Lassie schreef:Helaas, hij heeft niks met het geloof.
Vorige maand ook zo mijn tante... Niets van het geloof te weten...
een begrafenis in besloten kring en condoleren met een soort New Agemuziek op de achtergrond,
Mijn tante bedolven onder de bloemen en een reeks kindertekeningen die met veel goede wensen
voor haar...
Ik denk dat ik het een beetje begrijp.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Gewetenloze dieven hebben dit weekend het Rode Kruisschip de Henry Dunant leeggeroofd. De hulporganisatie gebruikt het schip voor vakanties met zieken, ouderen en gehandicapten.
De criminelen sloegen toe in de nacht van zaterdag op zondag bij de Henry Dunant, die lag aangemeerd in het Amsterdam-Rijnkanaal in Utrecht. Nadat ze een deur wisten te forceren gingen ze er vandoor met laptops, geld en een kluis. Ook hebben ze nog geprobeerd om de tv's van de muur te rukken.
De ravage binnen in het schip is enorm, meldt RTV Utrecht. Uitjes die voor de komende tijd staan gepland gaan echter gewoon door, aldus het Rode Kruis.
telegraaf.nl
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Aan de ene kant blij dat ik vandaag de laatste chemokuur heb gehad, aan de andere kant zijn me weer heftige en moeilijke dilemma's/beslissingen voorgeschoteld
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!