Wat doen we vandaag ? [7]

MarthaMartha

Re: Wat doen we vandaag ? [7]

Bericht door MarthaMartha »

Lassie schreef:
MarthaMartha schreef: (ik bedacht te laat dat ik aan de draagzak een bordje had moeten hangen: "kijkgeld 1 euro"... dat had de opbrengst van vandaag zeer wel ten goede gekomen) :huhu

ik ben tevreden
:haha :haha

pppfff dat heb ik nu ook, ik vindt het harstikke leuk hoor al die aandacht maar sommige mensen gaan iets te ver om continu over de zw te praten. :bobo En dan ook elke keer aan je buik zitten zonder te vragen. :fi
aan je buik zitten??????????
dat pikte ik echt niet!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lourens

Bericht door Lourens »

Ik heb gisteren 14,5 uur gewerkt en om 12 uur 's nachts thuis.
Toch enigszins vermoeid waardoor ik me vanmorgen verslapen heb voor een trainingsdag.
Maar even contact gehad (volgens arbeidstijdenwet had ik toch niet mogen komen) en vandaag overuren opgenomen.

Vanmorgen mijn dochter naar station gebracht. Zij is met school een paar dagen naar Berlijn.
Zelf vandaag gewoon lekker in de tuin aan het rommelen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Nou, de vakantie is weer voorbij!
Vanmorgen waren alle kinderen weer het huis uit, dus de vloer maar schoobgemaakt. Wat is die smerig zeg, na 2 weken vakantie! (maar ja, de kinderen mogen lekker hun gang gaan als ze vrij hebben.... misschien toch wat strenger worden?)
Vanmiddag luizenmoeder zijn en zwemles rijden.
Vanavond vergadering VBW.

We zijn dus weer lekker bezig. :super
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder

Bericht door vlinder »

Vanmorgen stof gezogen, gestreken, opdrachten gemaakt, zo nog afwassen en dweilen. Huis is leeg na 2 weken een logé.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
albion

Bericht door albion »

Morgen gaan we richting België (dichtbij Hasselt). En niet ver van Maastricht. Wie kent die omgeving een beetje en kan wat tips geven?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lourens

Bericht door Lourens »

albion schreef:Morgen gaan we richting België (dichtbij Hasselt). En niet ver van Maastricht. Wie kent die omgeving een beetje en kan wat tips geven?
Ik weet niet wie bij de 'we' behoren maar k ben met mijn zoon een paar jaar geleden wezen grot-biken in Valkenburg.
Op een mountainbike, uiteraard onder leiding van een gids, fietsen door de grotten, een tocht van ongeveer 5 kilometer.
Was een hele leuke ervaring.
Verder natuurlijk het 3-landenpunt.

De boottocht van Maastricht naar Luik is ook heel mooi, over de Maas.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
henriët

Bericht door henriët »

gewerkt..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn

albion schreef:Morgen gaan we richting België (dichtbij Hasselt). En niet ver van Maastricht. Wie kent die omgeving een beetje en kan wat tips geven?
Bezoek Tongeren, de oudste stad van Belgie!
Mara

Bericht door Mara »

Lourens schreef:
Ik weet niet wie bij de 'we' behoren maar k ben met mijn zoon een paar jaar geleden wezen grot-biken in Valkenburg.
Op een mountainbike, uiteraard onder leiding van een gids, fietsen door de grotten, een tocht van ongeveer 5 kilometer.

Lourens: je moet er wel even bij vertellen dat je hiervoor zeer sportief moet zijn en dat je ook geen claustrofobie (of neiging tot) moet hebben. Je rijdt nl in hele nauwe, lage grotten, de helft van de tijd moet je met je hoofd naar beneden fietsen. En dan duurt 5 km best lang :jongle
3 landen punt kan leuk zijn voor sommige mensen, beetje oubollig, maar dat is mijn mening :)
Er zijn vast hele mooie kerken om te bezichtigen, kun je mooie foto's maken voor RF :huhu
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
albion

Bericht door albion »

Mara schreef:
Lourens schreef:

Lourens: je moet er wel even bij vertellen dat je hiervoor zeer sportief moet zijn en dat je ook geen claustrofobie (of neiging tot) moet hebben. Je rijdt nl in hele nauwe, lage grotten, de helft van de tijd moet je met je hoofd naar beneden fietsen. En dan duurt 5 km best lang :jongle
3 landen punt kan leuk zijn voor sommige mensen, beetje oubollig, maar dat is mijn mening :)
Er zijn vast hele mooie kerken om te bezichtigen, kun je mooie foto's maken voor RF :huhu

@ Mara, foto's kan ik wel maken natuurlijk (maar mooie....) Misschien zet ik het wel op : raad de plaats... het wordt tijd dat we weer eens gaan zoeken... Wie zich geroepen voelt.... (alhoewel we hebben de foto van Henriëtte nog niet opgelost, ik denk ergens op Schouwen, maar waar precies ben ik nog niet achter. )

@Lourens, hoewel ik me nog 'jeugdig' voel, ben ik en zeker mijn man en mijn broer niet tot de zeer jeugdigen. We gaan wel eerst naar het kamp (waar de derde klassers op dit ogenblik zijn), en hen vereren met onze aanwezigheid. Ik heb begrepen dat het een soort sportdag zal zijn, dus zal ik wel meedoen. De heren zullen zich waarschijnlijk vermaken in de omgeving of misschien door tuffen naar Maastricht of Luik (hoewel ik dat te ver weg vind). Misschien ga ik mee. Ik zie wel.

Varen over de Maas lijkt mij heerlijk, maar manlief (komend uit een geslacht van binnenschippers), houd het voor gezien. Heeft heel zijn leven al gevaren en is blij om aan de wal te zijn.

@Jolanda, bedankt voor de tip. Ik ga even googlen (misschien wordt dat het wel).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
JolandaOudshoorn

Een verbouwing beginnen :jongle
henriët

Bericht door henriët »

JolandaOudshoorn schreef:Een verbouwing beginnen :jongle
succes!!!!

denk maar zo:
"eerst zooi, dan mooi!!!"
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

henriët schreef:
succes!!!!

denk maar zo:
Zei ze uit ervaring :)
huisman

Bericht door huisman »

lekker werken vannacht :cry
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
henriët

Bericht door henriët »

Mister schreef:
henriët schreef:
succes!!!!

denk maar zo:
Zei ze uit ervaring :)
:)

Zelf je hoofd koel houden en het chaotische van verbouwen ondergaan Jo, dan hou je het heus vol;)
Gesloten