...
(weer s wat anders dan DE)

Welke weken gaan jullie?
- JolandaOudshoorn
tegen wie heb je het?Tiberius schreef:Welke weken gaan jullie?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tegen allemaal.henriët schreef:tegen wie heb je het?Tiberius schreef:Welke weken gaan jullie?
Het kwam me voor dat dat in de vraag van Orchidee besloten lag.

ooh okTiberius schreef:Tegen allemaal.henriët schreef:tegen wie heb je het?Tiberius schreef:Welke weken gaan jullie?
Het kwam me voor dat dat in de vraag van Orchidee besloten lag.
ergens in augustus ofzo, ik zou niet eens de weken weten, dat regelt Jean

Ik dacht misschien komt tib nog een weekje naar Luxemburg

Ik ga meestal low budget met vakantie.Auto schreef:refo schreef:Ja, wij gaan twee weekjes naar het Zwarte Woud. Todtnau om precies te zijn.Orchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
Tip: boek dit park rechtsstreeks en niet via vakanz. Scheelt meer dan 50 euro per week.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Wij hopen met z'n 7en naar Kroatie te gaan. Hopen dat het lukt om allemaal dezelfde weken te krijgen (3 in de zorg...).
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn

Bij deze een plaatje van onze bestemming

Ik heb zo'n zin, het afgelopen jaar hebben we een keer overgeslagen, dus dat wordt dubbele voorpret!
Dat kon vorig jaar NIET, want Vakanz had het hele park voor 4 weken afgehuurd, en dat is altijd in de periode waarop wij op vakantie kunnen!refo schreef:Ik ga meestal low budget met vakantie.Auto schreef:refo schreef:Ja, wij gaan twee weekjes naar het Zwarte Woud. Todtnau om precies te zijn.Orchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
Tip: boek dit park rechtsstreeks en niet via vakanz. Scheelt meer dan 50 euro per week.
En kon je in die periode alleen via Vakanz reserveren...
Ik denk dat Refo buiten de Vakanz periode bedoelt.
Ja dat zal dan wel, en die keuze hebben wij helaas niet...Tiberius schreef:Ik denk dat Refo buiten de Vakanz periode bedoelt.